Sinä joka olet lihava! Mikset laihduta liikakilojasi pois?
Oletko masentunut, etkö väkitä muuten terveydestäsi vai mikä siihen on syynä ettet laihduta itseäsi terveisiin mittoihin?
Kommentit (56)
Sellaisten haukkujen jälkeen, mitä olen saanut, ei huvita laihduttaa.
Mitäs se sinun persettä kutkuttaa?
Ohhoh hoijaa, et sitten vetävämpää aloitusta keksinyt.
Kulutappa aikaasi miettimällä miksi sinulla on tarve kysyä moista.
Vierailija kirjoitti:
Kärsin mielen velttoudesta, ja se on jonkun muun syy.
Mielen velttous voi olla myös siunaus, ainakin kun katsoo telkusta Riikka Purraa ja kuuntelee hänen ääntää ja tuijottaa väistämättä hänen kiiltävää naamaansa ja pullisteleviä verisuonia. Kädet saa laittaa ristiin ja kiittää Jumalaa muutamasta lsäkilosta, mitä on luoja suonut, sillä ne voi kadota, ennen kuin hallitus vaihtuu. Vai haluaako persut ihmisille nälkäkuoleman.
Sen takia että te läskifobiasta kärsivät ihmiset joudutte kärsimään ja ärsyyntymään kun näette minut läskieni kanssa kadulla kävelemässä. Saan siitä mielihyvää, kun saan pilata läskifoobikoiden päivän vaan olemalla ja elämällä. Taidanpa lähteä kauppaan ostamaan suklaata ettei vaan kilot lähde karisemaan.
Tylsää, jos kaikki olisi samasta muotista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtähyvin voidaan kysyä, miksi et ap. hallitse oikeinkirjoitusta, vaikka Suomessa ilmainen koulutus? Oletko masentunut?
Oikeinkirjoitus vaatii opettelua,laihdutus ei vaadi yhtään mitään,päinvastoin, ei tarvi ku jättää syömättä maha pinkeeksi .
Voi kultu: julkisen terveyden painonhallintaohjaus sisältää valtavan määrän tietoa ja taitoa lisäävää materiaalia. Asia ei ole niin yksinkertainen, että kärvistelee nälissään. Hyvää painonhallintaa on koostaa viisi päivittäistä ateriaa, jotka pitävät nälän halllinnassa koko vuorokauden. Nälkiinnyttäminen johtaa valtavaan greliini- eli nälkähormonitason kasvuun. Se johtaa epäterveelliseen syömiseen ja liian suuriin annoksiin. Vuosi on todella lyhyt aika laihdutusta ajatellen. Laihtumisen jälkeen alkaa kovin työvaihe eli painon pitäminen aloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinäkin käyttäisi aikasi, jos kaikki olisi ihanne mitoissa ja painoisia? Miten kävisi sun egolle? Luulen, kurjasti.
Olisihan se masentavaa kun ei voisi kokea itseään millään tavalla parempana ihmisenä, voi voi.
Mä olisin vääränlainen ap:n mielestä normaalipainoisenakin.
No ainakin lihavat pysyvät hengissä, jos tulee poikkeusolot. On vararavintoa.
Koska pidän herkuista ja vaimo rakastaa minua juuri tällaisena.
Kelpaan naisille paremmin ylipainoisena.
No, siksi etten pysty.
olen sairastanut anoreksiaa, selvisin hengissä, mutta kroppa meni sekaisin, kilpirauhanen vaurioitui.
Kilpirauhanen on se elin, joka säätelee kaikkea toimintaa.
Ja kun toivuin, en voi hallita juurikaan painoa, laihduttaminen on mahdotonta ja minulle jopa vaarallista, koska ajatukset saattava palata siihen vanhaan tapaan, olla kokonaan syömättä.
Mielummin painan jotain ja olen hengissä - jopa kohtuu terveellä mielenterveydellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin vääränlainen ap:n mielestä normaalipainoisenakin.
TÄMÄ!!!
Masennus, syömishäiriö, erilaiset fyysiset sairaudet (jotka eivät johdu ylipainosta, mutta vaikeuttavat kuntoilua ja hyötyliikuntaa).
En ole vielä lihava mutta oon turvonnut varmaan kaksi kokoa unilääkkeestä mitä ne haluaa mulle syöttää. Enkä todellakaan ole vähentänyt liikuntaa ja lisännyt syömisiä mikä vois selittää.