Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä
Ihminen ei kuitenkaan biologisesti ole yksiavioinen.
Kommentit (103)
Minä. Mies on vielä työkaverini joten tasan tarkkaan tiedän menot.
Asia on hänen oma omantunnonkysymyksensä. En kyttää, mutta olen sanonut ettei tarvi tulla minulle itkemään jos pettää tai saa joltain vieraalta näpeilleen. Suhteen pitää perustua vapaaehtoiseen uskollisuuteen.
Minä. Tunnen hänet hyvin ja huomaisin, jos pettäisi, vaikka onnistuisikin jossain välissä pettämään. On meinaan pettänyt aiemmin ja huomasin sen silloinkin, vaikka tilaisuuksia oli silloin paljon enemmän ja ovelampi olisi ehkä pystynyt pitämään salassa. Uskon, ettei ihan helposti enää petä, mutta siitä en voi olla varma. Olen varma vain siitä, että huomaan sen sitten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Mies on vielä työkaverini joten tasan tarkkaan tiedän menot.
Voi mies parka.
Asensin miehen kikuliin sirun josta tulee minulle kaikki ilmoitukset. Eli tiedän jopa jos mies masturboi ilman lupaani.
Minä. Ukko poistuu kotoa vain töihin tai jos joku sukulaisensa patistaa auttamaan. Ja silloin on tarkistettavissa sukulaisilta, että on oikeasti ollut siellä missä pitikin. Ei onneksi tarvitse tarkistaa, puhelimestaan kuulee yleensä läpi kuka soittaa ja perheenjäsenensä taitavat puhua enemmän minulle kuin pojalleen. On sen verran sisäänpäinkääntynyttä sorttia, ettei paljoa kotoa poistu, jos ei ole pätevä syy, joten jos alkaisi yhtäkkiä olla poikkeuksellisia menoja, niin tietäisi, että nyt on aika pakata säkit ja poistua. Miehen tietenkin.
Mistä te voitte olla ihan varmoja? Voihan se töissäkin pökkiä jonkun reikään vessassa, ei siihen mee ku pari minuuttia.
Tiedän sen ettei petä, koska näen puolisoani niin paljon. Mutta toki kaikkea voi aina käydä jos vaikka joskus menee jonnekin illan viettoon niin miksei siellä voisi sit jotain tapahtua kun oikeat olosuhteet osuu kohdalle.
No tuo tekee kotitoimistolla etätöitä, ne vähät kerrat kun poistuu kotoa ilman minua, on tyyliin jollekin sukulaiselle. Kaverit meillä on pääosin yhteisiä, minulla välillä menoja omien kavereiden kanssa. Mies käy pari kertaa viikossa harrastuksessaan, mutta siellä käyn usein katselemassa treenejä jos suinkin jaksan ja lapset tietty, niin eiköhän sitä voi melko varma olla, että tosiaan treeneissä on silloin kun sanoo.
Eli olen kyllä varsin varma, ettei käy vieraissa. Ei olisi kovin kummoinen suhde, jos joskus kauppareissulla kauppakeskuksen vessassa vaikka harrastaisi pikaisia. Siinä olisi jo niin kova yritys, että voisin jopa huvittuneesti seurata, jos tällainen paljastuisi.
Siksi sitä hpv rokotetta ei oteta, koska puolisoilla on seksiä vain puolisonsa kanssa koko elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te voitte olla ihan varmoja? Voihan se töissäkin pökkiä jonkun reikään vessassa, ei siihen mee ku pari minuuttia.
Ai niitä toisia vanhoja ukkoja? No jos siltä tuntuu, niin siitä vaan!
Ihminen on sukua apinalle, ei joutsenelle. Geenipooli monipuolistuu, jos sikiää monen eri parittelukumppanin kanssa. Siksi miehiä aina kiinnostaa moni emätin. Näin tulee useampia eri geeniyhdistelmiä.
Normaali luonnon kiertokulku:
Paritellaan tytön 1 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 2 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 3 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 4 kanssa, porsitaan, erotaan.
Paritellaan tytön 5 kanssa, porsitaan, erotaan.
jne.
Minä. Kyllä tässä niin tiivisti ollaan kimpassa, että aika velho saisi olla.
Voi olla että pettääkin.
Luuleeko ap, että naiset eivät pettäisi? Tutkimusten mukaan pettäminen on yhtä yleistä miehillä ja naisilla, naiset vaan jäävät harvemmin kiinni. Ymmärtääkö ap, että naiset ovat biologisesti aivan yhtä moniavioisia kuin miehetkin?
Vierailija kirjoitti:
No olen varma koska mies ei käy muualla kuin töissä ja kuntosalilla omassa autotallissa. Työvuorotkin tiedän vuodeksi eteenpäin.
Niin. Kuntosalilla ei voi pettää mitenkään.
Itse olen varma mutta toisaalta sitten valitsin poikaystäväni jo 13 vuotiaana ja menimme kihloihin 14 vuotiaina. 18 vuotiaina heti naimisiin. Suhteemme ei perustu intohimoon vaan perustuu yhteisiin arvoihin jotka ovat lapsien teko, lapsien kasvatus ja tasainen ympäristö lapsille sekä toisillemme.
Nyt olemme 24v, 5 vuotta avioliitossa & mieheni ei poistu oikeestaan edes kotoota pois muutakuin minun kanssaan ja ehkä kaupassa käydessään. Elämämme on rakennettu yhdessä.
Haluan uskoa siihen, että ei petä.
Tietää kuitenkin, mitä voi menettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen varma koska mies ei käy muualla kuin töissä ja kuntosalilla omassa autotallissa. Työvuorotkin tiedän vuodeksi eteenpäin.
Niin. Kuntosalilla ei voi pettää mitenkään.
Mist tietää että on kuntosalilla?