Minkälaisen ihmisen mielestä viikon kohokohta on oluttölkin avaus?
On alkanut ahdistaa oman miehen juominen vaikka ei olekaan päivittäistä. Jotenkin vaan se asenne siellä taustalla häiritsee ja sotii omaa arvomaailmaa vastaan. Miestä ei oikeasti kiinnosta viikonloppuisin tehdä mitään, riittää että on ollutta ja viiniä ja niitä sitten tissutellaan. Tekee asioita jos minä järjestän tai jos on jotain pakollisia juttuja. Muuten ei itse keksi mitään ikinä.
Nyt vielä kärsii kivuista niin syö kipulääkkeitä ja juo alkoholia samaaan aikaan. Ahdistaa, miksi pitää tehdä sellaista?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin tehdään koska tissuttelu helpottaa monen miehen stressiä työviikon jälkeen...
Onneksi oma mieheni purkaa työstressin kuntosalilla. Varmasti kalukin pysyy viikonloppuna paremmin pystyssä toisin kuin tissuttelijalla.
Onneksi mulla seisoo myös arkisin, eikä pelkästään viikonloppuisin.
T. Rapajuoppo
Vierailija kirjoitti:
Jos on nalkuttava vaimo reisena, niin pakko on ottaa jotain vahvaa, jotta kestää vaimon nulkutuksen.
Miksi naisen pitää toistaa itseään? Miksi mies ei kuule ekasta kerrasta?
Sillä miehelläkin on oikeus elää kuten itse haluaa. Vaikka juoda muutaman oluen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät itsekin, juoppohan se tuollainen on.
Suomessa tuomitaan juopoksi jos juo muulloin kuin vappuna tai juhannuksena. Molempina jos juo on vähintään alkoholin suurkuluttaja. Jos on nähnyt huumeita livenä on aina narkkari. Mitään kohtuukäyttöä tai viihdekäyttöä ei voi olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät itsekin, juoppohan se tuollainen on.
Suomessa tuomitaan juopoksi jos juo muulloin kuin vappuna tai juhannuksena. Molempina jos juo on vähintään alkoholin suurkuluttaja. Jos on nähnyt huumeita livenä on aina narkkari. Mitään kohtuukäyttöä tai viihdekäyttöä ei voi olla olemassakaan.
Ap sanoi, että miehen viikon kohokohta on tölkin aukaisu. Selvästi juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysää joko nutturaasi tai vaihda äijäsi toiseen
Kyllä olenkin vaihtamassa. Ei kiinnosta katsoa apaattista, saamatonta miestä, joka ei tee muuta kun poissaolevana tissuttelee. En aio loppuelämääni kiitos vaan sellaista katsella! Mielestäni elämässä aika paljon muutakin tarjolla. T. Ap
Hyvä ap. Olen laittanut nuo miehet nopeasti vaihtopenkille.
Sinun elämä menee hukkaan tuossa suhteessa. Miehen tehtävä on ottaa vastuu omasta hyvinvoinnista.
Sivusta
Vaihtopenkille? Eli roikut heissä silti ja otat käyttöön tarvittaessa?
Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Sillä miehelläkin on oikeus elää kuten itse haluaa. Vaikka juoda muutaman oluen.
Mutta miten kuvittelee että joku haluaa katsella sellaista apaattista miestä joka ei keksi mitään, tissuttelee vaan poissaolevana? Miksi haluaa olla suhteessa? Ei kukaan nainen tuollaista miestä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näin tehdään koska tissuttelu helpottaa monen miehen stressiä työviikon jälkeen...
Onneksi oma mieheni purkaa työstressin kuntosalilla. Varmasti kalukin pysyy viikonloppuna paremmin pystyssä toisin kuin tissuttelijalla.
T. Rapajuoppo
En ole koskaan saanut nautintoa mieheltä, joka juo alkoholia runsaasti. Saatat tehkä tyhjentää kassisi käteen tai onnettomaan naiseen. Juopot aina yliarvioivat seksuaalisen kyvykkyytensä. Liikunnalliset miehet ovat aivan ylivoimaisia petipuuhussa.
Onhan se surullista, että monien suomalaisten, etenkin miesten, ainut ilo tuntuu olevan alkoholi. Liikunnasta saisi pidempikestoisen dopamiinibuustin.
Aptä ahdistaa moinen itsenäinen, voimaantunut mies joka kulkee omia polkujaan, eikä alistu pillulla kiristämisen ikeessä!
Hattu päästä, arvostan!
Alkoholistille olut tölkin avaus on varmasti viikon kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rapajuoppo
En ole koskaan saanut nautintoa mieheltä, joka juo alkoholia runsaasti. Saatat tehkä tyhjentää kassisi käteen tai onnettomaan naiseen. Juopot aina yliarvioivat seksuaalisen kyvykkyytensä. Liikunnalliset miehet ovat aivan ylivoimaisia petipuuhussa.
perinteinen nainen, sinun nautintosi on pelkästään miehen vastuulla 🤣
T. Rapajuoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rapajuoppo
perinteinen nainen, sinun nautintosi on pelkästään miehen vastuulla 🤣
T. Rapajuoppo
Puolilöysästä ja löyhkäävästä miehestä on aika vaikea nauttia. Ennemmin tyydyn omiin sormiini.
Suomalainen tapa on se että perjantaina työviikon jälkeen ryypätään, mennään baariin ja lauantaina korjaillaan oloja.
Mitä te muut oikein teette viikonloppuisin?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista, että monien suomalaisten, etenkin miesten, ainut ilo tuntuu olevan alkoholi. Liikunnasta saisi pidempikestoisen dopamiinibuustin.
Mielestäni surullisempaa on se tosiasia, että valitettavan moni mies juo puolisonsa käytöksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni surullisempaa on se tosiasia, että valitettavan moni mies juo puolisonsa käytöksen takia.
Oman lähiomaisen päihdeongelman kehittymistä seuratessa tuli huomattua, että juoppo löytää aina syyn juoda oli se sitten lasinen lapsuus, työhaasteet tai työttömyys, väsymys, iloinen tapahtuma, suru, tylsyys, vitutus - tai puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen tapa on se että perjantaina työviikon jälkeen ryypätään, mennään baariin ja lauantaina korjaillaan oloja.
Mitä te muut oikein teette viikonloppuisin?
Ehkä maalaisten tapa, mutta ei suomalaisten. Minä käyn kiipeilemässä ja tapaan kavereita korkeintaan yhden alkoholijuoman kera. Kukaan kavereista ei juo humalahakuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nuorempana harrastanut liikuntaa ihan SM tasolla asti. Kisaamisesta ja treenaamisesta huolimatta, ei koskaan dopamiinibuusti kestänyt edes tuntia. Ryyppäämisessä nousu on päällä huomattavasti pidempään. Siinä mielessä teoriasi ei pidä paikkaansa.
Hyvä ap. Olen laittanut nuo miehet nopeasti vaihtopenkille.
Sinun elämä menee hukkaan tuossa suhteessa. Miehen tehtävä on ottaa vastuu omasta hyvinvoinnista.
Sivusta