Uskikset hoi vastatkaa
Jos se pelastuminen ja parannuksen tekeminen on niin tärkeä asia niin miksi siitä ei puhuta enemmän. Sehän on elämän ja kuoleman kysymys joten siitä pitäisi toitottaa joka ikisellä kanavalla, somessa, lehdissä, telkkarissa, kaduilla ym. Vai toivooko uskovaiset salaa, että ei sinne taivaaseen pääsisikään turhaa porukkaa että saisivat olla siellä keskenänsä.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen uudestisyntynyt, koska ymmärsin, että Jeesus on kuollut minunkin syntieni puolesta ristillä. Pyysin syntejäni anteeksi ja pyysin Hänet asumaan sydämeeni. Armolahjat toimivat kauttani. Ap.t. 2.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Uudestisyntyminen ei tarkoita tuota.Olen pahoillani, mutta jos Joh. 3 ei tarkoittaisi uudestisyntymistä, niin Raamattu valehtelisi. Haluaisitko kertoa, mitä uudestisyntyminen raamatullisesti tarkoittaa? Tiedän, kun, tiedän, kun tiedän olevani uudestisyntynyt ja Pyhä Henki sen todistaa.
Minä tiedän kyllä, mitä se tarkoittaa, mutta en käsittele asiaa tällä palstalla.
Se lienee viisasta.
Se lienee viisasta.
Voin kertoa kuitenkin sen verran, että kaikki näkemykset, jotka olen kuullut, ovat olleet väärinkäsityksiä.
Gal. 2:"En elä enää minä vaan Kristus elää minussa."
Vierailija kirjoitti:
Gal. 2:"En elä enää minä vaan Kristus elää minussa."
Joku saa kiinni siitä, mistä on kyse.
Eiköhän jokainen ole jo kuullut Jeesuksesta. Jos joku ei usko eikä tätä kiinnosta, tuskin asia jankkaamisellakaan paranee.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen ole jo kuullut Jeesuksesta. Jos joku ei usko eikä tätä kiinnosta, tuskin asia jankkaamisellakaan paranee.
Jokaisen kristityn kannattaisi muistaa, että Saatana työskentelee jatkuvasti.
Minä tiedän ja minä yritän kertoa teille. Aiemmin en ollut yrittänyt, koska en ollut ymmärtänyt, miten kujalla te olette.