Epämukava tunne kun yksinäinen nainen ei hymyile baarissa, tuleeko teille tarve mennä kehottamaan että hymyilisit vähän?
Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa. Mies kokee jotain ristiriitaa oletetussa todellisuudessa ja yrittää korjata sitä, vaikka pitäisi ehkä tajuta että epämukavuus on vain itsessään ja kannattaisi hieman tutkailla sitä, että mikäs tässä nyt on hätänä, enhän minä mene tuolle perallekaan sanomaan että miksi se ei hymyile.
Tämä on miehuudessa vaikeaa. Juontaa juurensa ehkä tyytymättömään äitiin, joka oli ahdistava kokemus.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Hullun aloitus taas ! Ihmiseltä on voinut juuri kuolla läheinen tai lemmikki tai ystävä tai menettänyt työpaikan tai sairastunut ja tän pitäisi horjua tuntemattomille ? Itse maksanut juomansa joten sulla ei ole mitään oikeutta arvostella . Katso ettet varasta.
Pitäisi HIRNUA JA NAURAA TUNTEMATTOMALLE ? Ei kaikki jaksa kotonaan istua ja surra .
Tää on taas niin tätä. Jos menen baariin yksin, koska haluan vetää työpäivän jälkeen kaljan, minulla pitäisi olla naamalla idiootti-irvistys, ettei joku jonne ahdistu.
En missään tapauksessa menisi ventovieraalle naiselle ehdottelemaan yhtään mitään. Enkä varsinkaan hymyilyä. Sillä itse en harrasta mokomaa turhaa asiaa. Hymyilen ainoastaan silloin jos itsellä on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa huomauttaa naisille siitä kun he eivät hymyile tai jos ovat lihoneet. Heidän tehtävä on hymyillä ja näyttää kauniilta, se ei ole liikaa vaadittu kun miehet tekevät kaikki työt.
mitkä työt?
Jos haluaa yksin olla baari sitten tuskin on paras paikka.