Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epämukava tunne kun yksinäinen nainen ei hymyile baarissa, tuleeko teille tarve mennä kehottamaan että hymyilisit vähän?

Vierailija
19.10.2025 |

Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa. Mies kokee jotain ristiriitaa oletetussa todellisuudessa ja yrittää korjata sitä, vaikka pitäisi  ehkä tajuta että epämukavuus on vain itsessään ja kannattaisi hieman tutkailla sitä, että mikäs tässä nyt on hätänä, enhän minä mene tuolle perallekaan sanomaan että miksi se ei hymyile.

Tämä on miehuudessa vaikeaa. Juontaa juurensa ehkä tyytymättömään äitiin, joka oli ahdistava kokemus. 

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen nainen, tai ihan vain nainen baarissa ei hymyile sinulle, koska ei ole kiinnostunut sinusta. Hymyn saa joku toinen.

Ap vaatii, että tyypin pitää hymyillä itsekseen ihan koko ajan, siinä yksinään istuessaan. 🥴

Taidan kokeilla tätä seuraavan kerran. Sellainen hullu, kaikki hampaat paljastava hymy silmät ammollaan. Saa luultavasti kerrankin istua rauhassa ilman ap:n kaltaisia häiriköiviä mulqvisteja.

Vierailija
22/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina teillä miehillä on ongelma naisista, joilla nyt vain on muutakin ajateltavaa kuin te

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihvas-naiset tunnistaa synkästä ilmeestä ja mt-ongelmista.

24/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän hymyillä vähemmän 🤐

Vierailija
25/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala siellä irvistelemään ? Miksi ? Luulevat hulluksi. 

Vierailija
26/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkein tykkäsin tästä! Ei liioittelua, ei mitään ylimääräistä. Voin melkein kuvitella ap:n selittämässä juttuaan vakavalla naamalla. Onnittelen!

T. Hymytön nainen

Vierailija
27/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsinpä jonkun peran ja käyn sanomassa sille että hymyilisit vähän. Vois ottaa tavaksi.

Vierailija
28/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hymyilen mun miehelle.

Vierailija
29/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovinkaan hymyilevä nainen tavallisesti. Pitää olla miehellä mainio läpändeeros, sitten kyllä naurattaa! Oman mieheni jutut naurattavat yhä, ei ole mikään synkkä mies. Humalaiset tomppelit saivat aikanaan pahalle tuulelle. Hymy herkeää hyvässä seurassa! 

Vierailija
30/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tuli mieleen että joku kommentoi vuosikausia sitten mulle irc-galleriassa, että nätti nainen, mutta voisit hymyillä enemmän. 

Ei ollut edes sen vertaa silmää, että olisi musiikkimausta tajunnut, ettei yleensä mustiinpukeutuvilla metallimusiikin fanittajilla ole tapana ottaa mitään aivottomia hymykuvia itsestään.

Vierailija
31/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jörnis täsä. Missä sä ap olit eilen? Meidänhän piti jumputtaa yhdessä.

Vierailija
32/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihvas-naiset tunnistaa synkästä ilmeestä ja mt-ongelmista.

Miehen kuin miehen tunnistaa itkupotkuraivoisasta logiikan puutteesta, kun kalikka kalahtaa.

Vierailija
33/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi hymyillä koska haluan olla siinä yksin enkä että jokaikinen mies kuvittelee että haluan seuraa koska hymyilen.

Vierailija
34/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen! Antakaa ihmisille rauha!!!!

Vierailija
35/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa hymyillä niin kuin ei Venäjälläkään.

Vierailija
36/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on joku känninen urpo tullut jankkaamaan juuri tuosta hymyilemisestä, hitto että oli raivostuttavaa. Mitä se sinulle kuuluu hymyilenkö vai enkö??

Vierailija
37/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset ei ymmärrä miten epämukavaksi miehet olonsa kokee jos nainen ei signaloi iloa."

Puhu vain omasta puolestasi, älä niputa kaikkia miehiä mukaan.

M28

Vierailija
39/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen nainen, tai ihan vain nainen baarissa ei hymyile sinulle, koska ei ole kiinnostunut sinusta. Hymyn saa joku toinen.

Bullshit. Eilen olin pubissa ja kaikki naiset oli naama kuin paskaa syöneet. Niin kuin joka viikonloppu. Eli suomen naiset eivät koskaan ole kiinnostuneita kenestäkään... Mutta kuitenkin ä pä riä syntyy ja suku puoli taudit leviää...

Vierailija
40/99 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en hymyilisi ja joku mies minulle tulisi noin sanomaan niin se saisi minut irvistämään ja kiroamaan miehen. 

Jos haluat saada naisen hymyilemään niin viot vaikka tilata hänelle anonyymisti drinkin tai ilahduttaa häntä jollakin muulla tavalla. Se että menet näyttämäään omaa rumaa pärstääsi ja vonkaamaan emotionaalita validaatiota tuntemattomalta on oksettavaa ja vihastuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän