Herkkukori joululahjaksi? Mitä tykkäätte?
Jos saisitte itse kootun herkkukorin jouluksi? Ei kaupan valmiiksi koottua, vaan itse koottu joko korissa tai ihan vain lahjakassissa. Sisältäisi jouluisia tai siihen vivahtavia elintarvikkeita.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Herkkukorissa pitäisi olla oikeita herkkuja, ei mitään bulkkia. Eli se on kallis lahja.
Ai, minä en välttämättä tykkää sellaisesta mikä on kallista, esimerkiksi kaviaaria en suostuisi edes maistamaan olen kala- allerginen. Enkä tykkää kalliista juustoista, minulle on Oltermanni herkkua. Suomeksi mikä on toiselle herkkua on toiselle oksennusrefleksi
Varmaan kantaisin samana päivänä roskiin. Jos lahjan tarkoitus ei ole aidosti ilahduttaa, vaan tuoda tarpeetonta ruokaa kaappeihini pölyttymään,niin parasta toimia proaktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, haluan itse valita mitä syön
Saathan sinä valita siitä korista itse mitä sinä syöt. Vai etkö saa?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kantaisin samana päivänä roskiin. Jos lahjan tarkoitus ei ole aidosti ilahduttaa, vaan tuoda tarpeetonta ruokaa kaappeihini pölyttymään,niin parasta toimia proaktiivisesti.
Älä ota lahjaa vastaan. Voit sanoa ei kiitos. Et ole saanut koskaan tuollaista lahjaa. Siksi täälä provosoidut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diabetes ja liian lihavia ihmiset. Että vielä herkkukori. En haluaisi sellaista vaikka en ole lihava, mutta diabetes on ja olen hyvin tarkka siitä mitä syön. Olen saanut vuosien kuluessa muutamankin korin ja aina ollut vaikeuksia, mihin ja kenelle annan eteenpäin suodatinkahvit, suklaat, keksit ja vihreät kuulat.
En mä diabeetikolle herkkukoria antaisi. Tosin kun näitä vastauksia lukee, niin en taida antaa kellekään.
Ap
Älä huoli, nää lahjoista nirsoilijat ei vaan koskaan saa yhtään mitään keneltäkään ja on ihan normaali suojareaktio inttää että ei kyllä kelpaiskaan. Älä vajoa yksinäisten ressukoiden tasolle
Ihan miten vaan, minä olen kyllä vuosittain heittänyt roskiin suurimman osan niistä herkkukore
Älä valehtele. Et koskaan ole saanut tuollaista lahjaa. Etkä tule saamaan koska olet niin ärsyttävä kaikesta valittaja.Anteeksi vaan
Tykkäisin, jos se olisi juuri minulle suunnattu: marsipaanisuklaata, taateleita, glögiä, pikakahvia, joulusinappi, juusto, hunaja, hillo, voisi olla joku joulukoristekin tai joulumuki. Nämä tai osa näistä. Monelle varmasti väärät tuotteet, mutta itse ilahtuisin kovasti.
Kaverilta tuli kerran sellainen kaupan valmis herkkukori. Ei kuitenkaan niitä halvimmasta päästä olevia. Muistelisin, että korissa oli valikoima löylytuoksuja. Pidän saunomisesta, niin tuo osui täysin nappiin. Olisikohan ollut jotain maustettua kahvia. Ei muista enää.
Vierailija kirjoitti:
Joku vähävaraisempi varmaan ilahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntee vastaanottajan maun, niin mielestäni voi olla oikein hyväkin lahja. Itse ainakin olen tykännyt kun olen näitä ajatuksella kerättyjä joskus kavereilta saanut.
Sen sijaan harmittaa työpaikan joulumuistamisina välillä jaetut herkkukorit näin kasvissyöjänä, aina niissä on lihaa/kalaa tai muuta eläinperäistä. Kiva työntää niitä sitten eteenpäin kun et voi olla varma kylmäketjusta ja roskiin heittäminen tuntuisi ihan kamalalta.
