Epämukava tunne kun yksinäinen nainen ei hymyile baarissa, tuleeko teille tarve mennä kehottamaan että hymyilisit vähän?
Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa. Mies kokee jotain ristiriitaa oletetussa todellisuudessa ja yrittää korjata sitä, vaikka pitäisi ehkä tajuta että epämukavuus on vain itsessään ja kannattaisi hieman tutkailla sitä, että mikäs tässä nyt on hätänä, enhän minä mene tuolle perallekaan sanomaan että miksi se ei hymyile.
Tämä on miehuudessa vaikeaa. Juontaa juurensa ehkä tyytymättömään äitiin, joka oli ahdistava kokemus.
Kommentit (104)
Pitää ilmeisesti vääntää oikein leveä psykohymy niin että puuttuva hammas näkyy, levittää silmät apposen auki ja tuijottaa miehiä intensiivisesti. Varmasti riittää miehiä jonoksi asti.
Mun perusilme on ns. "resting bitch face" ja jos yritän väkisin hymyillä, niin lopputulos on jotain suohirviön irvistyksen ja Ted Bundyn väliltä. Olen myös saanut kuulla kyllästymiseen asti kehoituksia hymyillä enemmän ja että "Miksi oot noin surullinen?". Joten älkää jooko tulko kehottelemaan yhtään mitään, jookosta joo?
Mutku naisten tulisi hymyillä ja vongata aloittajaa.