Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämukava tunne kun yksinäinen nainen ei hymyile baarissa, tuleeko teille tarve mennä kehottamaan että hymyilisit vähän?

Vierailija
19.10.2025 |

Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa. Mies kokee jotain ristiriitaa oletetussa todellisuudessa ja yrittää korjata sitä, vaikka pitäisi  ehkä tajuta että epämukavuus on vain itsessään ja kannattaisi hieman tutkailla sitä, että mikäs tässä nyt on hätänä, enhän minä mene tuolle perallekaan sanomaan että miksi se ei hymyile.

Tämä on miehuudessa vaikeaa. Juontaa juurensa ehkä tyytymättömään äitiin, joka oli ahdistava kokemus. 

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hymyilen aina ryppyreiälläni.

Vierailija
62/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyttömällä ystävälläni oli aina enemmän vientiä kuin minulla iloisella, nauravaisella naisella. Mutta silloin eletttiinkin 80-lukua.

Eipä omallakaan kohdalla ole mitään eroa sillä hymyileekö vai ei, yhtä hiljaista.

Välillä sitten sivusta näin, kun kauniille kavereille tosiaan tultiin heti juttelemaan kun eivät hymyilleet, että mikäs on ja anna kun kerron hauskan jutun että saan sut hymyilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Menen aina sanomaan, että älä näytä noin surulliselta, hymyile vähän niin näytät paljon nätimmältä ja miehetkin saattaa sitten kiinnostua.🤗

Ja minä vastaan sulle, että häivy hèlvettiin mielisairas homo.

Vierailija
64/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkakin aloitus on provosoiva, sisältää se mielenkiintoisen oletuksen ja käytösmallin.

Kuinka moni nainen muistaa kuulleensa jo lapsena kehotuksen "hymyile nyt vähän", ja tosiaan illanvietoissa samaa myöhemmin.

Aivan sama millä tuulella sattuu itse olemaan, joku vaan tulkitsee nyrpeäksi tai jopa uhkaavaksi omista lähtökohdistaan

Tästä saisi pitkänkin keskustelun analyyseineen, ilmeettömyyden ja hymyttömyyden tulkinta uhaksi.

Vierailija
65/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, yksinäisen naisen pitäisi baarissa hymyillä?! Pitäiskö puhella kans? Taitais olla äkkiä valkotakkiset paikalla;)

Vierailija
66/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen nainen, tai ihan vain nainen baarissa ei hymyile sinulle, koska ei ole kiinnostunut sinusta. Hymyn saa joku toinen.

Ap vaatii, että tyypin pitää hymyillä itsekseen ihan koko ajan, siinä yksinään istuessaan. 🥴

Taidan kokeilla tätä seuraavan kerran. Sellainen hullu, kaikki hampaat paljastava hymy silmät ammollaan. Saa luultavasti kerrankin istua rauhassa ilman ap:n kaltaisia häiriköiviä mulqvisteja.

Kannattaa myös laskea ääneen itsekseen "kymmenen... yhdeksän... (hihhihhih) kahdeksan..." Baari tyhjenee.

Mä kokeilen tätä myös! Aion myös puhua itsekseni kuin kävisin keskustelua jonkun kanssa.

Vierailija
67/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin ensi kerralla osoittaa sinua sormella ja nauraa räkättää rivon ivallisesti.

Vierailija
68/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ne yksikseen hymyilee. Ei kukaan halua bimbon leimaa.

Minä hymyilen lähes aina, mutta en käy baareissa. Harmittaako? T. Tutkitusti erittäin älykäs

Vierailija
69/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina välillä unohtaa hynyillä, koska ovat niin hajamielisiä. Kannattaa käydä aina muistuttamssa, jos näkee vakavia naisia.

Kannattaa myös kysyä onko heillä kuukautiset tai eivätkö ole saaneet hetkeen munaa, kun ovat niin oikukkaalla tuulella ja ärtyneitä. 

