Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen ihmisen mielestä viikon kohokohta on oluttölkin avaus?

Vierailija
19.10.2025 |

On alkanut ahdistaa oman miehen juominen vaikka ei olekaan päivittäistä. Jotenkin vaan se asenne siellä taustalla häiritsee ja sotii omaa arvomaailmaa vastaan. Miestä ei oikeasti kiinnosta viikonloppuisin tehdä mitään, riittää että on ollutta ja viiniä ja niitä sitten tissutellaan. Tekee asioita jos minä järjestän tai jos on jotain pakollisia juttuja. Muuten ei itse keksi mitään ikinä.

Nyt vielä kärsii kivuista niin syö kipulääkkeitä ja juo alkoholia samaaan aikaan. Ahdistaa, miksi pitää tehdä sellaista?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin tehdään koska tissuttelu helpottaa monen miehen stressiä työviikon jälkeen...

Onneksi oma mieheni purkaa työstressin kuntosalilla. Varmasti kalukin pysyy viikonloppuna paremmin pystyssä toisin kuin tissuttelijalla. 

Onneksi mulla seisoo myös arkisin, eikä pelkästään viikonloppuisin.

T. Rapajuoppo

En ole koskaan saanut nautintoa mieheltä, joka juo alkoholia runsaasti. Saatat tehkä tyhjentää kassisi käteen tai onnettomaan naiseen. Juopot aina yliarvioivat seksuaalisen kyvykkyytensä. Liikunnalliset miehet ovat aivan ylivoimaisia petipuuhussa.

perinteinen nainen, sinun nautintosi on pelkästää

Ja sinun ulkoisella olemuksella ei luonnollisestikaan ole vaikutusta siihen kovuuteen? Eipä niin, koska sekin on miehen vastuulla 100%

T. Rapajuoppo 

Vierailija
42/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen tapa on se että perjantaina työviikon jälkeen ryypätään, mennään baariin ja lauantaina korjaillaan oloja. 

Mitä te muut oikein teette viikonloppuisin? 

Ehkä maalaisten tapa, mutta ei suomalaisten. Minä käyn kiipeilemässä ja tapaan kavereita korkeintaan yhden alkoholijuoman kera. Kukaan kavereista ei juo humalahakuisesti.

Mitäs tissiposkia te olette? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se surullista, että monien suomalaisten, etenkin miesten, ainut ilo tuntuu olevan alkoholi. Liikunnasta saisi pidempikestoisen dopamiinibuustin.

Mielestäni surullisempaa on se tosiasia, että valitettavan moni mies juo puolisonsa käytöksen takia.

Oman lähiomaisen päihdeongelman kehittymistä seuratessa tuli huomattua, että juoppo löytää aina syyn juoda oli se sitten lasinen lapsuus, työhaasteet tai työttömyys, väsymys, iloinen tapahtuma, suru, tylsyys, vitutus - tai puoliso.

Ja mikä siinä on, että nämä eivät voisi olla niitä oikeita syitä?

Vierailija
44/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin tehdään koska tissuttelu helpottaa monen miehen stressiä työviikon jälkeen...

Onneksi oma mieheni purkaa työstressin kuntosalilla. Varmasti kalukin pysyy viikonloppuna paremmin pystyssä toisin kuin tissuttelijalla. 

T. Rapajuoppo

En ole koskaan saanut nautintoa mieheltä, joka juo alkoholia runsaasti. Saatat tehkä tyhjentää kassisi käteen tai onnettomaan naiseen. Juopot aina yliarvioivat seksuaalisen kyvykkyytensä. Liikunnalliset miehet ovat aivan ylivoimaisia petipuuhussa.

Jännästi jokaisella liikunnallisella miehellä on ottanut eteen ja kovaa. Koita nyt uskoa, että olet elintavoillasi lopulta impotentti jota kukaan ei halua.

Vierailija
45/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se surullista, että monien suomalaisten, etenkin miesten, ainut ilo tuntuu olevan alkoholi. Liikunnasta saisi pidempikestoisen dopamiinibuustin.

Mielestäni surullisempaa on se tosiasia, että valitettavan moni mies juo puolisonsa käytöksen takia.

Oman lähiomaisen päihdeongelman kehittymistä seuratessa tuli huomattua, että juoppo löytää aina syyn juoda oli se sitten lasinen lapsuus, työhaasteet tai työttömyys, väsymys, iloinen tapahtuma, suru, tylsyys, vitutus - tai puoliso.

Tunteet on tarkoitettu tunnettavaksi ja tarvittaessa käsiteltäväksi. Ei viinaan hukutettavaksi.

