Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuolevat käyvät kylässä

Vierailija
19.10.2025 |

Onko muilla näin että kuolevat ihmiset tulevat käymään? Vaikka asuisivat kaukana niin käyvät. Eivät puhu mitään eivätkä jää pitkäksi aikaa, mutta selvästi ovat paikalla. Jos on yö niin herään siihen ja päivisinkin tunne niin vahva että on pysäytettävä kaikki tekeminen siksi aikaa. En kehtaa kellekään kertoa kun vaikka heidän puoliso tai lapsi ilmoittaa sitten asiaa, että jo tiesin tämän. 

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on hyvin selkeä siinä että kuolleet eivät pysty palaamaan maalliseen elämään, missään muodossa! Demoneja ovat nämä vierailijat!

Niin fyysiseen maalliseen elämään eivät pysty kuolleet palaamaan. Faktat faktoina.

Eivät pysty myöskään henkiolentoina palaamaan. Yhteyttä kuolleisiin ei ole.

Ajattele kun yhden toiveen saisi kuollut esittää ja toivoisi että saa sinua käydä katsomassa. Sitten ajasitpois demonina.

Kuolleille ei esitetetä mitään toiveita, sen sijaan jokainen kuollut joutuu viimeiselle tuomiolle, aivan jokainen. Ainoa Tie pelastukseen on uudestisyntynyt usko Jeesukseen Kristukseen.

Vierailija
42/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin saman jo ketjussa "Kun tuolla pimeässä olin röökillä tuli mieleen että onko sinulle sattunut ikinä mitään creepyä/kummaa/ yliluonnollista?" mutta on käynyt minulle. Heräsin kerran yöllä ja ioli kuin isäni olisi sängyn vieressä, hänen suunsa liikkua mutta ääntä ei kuulunut. Ja seuraavana päivänä sain tiedon että isäni on kuollut.

Tuo on minullakin sama että ääntä ei kuulu vaikka näyttäisi puhuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin kekrinen aihe, vuodenaika jolloin henkiä perinteisesti liikkeellä ja yhteys helpompaa.

Vierailija
44/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat demoneja. Ei kuolevia, eikä kuolleita. Olkaa varuillanne. Jos on uskossa voi demoneita käskeä poistumaan Jeesuksen nimessä!

Olkoon vaan demoneita mutta minulle on aina tullut siitä levollinen mieli. Saan ikäänkuin jättää hyvästit henkilölle niin.

Vierailija
45/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haistanut tämän henkilön hajuveden tai tupakan/piipun hajun joka on käynyt.

Vierailija
46/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti aina raamattuun uskovat katsovat tarpeelliseksi pelkoa levittää ja kokevat pelkoon perustuvan uskon olevan se ainoa oikea.

Uskokaa omiin hyviin kokemuksiinne.

Vierailija
47/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kuolevat? Kuoleva on ihminen, joka on vielä elossa.

Kuollut on ihminen, joka ei ole elossa.

Mikset otsikoinut, että kuolleet käyvät kylässä? Miksi harhaanjohtava otsikko?

Vierailija
48/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen haistanut tämän henkilön hajuveden tai tupakan/piipun hajun joka on käynyt.

Sama minulla, hauskaa.

Vierailija
49/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa leffa Kuudes Aisti.

Sopii teemaan.

Vierailija
50/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaa tehdessään, kuoleman hetkellä käyvät. Moni tekee pitkäänkin kuolemaa, häilyen rajan pinnassa.

Fyysisesti ehkä tajuttomana, tiedottomana.

En ole ap. mutta samoilla kokemuksilla.

Vierailija
51/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on hyvin selkeä siinä että kuolleet eivät pysty palaamaan maalliseen elämään, missään muodossa! Demoneja ovat nämä vierailijat!

Niin fyysiseen maalliseen elämään eivät pysty kuolleet palaamaan. Faktat faktoina.

Eivät pysty myöskään henkiolentoina palaamaan. Yhteyttä kuolleisiin ei ole.

Ajattele kun yhden toiveen saisi kuollut esittää ja toivoisi että saa sinua käydä katsomassa. Sitten ajaisit pois demonina.

:D

Vierailija
52/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juu, totta. Pahoittelut tästä sinulle. Ajattelin sen niin, että en ole tarkistanut tarkkoja aikoja että monelta heidät on todettu kuolleeksi. Että ovatko jo todettu kuolleeksi vai käyvätkö kylässä juuri siinä irtautuessaan. Saisin sen varmaankin tietää vasta jos joku kylässä käynyt olisikin jäänyt henkiin ja muistaisi käyneensä meillä.

Vierailija
53/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa takavuosien elokuvan juonelta. Bruce Willis oli pääoaassa ja joku pikkupoika kuiski näkevänsä kuolleita. En miista pätkän nimeä.

Vierailija
54/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat demoneja. Ei kuolevia, eikä kuolleita. Olkaa varuillanne. Jos on uskossa voi demoneita käskeä poistumaan Jeesuksen nimessä!

Olkoon vaan demoneita mutta minulle on aina tullut siitä levollinen mieli. Saan ikäänkuin jättää hyvästit henkilölle niin.

Eli on levollista ja hyvää jättää hyvästit demonille, joka on Saatanasta?? Ei mitään tekemistä kuolevan/kuolleen omaisesi kanssa!

Vierailija
55/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaa tehdessään, kuoleman hetkellä käyvät. Moni tekee pitkäänkin kuolemaa, häilyen rajan pinnassa.

Fyysisesti ehkä tajuttomana, tiedottomana.

En ole ap. mutta samoilla kokemuksilla.

Onhan moni kertonut niistä että näkivät kuoleman jälkeiseen elämään kun melkein kuolivat.

Vierailija
56/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun luona on käynyt, mutta vasta 1-3 kk päästä kuoleman jälkeen, ei heti. 

Mulla meni vähän pitempään, useampi vuosi.

Pappa ja isä avopuoliso eivät voineet eläessään sietää toisiaan. Kuolivat sitten, ajallisesti aika lähekkäin. 

Näin unta, että seisoivat vierekkäin ja vilkuttivat minulle - koitahan jäbä pärjätä. Mietin sitä, että oliko se mun unta vai mitä? ... En tänäkään päivänä tiedä sitä oikeaa vastausta.

Vierailija
57/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti aina raamattuun uskovat katsovat tarpeelliseksi pelkoa levittää ja kokevat pelkoon perustuvan uskon olevan se ainoa oikea.

Uskokaa omiin hyviin kokemuksiinne.

Uskon raamattuun mutta enemmän koen näiden kokemusten olevan hyvästä, Jumala lähettää henkilön rakkaan luokse vielä viimeistä kertaa. 

Vierailija
58/58 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa takavuosien elokuvan juonelta. Bruce Willis oli pääoaassa ja joku pikkupoika kuiski näkevänsä kuolleita. En miista pätkän nimeä.

Kuudes aisti, oli tuon elokuvan nimi Suomeksi.