Kuolevat käyvät kylässä
Onko muilla näin että kuolevat ihmiset tulevat käymään? Vaikka asuisivat kaukana niin käyvät. Eivät puhu mitään eivätkä jää pitkäksi aikaa, mutta selvästi ovat paikalla. Jos on yö niin herään siihen ja päivisinkin tunne niin vahva että on pysäytettävä kaikki tekeminen siksi aikaa. En kehtaa kellekään kertoa kun vaikka heidän puoliso tai lapsi ilmoittaa sitten asiaa, että jo tiesin tämän.
Kommentit (58)
Leipäjuustoa olisi kohteliasta tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ei ole minulla näkynyt, mutta olen kristitty. Ehkä pakanoillle näyttäytyvät?
Kyllä minä kirkkoon kuulun ja suurin osa noista kävijöistäkin kuulunut.
Kirkkoon kuuluminen ei kerro yhtään mitään henkilön uskosta.
Eivät käy kylässä, mutta tulevat uniin. Heillä on asiaa, en vain ikinä muista herättyäni mitä viestittelevät.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on käynyt, olin silloin mökillä.
Siis kävi siellä mökillä, heräsin siihen ja ymmärsin vain, että kuolema on nyt käsillä. Oli siinä muutakin erikoista ja jälkeenpäin tapahtui paljon kaikenlaista, mutta ei siitä enempää. Muut kuolleet on vierailleet yleensä vasta myöhemmin unissa.
Minulla kuolleet käyvät unissa. Varmaan pari kertaa viikossa näen unta jossa lähes kaikki porukasta kuolleita. Tunnelma unissa ihan ok, toisinaan hulvattoman hauska. 😀
En minä nyt oikeastaan niistä raamatuista nyt niinkään kun enemmän kiinnostaisi millaisia kokemuksia muilla on? Olen jo sen verran iäkäs että olen näihin tottunut kun lapsesta saakka ollut mutta olisi kiva kuulla toistenkin tarinoita.
Vähän aikaa sitten teetätti sellaista että avasin ihan tietokoneen ja otin meidän yhteisiä valokuvia esille. En ollut moniin vuosiin niitä muistanut. Sitten tiesin ketä odottaa ja aamulla tulikin sitten tieto, että pois on nukkunut yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ei ole minulla näkynyt, mutta olen kristitty. Ehkä pakanoillle näyttäytyvät?
Kyllä minä kirkkoon kuulun ja suurin osa noista kävijöistäkin kuulunut.
Mitä kirkkoon kuuluminen liittyy siihen onko kristitty? Toki voi olla muttei automaattisesti ole. Luulin otsikosta että oikeat ihmiset, pian kuolevat, käyvät kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi on käynyt, olin silloin mökillä.
Siis kävi siellä mökillä, heräsin siihen ja ymmärsin vain, että kuolema on nyt käsillä. Oli siinä muutakin erikoista ja jälkeenpäin tapahtui paljon kaikenlaista, mutta ei siitä enempää. Muut kuolleet on vierailleet yleensä vasta myöhemmin unissa.
Onpa kiva kuulla että käyvät toisillakin.
Kyllähän näitä kokemuksia monella on, olen kuullut.
Itselläni niin, että tiedän etukäteen kun joku läheinen lähtemässä, toisiin maailmoihin siirtymässä.
Tulevat myös tervehtimään myöhemmin.
Ei sitä pelätä tai demonisoida tarvitse, voi myös tehdä tiettäväksi heille jollei tahdo olla tavattavissa.
Ihmiset ovat herkkiä eri asioille, jotkut tosiaan lapsuudestaan saakka.
Onhan vastaavaa kaikissa kulttuureissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on hyvin selkeä siinä että kuolleet eivät pysty palaamaan maalliseen elämään, missään muodossa! Demoneja ovat nämä vierailijat!
Niin fyysiseen maalliseen elämään eivät pysty kuolleet palaamaan. Faktat faktoina.
Eivät pysty myöskään henkiolentoina palaamaan. Yhteyttä kuolleisiin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on hyvin selkeä siinä että kuolleet eivät pysty palaamaan maalliseen elämään, missään muodossa! Demoneja ovat nämä vierailijat!
Niin fyysiseen maalliseen elämään eivät pysty kuolleet palaamaan. Faktat faktoina.
Ajattele kun yhden toiveen saisi kuollut esittää ja toivoisi että saa sinua käydä katsomassa. Sitten ajasitpois demonina.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kuolleet, mutta elävät pystyvät.
Matt. 17:3,4
Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa. Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden".
En tiedä mutta jos mulla olisi tuo ongelma niin kävisin psykiatrin juttusilla. 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele kun yhden toiveen saisi kuollut esittää ja toivoisi että saa sinua käydä katsomassa. Sitten ajasitpois demonina.
Raamattu / Jumalan Sana on uskovan ylin auktoriteetti, eli tuo on aivan turha jorina!
T.eri
Vastasin saman jo ketjussa "Kun tuolla pimeässä olin röökillä tuli mieleen että onko sinulle sattunut ikinä mitään creepyä/kummaa/ yliluonnollista?" mutta on käynyt minulle. Heräsin kerran yöllä ja ioli kuin isäni olisi sängyn vieressä, hänen suunsa liikkua mutta ääntä ei kuulunut. Ja seuraavana päivänä sain tiedon että isäni on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuolleille ole enää mitään viimeisiä toiveita, joten turha yrittää herättää sääliä sellaisella ajatuksella.
Välillä kun tulevat niin syttyy valo, käy ovi, portaat narisee tai tuntuu kuin tuulisi.
Kuolleet kuulemma kuollessaan usein tekevät "kierroksen", jolla käyvät hyvästelemässä läheiset. Osa näkee kuolleen, osa ehkä aistii läsnäolon tai kosketuksen, osa ei huomaa mitään. Myös myöhemmin voivat käydä tervehtimässä läheisiään, unessa tai muuten, käväisemään kylässä. Ns. kummittelu on sitten eri juttu, silloin ei sielu ole päässyt tai halunnut mennä eteenpäin valoon/henkimaailmaan/taivaaseen, miksi sitä olotilaa haluaakaan kutsua.
Missä kohtaa Raamatussa tämä sanotaankaan, tai mitä kohtaa tarkoitat? Olen uskovainen ja tiedän kyllä, että Raamatun mukaan kuolleisiin ei saa pitää yhteyttä.