Vierailija
46/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen tapa on se että perjantaina työviikon jälkeen ryypätään, mennään baariin ja lauantaina korjaillaan oloja. 

Ehkä maalaisten tapa, mutta ei suomalaisten. Minä käyn kiipeilemässä ja tapaan kavereita korkeintaan yhden alkoholijuoman kera. Kukaan kavereista ei juo humalahakuisesti.

Ihan työssäkäyviä koulutettuja ihmisiä, joilla on käytöstavat. 

Vierailija
47/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Rapajuoppo

En ole koskaan saanut nautintoa mieheltä, joka juo alkoholia runsaasti. Saatat tehkä tyhjentää kassisi käteen tai onnettomaan naiseen. Juopot aina yliarvioivat seksuaalisen kyvykkyytensä. Liikunnalliset miehet ovat aivan

Ehkä erektion kovuus johtuu miehisistä piirteistäsi?

Miksi muuten olet niin suunnattoman kiinnostunut MINUN erektiostani, joka viestissä et voi olla puhumatta siitä?

T. Rapajuoppo 

Vierailija
48/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän palstaa lukee, sitä enemmän arvostaa omaa miestä joka on lähes täyskymppi. Ei ole miehellä tarvetta juoda eikä minulla tarvetta nalkuttaa.

Vierailija
49/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin suurkuluttajat/alkoholistit noin toimii. 

Vierailija
50/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu täysin siittä että elää sinun kaltaisten naisen kanssa joka nalkuttaa, kiukuttelee ja valittaa 24/7. Te naiset aiheuttatte tämän teidän omalla toiminnalla ja käytöksellään. Älä miestä syytä siittä mnkä itse aiheutat

Vierailija
51/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet on tarkoitettu tunnettavaksi ja tarvittaessa käsiteltäväksi. Ei viinaan hukutettavaksi.

Miksi sitten valtaosasta ihmisistä tulee varsin tunteellisia päihteissä? Mikseivät istu alas ja käsittele tunteitaan ja jatka sitten elämäänsä, se olisi sillä ohi? Laittaa vaikka kalenteriin että "tiistaina klo 16-17.30 tunteiden tuntemista ja käsittelyä".

Sen jälkeen on ongelmat pois pyyhitty.

Vierailija
52/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni Huussin mielestä tietenkin. 

Vierailija
53/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu täysin siittä että elää sinun kaltaisten naisen kanssa joka nalkuttaa, kiukuttelee ja valittaa 24/7. Te naiset aiheuttatte tämän teidän omalla toiminnalla ja käytöksellään. Älä miestä syytä siittä mnkä itse aiheutat

Juu aivan. Onko sinulla alkoholin kanssa ongelmia? Mene AA-kerhoon. 

Vierailija
54/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mikään ei ole säälittävämpää kuin mies, joka on selvinpäin tunteeton kovanaama mutta kännissä pillittää ja avautuu tuntemattomillekin omasta elämästään.

Vierailija
55/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minunlaiseni ihan tavallisen perheenäidin, joka käy töissä. Jotenkin se viikonlopun aloitus vaan kulminoituu siihen, että raskas työviikko on takana, vapaapäivät edessä, yleensä perjantai-iltaan mennessä on päivän mittaan siivottu, käyty kaupassa, laitettu jokin hyvä ruoka, ja etsitty valmiiksi joku hyvä elokuva. Ehkä käyty lenkilläkin, jos ehtii. Sitten voi juoda sen oluen, tai hui kamalaa, usein perjantaina jopa kaksi.

Vierailija
56/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ennemmin nautin kannabiskaakaon kuin oluen

Vierailija
57/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan liikuntaa viitenä päivänä viikossa ja juon silti saunaolueni ja tulosten perusteella olen erinomaisessa kunnossa. Minusta on surullista, että osa ihmisistä on hyvin mustavalkoisia näiden uskomustensa suhteen.

Vierailija
58/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä harrastan liikuntaa viitenä päivänä viikossa ja juon silti saunaolueni ja tulosten perusteella olen erinomaisessa kunnossa. Minusta on surullista, että osa ihmisistä on hyvin mustavalkoisia näiden uskomustensa suhteen.

No eihän sun ainut ilo ole alkoholi? Kuten kirjoitit?

Vierailija
59/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistille olut tölkin avaus on varmasti viikon kohokohta.

Raittiushenkilö raittiustuolissaan sinusta on muka huolissaan...

Oikeasti se on vain komentelun halua pakottaa muita elämään kuten raittiushenkilö haluaa.

Vierailija
60/86 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on jotain lattepoikia joiden tarvitsee ajaa parta kerran kuukaudessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi