Oliivi ihon sävy
Olen kiinnostunut väriteoriasta ja huomannutkin, että Suomessa on todella monella vaalea oliivi-iho. Siinä on siinä keltainen pohja ja sinistä, mutta ei niinkään tai ollenkaan punaista. Keski-Euroopassa on monella vaalealla tai punahiuksisella sen sijaan pinkin valkoinen iho, joka ei ole suomalaisen keltaiseen taipuva.
Oikeilla väreillä (hiukset, vaatteet ja naisilla meikki) saa ihon ja silmät kirkkaiksi ja terveen näköiseksi kokonaisuuden.
Ja sitten seuraava havainto: väriteoriaa tuntematta jotkut tarjoavat ihan ammattimielessä värianalyyseja maksua vastaan. Mutta eivät osaa edes itselleen analysoida oikeaa ihonväriä ja -sävyä, joten meikki ja vaatevärien valinta ei oikein matchaa.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
237/238
Päivitä tietosi. Elät menneisyydessä. Ajassa monta vuosikymmentä sitten.
Tiede on sellaista, että se päivittää itse itseään.
Sanotaan, että tieteellinen totuus kestää noin 8 vuotta.
Nykyään voidaan ihmisen koko DNA saada selville jo vuorokaudessa. Tieteelliset menetelmät ovat kehittyneet niin nopeasti.
Suomalaisten koko DNA on nyt tutkittu.
Kerrataan jälleen:
Lähimmät sukulaiskansat järjestyksessä:
Ruotsi
Viro
Mordva
Venäjä
Ukraina
Puola
Latvia
Liettua
Noista sekoituksista muodostuu kansa jota kutsutaan suomalaiseksi.
Jos kykenet ajattelemaan loogisesti, tuossa on täysin pettämätön logiikka.
Jo lukiossa tuo on selvä asia. Jos siis olet käynyt suomalaisen lukion.
Mene nyt jo tiehesi iigor tuon höpötyksesi kanssa. Sun lukion ajan tietosi on päivitty uuteen jo moneen kertaan. Venäjä ei ole meidän sukulaiskansa ollut koskaan eikä tule olemaankaan.
Sara Sieppi on niin harvinaisen kaunis, että se on kansainvälistä tasoa.
Joka muuta väittää, hänen täytyy todella olla jo kateudesta vihreä.
Vihreä - olisiko se sama kuin jokin suomalainen vaaleanvihreä ihonväri ? 🤣
Oliivinvihreä?
Otetaan huomioon että suomalaisilla on muita kansoja enemmän neandertalin ihmisen perimää mukana. Isältäni mitattiin 14% määrä ja minulta 9%. Huippuluvut yleisesti keskiarvolla on 4%, joita esiintyy kiinan alueella.
Niin meidän suvussa nämä on todella korkeella asteella. Meiltä löytyy myös paljon kehitysviivästymää ja oppimahäiriöitä sekä ihan mielisairauksia. Suvun historia ei kestä tiukkaa tarkastelua ja olemme sietäneet melko kovaa sisäsiittoisuutta.
Kuolanniemimaa on meidän suvun alueen ns. "kotikuntaa". Alueella on vieläkin sukua.
Islantilaisia löytyi geenitestissä myös mikä oli yllättävää, tuhannen vuoden takaa, testit myös näyttivät että samelaisten kansa on oltu tekemisissä pitkään.
Kykenemme liikutelemaan korvalehtiä ja meillä on todella laajat isot sieraimet. Yleisesti olen kuullut kehuttavan savolaisen näköiseksi. Otan sen ylpeydellä, koska kuulin että savolaiset on suomen soturikansaa ja savolaisten ansiosta Venäjä ei koskaan vallannut meitä. Savolaiset on kuin Asterixin ja Obelixin kyläläiset.
243/244
Ei kaikissa suomalaisissa olekaan venäläistä perimää. Se tulee Karjalasta Suomen alueelle.
Monet suomalaiset tuntevat vieläkin suurta venäläisrakkautta, minä en.
Se on se verenperintö.
Sillehän ei kukaan taas mahda mitään.
Anteeksi, mutta en erityisemmin kyllä tunne mitään rakkautta ukrainalaisiakaan kohtaan.
Koska ei ole verenperintöä sinne.
Ukrainalaiset ja venäläiset ovat samaa kanssa etnisesti eikä sekään totuus muutu miksikään. Volgan mutka.
Politiikka ei ole sama asia kuin verenperintö.
Ve na k o t ja ukrainalaiset ärsyttävät minua ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Oliivinvihreä?
Itse olet homeenvihreä juttuinesi. Sieppi ei kuulu ketjuun, vaikka miten kaunis olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi on tosi kaunis. Harvinaisen kaunis.
Missityyppiä. Hänen kauneutensa on kansainvälisistä tyyppiä ja erittäin mieleenpainuvaa.
Toivottavasti hän ei ikinä ota mitään täytettä kasvoihinsa.
😅 Sehän on pumpannut naamaansa täytteitä ja botoxia jo vuosikaudet! Ja ryntäisiin myös.
Itäisillä kansoilla joilla on lumiset maisemat ja kylmä sää, on pienet sieraimet. Evoluutio. Pienet sieraimet lämmittävät kylmän ilman nopeammin.
Kukaan ihminen ei kykene liikuttamaan korviaan, joten IiGor satuilee nyt jotain venäläistä satua.
Vierailija kirjoitti:
243/244
Ei kaikissa suomalaisissa olekaan venäläistä perimää. Se tulee Karjalasta Suomen alueelle.
Monet suomalaiset tuntevat vieläkin suurta venäläisrakkautta, minä en.
Se on se verenperintö.
Sillehän ei kukaan taas mahda mitään.
Anteeksi, mutta en erityisemmin kyllä tunne mitään rakkautta ukrainalaisiakaan kohtaan.
Koska ei ole verenperintöä sinne.
Ukrainalaiset ja venäläiset ovat samaa kanssa etnisesti eikä sekään totuus muutu miksikään. Volgan mutka.
Politiikka ei ole sama asia kuin verenperintö.
Ve na k o t ja ukrainalaiset ärsyttävät minua ihmisinä.
sä pelkäät meitii ja sun veri hyytyy meitt kohdatessas sie pelkäät meitii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliivinvihreä?
Itse olet homeenvihreä juttuinesi. Sieppi ei kuulu ketjuun, vaikka mit
---
Minä en alunperinkään vetänyt Sieppiä tähän ketjuun.
Mutta tajusin äskettäin, että suomalaisten vaalea iho on vihreä ja siksi oliivinvihreä. Johtuu kateudesta 🤣
Kateus on venäläinen luonteenpiirre.
Lopettakaa tämä meni täysin raiteiltaan.