Epämukava tunne kun yksinäinen nainen ei hymyile baarissa, tuleeko teille tarve mennä kehottamaan että hymyilisit vähän?
Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa. Mies kokee jotain ristiriitaa oletetussa todellisuudessa ja yrittää korjata sitä, vaikka pitäisi ehkä tajuta että epämukavuus on vain itsessään ja kannattaisi hieman tutkailla sitä, että mikäs tässä nyt on hätänä, enhän minä mene tuolle perallekaan sanomaan että miksi se ei hymyile.
Tämä on miehuudessa vaikeaa. Juontaa juurensa ehkä tyytymättömään äitiin, joka oli ahdistava kokemus.
Kommentit (101)
On se jännää miten vaikeaa nulikoiden on tajuta, että naiset on heitä parempia, henksesti paljon kehittyneempiä ihmisiä.
No ei todellakaan tule eikä vähempää voisi kiinnostaa. Annan ihmisten olla rauhassa ihan just sellaisina kuin ovat. Itse käskisin sun suksia v i t t u u n.
Vierailija kirjoitti:
Vakava mies presentoi miehuuttaan oikein. Vakava nainen on epämiellyttävä, tyly, eikä tuota ympäristönsä miehille rauhoitttavia empaattisia naissignaaleja.
Miten näitä odotuksia voisi rikkoa?
Mä voin ihan vaikka potkaista polvella munille jotta mies saa käsityksen siitä, että en ole häntä varten olemassa.
No ei tule. Jos ihminen viestii, että hän haluaa olla omissa oloissaan, miksi menisin häiriköimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen nainen, tai ihan vain nainen baarissa ei hymyile sinulle, koska ei ole kiinnostunut sinusta. Hymyn saa joku toinen.
Olisi ilmeisesti tärkeää että nainen edes itsekseen hieman virnuilisi. Olisi jotenkin rauhoittavaa.
Vai niin. Mä kun koen, että jos alan itsekseni naureskella suureen ääneen ja suu ammollaan katson läsnäolijoita, ne alkaa paeta vaivihkaa ovesta ulos. Mikään ei ole niin pelottava kuin nainen, joka ei asetu uhriksi vaan teurastajaksi. Tekee samoja juttuja kuin miehet, käy miesten iholle ja mulkoilee härskisti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset aina välillä unohtaa hynyillä, koska ovat niin hajamielisiä. Kannattaa käydä aina muistuttamssa, jos näkee vakavia naisia.
Kannattaa pitää mielessä, että naisella saattaa olla oikeasti hurjan paljon isompia ongelmia kuin sinä ja metsästyspuukko hihassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee synkkänaamaisella naisella? Ei yhtikäs mitään.
Et sinä muutenkaan tekisi mitään naisella. Nainen pyyhkisi sinulla lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihvas-naiset tunnistaa synkästä ilmeestä ja mt-ongelmista.
Tai siitä että niillä on jo seuraa. Persuämmillä ei ole seuraa, mene niiden sekaan istumaan. Ne on niitä rekkalesbon näköisiä, jotka huutaa ja kiskoo kahdeksatta tuoppia kuset housussa.
Vierailija kirjoitti:
Etsinpä jonkun peran ja käyn sanomassa sille että hymyilisit vähän. Vois ottaa tavaksi.
Niille voi myös sanoa "Hyvä perse" tai "Hyvät tissit sulla". Muista riittävä äänenvoimakkuus, että kaikki kuulee.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei saa hymyillä niin kuin ei Venäjälläkään.
Saa hymyillä jos haluaa, mutta venäläiset ei kehtaa kun niiden hampaat on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
"Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa."
Puhu vain omasta puolestasi, älä niputa kaikkia miehiä mukaan.
M28
Kiva nähdä joskus joku sellainenkin mies täällä, jolla ei ole selvää persoonallisuushäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen nainen, tai ihan vain nainen baarissa ei hymyile sinulle, koska ei ole kiinnostunut sinusta. Hymyn saa joku toinen.
Bullshit. Eilen olin pubissa ja kaikki naiset oli naama kuin paskaa syöneet. Niin kuin joka viikonloppu. Eli suomen naiset eivät koskaan ole kiinnostuneita kenestäkään... Mutta kuitenkin ä pä riä syntyy ja suku puoli taudit leviää...
