Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herkkukori joululahjaksi? Mitä tykkäätte?

Vierailija
20.10.2025 |

Jos saisitte itse kootun herkkukorin jouluksi? Ei kaupan valmiiksi koottua, vaan itse koottu joko korissa tai ihan vain lahjakassissa. Sisältäisi jouluisia tai siihen vivahtavia elintarvikkeita. 

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diabetes ja liian lihavia ihmiset. Että vielä herkkukori. En haluaisi sellaista vaikka en ole lihava, mutta diabetes on ja olen hyvin tarkka siitä mitä syön. Olen saanut vuosien kuluessa muutamankin korin ja aina ollut vaikeuksia, mihin ja kenelle annan eteenpäin suodatinkahvit, suklaat, keksit ja vihreät kuulat. 

En mä diabeetikolle herkkukoria antaisi. Tosin kun näitä vastauksia lukee, niin en taida antaa kellekään. 

Ap

Älä huoli, nää lahjoista nirsoilijat ei vaan koskaan saa yhtään mitään keneltäkään ja on ihan normaali suojareaktio inttää että ei kyllä kelpaiskaan. Älä vajoa yksinäisten ressukoiden tasolle

Vierailija
82/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan niitä pahoja halppis konvehteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diabetes ja liian lihavia ihmiset. Että vielä herkkukori. En haluaisi sellaista vaikka en ole lihava, mutta diabetes on ja olen hyvin tarkka siitä mitä syön. Olen saanut vuosien kuluessa muutamankin korin ja aina ollut vaikeuksia, mihin ja kenelle annan eteenpäin suodatinkahvit, suklaat, keksit ja vihreät kuulat. 

En mä diabeetikolle herkkukoria antaisi. Tosin kun näitä vastauksia lukee, niin en taida antaa kellekään. 

Ap

Älä huoli, nää lahjoista nirsoilijat ei vaan koskaan saa yhtään mitään keneltäkään ja on ihan normaali suojareaktio inttää että ei kyllä kelpaiskaan. Älä vajoa yksinäisten ressukoiden tasolle

Ihan miten vaan, minä olen kyllä vuosittain heittänyt roskiin suurimman osan niistä herkkukoreista joita olen saanut

Vierailija
84/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan miten vaan, minä olen kyllä vuosittain heittänyt roskiin suurimman osan niistä herkkukore

Sitten heräsit, ressukka. 

Vierailija
85/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkukorissa pitäisi olla Lindt suklaata, salmiakkia, juustoja, kahvia ja tiramisua ja pannacottaa.

Vierailija
86/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjojen antaminen tosiaan voi olla juurikin näin hankalaa, mitä täältä saa lukea :D Olen saanut herkkukoreja, aina olen ilahtunut! Jos on jokin tuote korissa ollut, joka ei jostain syystä tullut käyttöön, niin olen antanut sen eteenpäin. Näin normaalisti ihmiset voisi toimia. Mutta tietysti nykyään pahoitetaan herkästi mieli, ja otetaan negatiivisesti kaikki asiat vastaan, eikä jousteta yhtään, saatikka edes yritetä ajatella positiivisesti. Aloittajalle, jos lahjan saaja on normaali ihminen, niin hän ilahtuu varmasti lahjastasi! 

Vierailija
87/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saisin mielelläni herkkukorin, jossa on mietitty joku kokonaisuus. Siis ei niin, että on esim. kahvia, hilloa, sinappia ja pähkinöitä, vaan että korissa on jotain, minkä voi nostaa tarjolle "sellaisenaan" ja nauttia. Esim. juustot ja tykötarpeet, tai joku jälkiruokaherkkukori tms. Ja tosiaan jouluista en minäkään hankkisi, ainakaan sellaista, joka saadaan jouluna. Jos lahjan antaa jo alkukuusta niin, että saaja näkee, mitä siellä on, sitten ehkä. Ei se kyllä silti tuntuisi samalla lailla lahjalta kuin joku aikaan sitomattomampi herkkukori.

Vierailija
88/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihan miten vaan, minä olen kyllä vuosittain heittänyt roskiin suurimman osan niistä herkkukore

Hölmöä heittää roskiin. Aivan varmasti olisi jollekin kelvannut. 

Vierailija
89/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saisin mielelläni herkkukorin, jossa on mietitty joku kokonaisuus. Siis ei niin, että on esim. kahvia, hilloa, sinappia ja pähkinöitä, vaan että korissa on jotain, minkä voi nostaa tarjolle "sellaisenaan" ja nauttia. Esim. juustot ja tykötarpeet, tai joku jälkiruokaherkkukori tms. Ja tosiaan jouluista en minäkään hankkisi, ainakaan sellaista, joka saadaan jouluna. Jos lahjan antaa jo alkukuusta niin, että saaja näkee, mitä siellä on, sitten ehkä. Ei se kyllä silti tuntuisi samalla lailla lahjalta kuin joku aikaan sitomattomampi herkkukori.

Kelpaisi kahvi, esim. Presidentti siinä kullanvärisessä kääreessä, sitten useampi eri teelaatu (ei väliä onko haudutettavaa vai pussiteetä) + extrana jokin kivalla koristeella varustettu teepallo (sihti siis), hillot kelpaisivat mainiosti, myös vaikkapa se lasipurkissa myytävä väkevähkö dijon-sinappi, samoin pähkinät. Suklaata en kaipaisi, mutta jos siinä sellainen on niin ihan pieni konvehtirasia riittää, siis sellainen mini. Jotkut suolaiset säilykkeet olisivat tervetulleita (ei siis tosiaan ole pakko olla vain jouluaiheista tavaraa). Jos sisältää kylmäsäilytettäviä tuotteita niin juustoja, nam :) 

Vierailija
90/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä herkkukorissa olisi jotain servettejä? Ihan turhia. Laittakaa mieluummin vessapaperia, sille sentään keksii käyttöä.

Vierailija
91/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä herkkukorissa olisi jotain servettejä? Ihan turhia. Laittakaa mieluummin vessapaperia, sille sentään keksii käyttöä.

Jos painattaisivat jouluisen vessapaperin niin voisi laittaakin.

Vierailija
92/92 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään , olen joskus saanutkin, tykkään käytännön lahjoista , en tavaroista. Lahjakortitkin hyviä.