Epämukava tunne kun yksinäinen nainen ei hymyile baarissa, tuleeko teille tarve mennä kehottamaan että hymyilisit vähän?
Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa. Mies kokee jotain ristiriitaa oletetussa todellisuudessa ja yrittää korjata sitä, vaikka pitäisi ehkä tajuta että epämukavuus on vain itsessään ja kannattaisi hieman tutkailla sitä, että mikäs tässä nyt on hätänä, enhän minä mene tuolle perallekaan sanomaan että miksi se ei hymyile.
Tämä on miehuudessa vaikeaa. Juontaa juurensa ehkä tyytymättömään äitiin, joka oli ahdistava kokemus.
Kommentit (99)
Aina teillä miehillä on ongelma naisista, joilla nyt vain on muutakin ajateltavaa kuin te
Vihvas-naiset tunnistaa synkästä ilmeestä ja mt-ongelmista.
Pitäisköhän hymyillä vähemmän 🤐
Ala siellä irvistelemään ? Miksi ? Luulevat hulluksi.
Mä melkein tykkäsin tästä! Ei liioittelua, ei mitään ylimääräistä. Voin melkein kuvitella ap:n selittämässä juttuaan vakavalla naamalla. Onnittelen!
T. Hymytön nainen
Etsinpä jonkun peran ja käyn sanomassa sille että hymyilisit vähän. Vois ottaa tavaksi.
En ole kovinkaan hymyilevä nainen tavallisesti. Pitää olla miehellä mainio läpändeeros, sitten kyllä naurattaa! Oman mieheni jutut naurattavat yhä, ei ole mikään synkkä mies. Humalaiset tomppelit saivat aikanaan pahalle tuulelle. Hymy herkeää hyvässä seurassa!
Hah, tuli mieleen että joku kommentoi vuosikausia sitten mulle irc-galleriassa, että nätti nainen, mutta voisit hymyillä enemmän.
Ei ollut edes sen vertaa silmää, että olisi musiikkimausta tajunnut, ettei yleensä mustiinpukeutuvilla metallimusiikin fanittajilla ole tapana ottaa mitään aivottomia hymykuvia itsestään.
Jörnis täsä. Missä sä ap olit eilen? Meidänhän piti jumputtaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vihvas-naiset tunnistaa synkästä ilmeestä ja mt-ongelmista.
Miehen kuin miehen tunnistaa itkupotkuraivoisasta logiikan puutteesta, kun kalikka kalahtaa.
En viitsi hymyillä koska haluan olla siinä yksin enkä että jokaikinen mies kuvittelee että haluan seuraa koska hymyilen.
Ei tule mieleen! Antakaa ihmisille rauha!!!!
Suomessa ei saa hymyillä niin kuin ei Venäjälläkään.
Mulle on joku känninen urpo tullut jankkaamaan juuri tuosta hymyilemisestä, hitto että oli raivostuttavaa. Mitä se sinulle kuuluu hymyilenkö vai enkö??
"Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa."
Puhu vain omasta puolestasi, älä niputa kaikkia miehiä mukaan.
M28
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen nainen, tai ihan vain nainen baarissa ei hymyile sinulle, koska ei ole kiinnostunut sinusta. Hymyn saa joku toinen.
Bullshit. Eilen olin pubissa ja kaikki naiset oli naama kuin paskaa syöneet. Niin kuin joka viikonloppu. Eli suomen naiset eivät koskaan ole kiinnostuneita kenestäkään... Mutta kuitenkin ä pä riä syntyy ja suku puoli taudit leviää...
Jos en hymyilisi ja joku mies minulle tulisi noin sanomaan niin se saisi minut irvistämään ja kiroamaan miehen.
Jos haluat saada naisen hymyilemään niin viot vaikka tilata hänelle anonyymisti drinkin tai ilahduttaa häntä jollakin muulla tavalla. Se että menet näyttämäään omaa rumaa pärstääsi ja vonkaamaan emotionaalita validaatiota tuntemattomalta on oksettavaa ja vihastuttavaa.
Taidan kokeilla tätä seuraavan kerran. Sellainen hullu, kaikki hampaat paljastava hymy silmät ammollaan. Saa luultavasti kerrankin istua rauhassa ilman ap:n kaltaisia häiriköiviä mulqvisteja.