Sukupuolitaudit leviää miesten keskuudessa. Mietipä miksi tippurit on räjähdysmäisesti lisääntyneet nimenomaan miehillä, vaikka miehet käy harvemmin testeissä ja on usein myös oireettomia :D
Vierailija kirjoitti:
On se jännää miten vaikeaa nulikoiden on tajuta, että naiset on heitä parempia, henksesti paljon kehittyneempiä ihmisiä.
Miksi se paremmuus ei sitten koskaan näy missään tai henkinen kehityyneisyys. Jos olisivat miehiä niin tajuaisivat käyttää hyväksi kehittyneisyyttään ja paremmuuttaan. Ovatko naiset siis tyhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Menen aina sanomaan, että älä näytä noin surulliselta, hymyile vähän niin näytät paljon nätimmältä ja miehetkin saattaa sitten kiinnostua.🤗
Ja minä vastaan sulle, että häivy hèlvettiin mielisairas homo.
Kivaa homofobiaa. Oletko itse joku kaappisapphisti? Mussutat mattoa kavereilta salaa?
Miten sitä vois tehdä salaa? Imetkö sä siis omaa munaasi kavereiltasi salaa? Voin vakuuttaa, etten ylety nuolemaan omaa mattoani. Jos nuolisin, se olisi kaverin matto, koska mullahan on kavereita toisin kuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana (miehenä), menin joskus juttelemaan baarissa naisten kanssa. En koskaan sanonut, et "hymyilisit vähän". Vakiovastaus oli, et "tulin tänne yhdelle, töitten jälkeen; en jaksa nyt tuota lässytystä". En sanonut siihen mitään, vaan vaihdoin pöytää/istumapaikkaa.
Siis en kätsää vieläkään: eikös baariin mennä sille yhdelle (tai useammalle), että pääsee purkamaan mieltään, tapaamaan kavereita tms.? .... Eikö sen "yhden" ois voinut ostaa kaupasta??? ..... Ehkäpä sitten kotona jotain ongelmia, tms.?
Jos on tollanen asenne, niin päätin olla sitten menemättä, keskustelemaan. Kumma juttu, kun ne naiset sitten myöhemmin hakeutui mun seuraan. (ja en tod. ollut halukas tunkemaan jotain johonkin....; juttuseuraa lähinnä),
Mitä outoa siinä on että töitten jälkeen haluaa olla hetken yksin? Miehetkin tekee tuota. Sä olet se poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se paremmuus ei sitten koskaan näy missään tai henkinen kehityyneisyys. Jos olisivat miehiä niin tajuaisivat käyttää hyväksi kehittyneisyyttään ja paremmuuttaan. Ovatko naiset siis tyhmiä?
Nyt puhuttiin baarikäytöksestä. Tuskin ikinä yksikään nainen on sulle tullut aukomaan typerästi päätään kehuen sun miestissejä ja persettä ja selittäen, miten hän kyllä näyttää sulle mihin pippeli pannaan.
Minä tykkään käydä välillä istumassa ja katsella jonkun keikan tai han omissa ajatuksissani juon rauhassa pari. Minulla on mies ja monta lasta ja harvinaista et saa olla yksin. Aina joku tulee väkisin juttelemaan ja kerran sanon kiltisti ja sen jälkeen käsken häipyä hel..viimeksi joku mies tuli sanomaan, että tulin hakemaan sua tanssimaan kun säälittää kun yksin oot eikä kukaan hae. Silloin purskahdin nauruun ja sanoin et ei sun tarvii uhrautua, pärjään kyllä. Mutta ihminen joja on seuraa vailla näyttää sen, jos joku istuu yksin eikä kiinnitä huomiota sinuun niin anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhuttiin baarikäytöksestä. Tuskin ikinä yksikään nainen on sulle tullut aukomaan typerästi päätään kehuen sun miestissejä ja persettä ja selittäen, miten hän kyllä näyttää sulle mihin pippeli pannaan.
Useinkin niitä sekopäitä oli silloin kun olin vielä baari-ikäinen ja siellä kävin. Siitä tosin on kohta 15 vuotta kun viimeksi olen käynyt. M40v
Mä kysyn tota aina luiskaotsaisilta mulkoilijamiehiltä.
-Vilma