Vierailija
70/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ne yksikseen hymyilee. Ei kukaan halua bimbon leimaa.

Minä hymyilen lähes aina, mutta en käy baareissa. Harmittaako? T. Tutkitusti erittäin älykäs

Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Ketään ei kiinnosta sun tekemiset.

Aloituksessa puhutaan baarissa hymyilemisestä yksin.

Ketään ei myöskään kiinnosta baarissa se, miltä aloittajasta tuntuu milloinkin baarissa. 

Hanki homo homokaveri.

-Jörnis67

Vierailija
71/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Menen aina sanomaan, että älä näytä noin surulliselta, hymyile vähän niin näytät paljon nätimmältä ja miehetkin saattaa sitten kiinnostua.🤗

Ja minä vastaan sulle, että häivy hèlvettiin mielisairas homo.

Kivaa homofobiaa. Oletko itse joku kaappisapphisti? Mussutat mattoa kavereilta salaa?

Vierailija
72/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee synkkänaamaisella naisella? Ei yhtikäs mitään.

Mitä tekee vähä-älyisellä miehellä? Ei yhtikäs mitään.

Vierailija
73/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät elä miestä varten eikä sitä varten, että he pönkittävät miesten miehuutta. 

Vierailija
74/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas autistinen aloitus

Sehän oli sarkasmia. Nainen kritisoi aloituksessa miesten sovinistisia odotuksia.

Vierailija
75/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 40v ja ylittänyt baareissa käynnin iän jo 15 vuotta sitten. Teinit siellä käyvät, eivät enää miehet ja naiset.

Vierailija
76/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo, yksinäisen naisen pitäisi baarissa hymyillä?! Pitäiskö puhella kans? Taitais olla äkkiä valkotakkiset paikalla;)

Tarjoilu vois loppua kun luultais että on liian juovuksissa. 

Vierailija
77/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoilu vois loppua kun luultais että on liian juovuksissa. 

No ei haittaa, onneks sen kun kerta vuodessa käyn baarissa niin tilaan vain yhden;) Mutta en tod. ala hymyileen että jollekin luuserimiehelle tulis parempi mieli.

Vierailija
78/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju: "Össön sössön, mulle tulee ikävä olo jos tuntematon nainen julkisella paikalla ei paapo minua kuin äitini muinoin ja ole minun käytetttävissäni ja minua varten olemassa"

Vttu kasva aikuiseksi, miesvauva.

Vierailija
79/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkakin aloitus on provosoiva, sisältää se mielenkiintoisen oletuksen ja käytösmallin.

Kuinka moni nainen muistaa kuulleensa jo lapsena kehotuksen "hymyile nyt vähän", ja tosiaan illanvietoissa samaa myöhemmin.

Aivan sama millä tuulella sattuu itse olemaan, joku vaan tulkitsee nyrpeäksi tai jopa uhkaavaksi omista lähtökohdistaan

Tästä saisi pitkänkin keskustelun analyyseineen, ilmeettömyyden ja hymyttömyyden tulkinta uhaksi.

Se on miesten hartaasti hellimä harha siitä, että naiset on olemassa vain heidän tarpeitaan tyydyttääkseen. Ilmiön ja ajattelutavan nimi on NAISVIHA eli MISOGYNIA.

Vierailija
80/101 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aina välillä unohtaa hynyillä, koska ovat niin hajamielisiä. Kannattaa käydä aina muistuttamssa, jos näkee vakavia naisia.

Kannattaa myös kysyä onko heillä kuukautiset tai eivätkö ole saaneet hetkeen munaa, kun ovat niin oikukkaalla tuulella ja ärtyneitä. 

Tai sitten tää mies vois hankkia teepaidan, jonka vatsassa ja selässä lukee OLEN LUUSERI ja käyttää sitä julkisilla paikoilla. Silloin ei tartte sanoa mitään noin typerää varsinkin kun se naiselle puhuminen voi aiheuttaa incelille pyörrytystä tai paniikkikohtauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä