Sinä joka olet lihava! Mikset laihduta liikakilojasi pois?
Oletko masentunut, etkö väkitä muuten terveydestäsi vai mikä siihen on syynä ettet laihduta itseäsi terveisiin mittoihin?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
No, siksi etten pysty.
olen sairastanut anoreksiaa, selvisin hengissä, mutta kroppa meni sekaisin, kilpirauhanen vaurioitui.
Kilpirauhanen on se elin, joka säätelee kaikkea toimintaa.
Ja kun toivuin, en voi hallita juurikaan painoa, laihduttaminen on mahdotonta ja minulle jopa vaarallista, koska ajatukset saattava palata siihen vanhaan tapaan, olla kokonaan syömättä.
Mielummin painan jotain ja olen hengissä - jopa kohtuu terveellä mielenterveydellä.
Olen pahoillani kokemastasi.
Olen kehopositiivinen ja ylpeä läskeistäni.
Olen yrittänyt. Olen saanut vaan ryssinyt veriarvoni ja joudun nyt tankkaamaan pillereitä lääkärin valvonnassa.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin lihavat pysyvät hengissä, jos tulee poikkeusolot. On vararavintoa.
Turha luulo. Läskit pistetään lihoiksi heti kun ruuasta alkaa tulla pulaa.
Joo, oon masentunut ja lääkkeet lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika paha pula pitää kyllä tulla, että ihmiset alkavat syödä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi et ap. hallitse oikeinkirjoitusta, vaikka Suomessa ilmainen koulutus? Oletko masentunut?
Sulle on vissiin ihan outo käsitys, että on olemassa lukihäiriö, tiedoksi ei liity koulutukseen. Mutta sinä ja ap olette molemmat vaan ihan tavallisia kusipäitä, joiden elämän katsomus kietoutunut oman navan ympärille. Koulutus mennyt molemmilla metsään.
Ketipinor +Abilify tekee laihduttamisesta todella hankalaa
Viimeiset viisi vuotta ovat olleet niin raskaita että ei ole energiaa riittänyt syömisten katsomiseen. Normaalipainossa pysyminen on jatkuvasti vaatinut multa paljon panostusta. Nyt alkaa muu taakka helpottaa niin pikku hiljaa pudotellaan. En tiedä tähtäänkö enää edes normaalipainoon mutta lievä ylipaino olisi ok itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika paha pula pitää kyllä tulla, että ihmiset alkavat syödä toisiaan.
Ja tässäkin skenaariossa siitä ylimääräisestä massasta on hyötyä, enemmän syötävää, jopa kirjaimellisesti vararavintoa.
Kilot lähtee vääristä paikoista eli juuri sieltä missä läskiä on niukasti. En ole kauttaaltaan lihava.
Laihduttaminen pysyvästi on todella hidasta. Kolme vuotta mennyt ihan pelkän uuden ruokarytmin harjoittelussa että pysyy tilanteesta toiseen se. Nyt olen lisännyt liikuntaa, kun tiedän että ruokailusta se ei ole enää kiinni. Mulla on henkilökohtainen valmentaja apuna.
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor +Abilify tekee laihduttamisesta todella hankalaa
Koetko hyötyväsi noiden käytöstä. Itse käytin joskus ja huomasin, että se oli lähinnä tapa, koska mieliala oli yhtä synkkä niiden kanssa, kuin ilman.
Olen yrittänyt laihtua varmasti kaikilla mahdollisilla tavoilla. Jotain varmaan rikoin itsestäni niillä rajuimmilla kuureilla kun elimistö tuntuu olevan aivan jumissa.
Olen kehonrakentaja, mutta en tavoittele lihaksia vaan massaa eli kiloja. Muodot ja kurvit on parasta.
Ap on ihan hyh hyh huh huh