Mitä teette, jos kampaajan aikaansaannos on ihan hirveä?
Vaaditteko uutta leikkausta tai korvausta vai luikitteko vain pois ja tilaatte uuden ajan muualta?
Kommentit (27)
Jos lopputulos olisi kauttaaltaan hirveä, en ehkä menisi samalle.
En ole 5 vuoteen käynny kampaajalla. Hiukset värjätään ja leikataan kotona
Vierailija kirjoitti:
Jos on selkeä virhe, olen soittanut ja saanut uuden ajan - fiksattu hiukset kuntoon. Eihän se kivaa ole soittaa/reklamoida, mutta olen kuitenkin sen tehnyt. Kireä ilmapiiri välittynyt, kun olen istunut uudelleen kampaamotuoliin.
Tämä.
En ole enää yrittänyt, kun sen yhden kerran näin tehtyäni kampaaja pyysi kollegansakin siihen nyrpeänä hiuksiani pöyhimään, että mikä tässä nyt ei miellytä. Tilanne oli hirveä. Teki mieli nousta tuolista.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta itse jätän tuon ehkä-sanan pois!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, mutta tämä ei ollut varsinaisesti se mitä aapee kysyi.
-ohis
Tilaan seuraavalla kerralla peuraa tai poroa.
Pakenen kotiini itkemään enkä enää mene samaan kampaamoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta, mutta tämä ei ollut varsinaisesti se mitä aapee kysyi.
-ohis
Tiesin, että kaikkia kiinnostaa hirveästi, joten siksi kerroin!
Vierailija kirjoitti:
Minä tein reklamaation ja sain rahat takaisin. Kyseessä oli kiharakäsittely, jossa kiharat lähti ensipesussa. Vaihdoin kampaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on selkeä virhe, olen soittanut ja saanut uuden ajan - fiksattu hiukset kuntoon. Eihän se kivaa ole soittaa/reklamoida, mutta olen kuitenkin sen tehnyt. Kireä ilmapiiri välittynyt, kun olen istunut uudelleen kampaamotuoliin.
Tämä.
En ole enää yrittänyt, kun sen yhden kerran näin tehtyäni kampaaja pyysi kollegansakin siihen nyrpeänä hiuksiani pöyhimään, että mikä tässä nyt ei miellytä. Tilanne oli hirveä. Teki mieli nousta tuolista.
Tuttua, muut kampaajat kurkkii tulessa, varmaan puhuneet että asiakas on korjausleikkausta vailla. Olen silti mennyt uudelleen, jos korjattavaa on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein reklamaation ja sain rahat takaisin. Kyseessä oli kiharakäsittely, jossa kiharat lähti ensipesussa. Vaihdoin kampaajaa.
Mutta oliko se eka kampaajan tulos ihan hirveä? Sitähän tässä kysyttiin.
Korjaus on usein sitä, että joudutaan lyhentämään vielä enemmän. Jos alunperinkin hirveys johtui ihan liian lyhyiksi leikatuista, niin mites korjaat?
Mitään merkittävää virhettä ei ole koskaan ollut (paitsi teininä, mutta äitiäni asia ei haitannut, niin ei tehnyt mitään), mutta jos leikkaus ei ole miellyttänyt tai ollut sinne päin, niin seuraavan kerran olen mennyt toiselle kampaajalle.
En enää mene samalle kampaajalle.
Joskus joutunut 1-2v kasvattamaan ohenettua hiusta, toinen vaihtoehto olisi ollut lyhentää kerralla sitä en halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus on usein sitä, että joudutaan lyhentämään vielä enemmän. Jos alunperinkin hirveys johtui ihan liian lyhyiksi leikatuista, niin mites korjaat?
Miksi hirveys johtuisi vain siitä että on leikattu liikaa? Minulle nuori kampaaja teki niin järkyttävän ruman kerrostuksen hiuksiin, että jäi epäily, oliko sillä oikeasti mitään koulutusta. Kuin keittiösaksilla nyherretty. Ei liittynyt hiusten pituuteen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Tätä minäkin vähän pelkään. Hiukseni teurastettiin viikonloppuna niin, että tekisi mieli reklamoida, mutta olen kerran muun toimenpiteen kohdalla vaatinut kauneussalonkia korjaamaan virheensä ja tunnelma oli seuraavilla käynneillä niin jäätävä, että ehkä vaan kärsin tämän. Ap