Ei kovin monessa työpaikassa saada jouluhaukea tai kinkkua herkkukorissa, yksi suklaakonvehti tai mandariini on lähempänä totuutta.
Kovin monessa työpaikassa ei saada yhtään mitään joulumuistamisia.
Silti jotkut viitsivät vielä itkeä ettei ole mieleinen lahja ja se lahja voi olla nimenomaan tuo herkkukori, saisivat hävetä!! Me siivoojat ei olla moneen vuoteen saatu yhtään mitään joulumuistamisia, ei edes konvehtirasiaa minkä moni kuitenkin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilahtuisin jos olis vaikka 5l vodkaa, pari kartsaa punaista LM, 50g pussukka höpöheinää ja lahjakortti hesee.
Se on stadi eikä hese! Ooks vähä tyhmä?
Tuo tarkoittanee tässä yhteydessä Hesburgeria.
Jos olisi paketti vaikka Juhlamokkaa ja rasia suklaata niin ilahtuisin. Ei tarvitse olla erikoisuuksia vaan sellaista mikä menee käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi paketti vaikka Juhlamokkaa ja rasia suklaata niin ilahtuisin. Ei tarvitse olla erikoisuuksia vaan sellaista mikä menee käyttöön.
Joku sanoi hunajan niin se ja tuubi sinappia!^
Vaikea on koota. Mulla on kaveri, joka on ihan übertarkka syömisistään. En osaisi hänelle ostaa mitään takuuvarmaa herkkua. Toinen kaveri on moniallerginen ja hifistelee ruoan kanssa ja haasteita tulisi.
Itse tykkäisin Juhlamokasta, suklaarasiasta, mandariineista, juustoista, kekseistä, mutta kaikki kuivatut hedelmät saisi jättää pois, sekä viinit.
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi ettei anna/osta mielensäpahoitelijoille mitään. Tukehtukoon sappeensa.
Herkkukorien herkut tuppaavat olemaan "herkkua" vain pakkauksen osalta. Pieniä sieviä purkkeja, hienoja etikettejä, jouluisia värejä. Ja sisältö on ihan mitä sattuu.
Ja miten esimerkiksi sinappi kuuluisi herkkukoriin? Arkinen mauste. Kas kun ei ole korissa pitsamaustetta ja sitruunapippuria. Enkä edes välitä sinapista, oli se se sitten jouluaiheisessa purkissa tai tavallisessa.
Mä ilahtuisin ihan lahjakorista, jossa olisi monta erilaista maustetta/maustesekoitusta ja pippurimyllyjä, muutama eri teelaatu, kahvipaketti ja hilloa ja jotain suolaista säilykettä.
Vierailija kirjoitti:
Herkkukorien herkut tuppaavat olemaan "herkkua" vain pakkauksen osalta. Pieniä sieviä purkkeja, hienoja etikettejä, jouluisia värejä. Ja sisältö on ihan mitä sattuu.
Ja miten esimerkiksi sinappi kuuluisi herkkukoriin? Arkinen mauste. Kas kun ei ole korissa pitsamaustetta ja sitruunapippuria. Enkä edes välitä sinapista, oli se se sitten jouluaiheisessa purkissa tai tavallisessa.
Joku hienompi dijon lasipurkissa? Kerran firman joulukassissa oli sellainen, tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku hienompi dijon lasipurkissa? Kerran firman joulukassissa oli sellainen, tykkäsin.
Sinappi ei ole HERKKU. Sinappi on arkinen mauste, kuten ketsuppikin. Muuttuuko ketsuppikin herkuksi, jos sen laittaa lasipurkkiin?
Herkkukorejahan voi olla monenlaisia - aikoinaan työkseni sellaisten parissa puuhastelin ja niissähän voi olla mitä vaan, terveellistäkin. Nykyään toki oliskin varmaan hankalaa noita rakentaa kun kaikilla on just se oma erikoislaatuinen dieettinsä ja valtaisat yliherkkyydet.