Uskikset hoi vastatkaa
Jos se pelastuminen ja parannuksen tekeminen on niin tärkeä asia niin miksi siitä ei puhuta enemmän. Sehän on elämän ja kuoleman kysymys joten siitä pitäisi toitottaa joka ikisellä kanavalla, somessa, lehdissä, telkkarissa, kaduilla ym. Vai toivooko uskovaiset salaa, että ei sinne taivaaseen pääsisikään turhaa porukkaa että saisivat olla siellä keskenänsä.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, on vaikea pelastua, ei se kuitenkaan niin vaikeaa ole kuin joskus ymmärretty. Joka kysyy, silloin on vastattava.
Eri
Kyllä se on erittäin vaikeaa.
Joka ajattelee, ettei millään pysty olemaan Jumalalle mieliksi, tuntuuhan se vaikealta. Raamattu lupaa kuitenkin meille vastauksia.
Minä tiedän, mistä minä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kysyn sinulta:Miksi et vastaa kysymyksiin vaan jankutat kiireistä, mutta sitten loruilet muita kommentteja?
Voin vastata asiallisiin kysymyksiin. Haluatko kysyä jotain?
Miksi et vastaa, jo aiemmin esitettyihin, asiallisiin kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, on vaikea pelastua, ei se kuitenkaan niin vaikeaa ole kuin joskus ymmärretty. Joka kysyy, silloin on vastattava.
Eri
Kyllä se on erittäin vaikeaa.
Joka ajattelee, ettei millään pysty olemaan Jumalalle mieliksi, tuntuuhan se vaikealta. Raamattu lupaa kuitenkin meille vastauksia.
Minä tiedän, mistä minä puhun.
Miksi jankutat, mutta et perustele.
Jos kerran olemme täällä palstalla, niin tuskin silloin olemme kiireisiä. Vähän outoa väittää sellaista.
Mutta joskus en ainakaan itse jaksa uskovana vastata epäilijöille, koska jatkuvat vastaväitteet ovat välillä liian väsyttäviä. Harva jankkaaja myöskään on mikään varsinainen totuuden etsijä, joten se on vähän kuin heittäisi helmiä sioille, jos jää jankaamaan sellaisen kanssa, joka on ainoastaan väittelynhaluinen.
Toisinaan ei jaksa muuten vaan vastailla. Kuten tänään ei pahemmin juuri jaksata.
Vierailija kirjoitti:
Ok, kysyn sinulta:Miksi et vastaa kysymyksiin vaan jankutat kiireistä, mutta sitten loruilet muita kommentteja?
Me haluamme että lähdet paskomaan jonnekin muualle. Kommenttisi ovat täysin turhia ja ala-arvoisia, eikä mikään ihme ettei mikään seurakunta sinua kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas nyt pelle keksi uuden jankutusen: sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Jankutusta jatkuu, mu5ta perusteluja "Ei ehdi".
Olen pahoillani, mutta olet väärässä. Minulla on tieto ja totuus. xD vuoden surullisin palstalainen.
Olen pahoillani, että olet sairas pelle. Minulla on tieto ja totuus.
Jankutukseesi: minä tiedän, koska..... tai olet väärässä, koska...
Voimme jatkaa tätä loputtomiin
Siis perustelua sille, miksi kirjoitan kommentteja? Koska haluan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran olemme täällä palstalla, niin tuskin silloin olemme kiireisiä. Vähän outoa väittää sellaista.
Mutta joskus en ainakaan itse jaksa uskovana vastata epäilijöille, koska jatkuvat vastaväitteet ovat välillä liian väsyttäviä. Harva jankkaaja myöskään on mikään varsinainen totuuden etsijä, joten se on vähän kuin heittäisi helmiä sioille, jos jää jankaamaan sellaisen kanssa, joka on ainoastaan väittelynhaluinen.
Toisinaan ei jaksa muuten vaan vastailla. Kuten tänään ei pahemmin juuri jaksata.
Olet sairas jankkaava paska. Kiitos kun kerroit totuuden itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Se on sinulle vaikeaa, olethan väittänyt jopa 10 käskyn noudattamisen ja synnittömän elämän olevan vaikeaa. Silti maailma on täynnä ihmisiä jotka näitä noudattavat ja ovat synnittömiä, jonka uskominenkin on sinulle vaikeaa. Luulet olevasi itse messias ja siksi olet sokea.
En luule olevani messias.
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja, miksi jauhat paskaa. Mutta tiedämmekin jo, että olet Pelle Paskanjauhaja. Se on tänään tullut ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sinulle vaikeaa, olethan väittänyt jopa 10 käskyn noudattamisen ja synnittömän elämän olevan vaikeaa. Silti maailma on täynnä ihmisiä jotka näitä noudattavat ja ovat synnittömiä, jonka uskominenkin on sinulle vaikeaa. Luulet olevasi itse messias ja siksi olet sokea.
En luule olevani messias.
Tiedät kyklä olevasi paskaa jauhava pelle.
Uskova ja jumalan tahdon mukaisesti elävä on jumalan armon, ei tuomion alainen. Voit viedä tuon armottoman ja julman asenteesi vaikka gazaan kaltaistesi keskuuteen. Kristusta et edusta vaikka hänen nimeään hoetkin.
Jeesus pelastaa ne, jotka ovat rakastaneet totuutta. Vain ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta on jo useasti kysytty, miksi et perustele, kuten normaalissa keskustelussa tehdään?
Mihin kaipaat perustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen palstaillut vuosia, silti välillä vieläkin yllättyy, kun huomaa, ettei toinen olekaan ns. normaali. Jaksamista kuitenkin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas jankkaava paska. Kiitos kun kerroit totuuden itsestäsi.
En kyllä ole se, joka sinun kanssasi jankkaa täällä.
Ja jos jotakuta palstalla ihan oikeasti kiinnostaa saada vastauksia uskonkysymyksiin, niin kyllä Jumala jonkun uskovan laittaa siinä tapauksessa vastaamaan kysyjälle. En tiedä, oletko ap vai joku muu, mutta vastattu on jo aloitukseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat?
Tarkoitatko jankuttamisella sitä, että kommentoin moniin viesteihin, että kommentin kirjottaja on käsittänyt väärin? Se johtuu siitä, että jokaisen sellaisen kommentin kirjoittaja on käsittänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen palstaillut vuosia, silti välillä vieläkin yllättyy, kun huomaa, ettei toinen olekaan ns. normaali. Jaksamista kuitenkin sinulle.
Olet hyvä ihminen, kun sinulla on myötätuntoa tuollaisia heikkolahjaisia kohtaan. Itse en jaksa noita pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa, jo aiemmin esitettyihin, asiallisiin kysymyksiin?
Vastaan niihin kysymyksiin, jotka huomaan. Jos jokin kysymys, johon haluaisit vastauksen, on jäänyt vastaamatta, voit kysyä sen uudestaan.
Miksi jankutat, mutta et perustele.
Mihin asiaan kaipaat perustelua?
Olen pahoillani, mutta olet väärässä. Minulla on tieto ja totuus. xD vuoden surullisin palstalainen.