Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos kampaajan aikaansaannos on ihan hirveä?

Vierailija
19.10.2025 |

Vaaditteko uutta leikkausta tai korvausta vai luikitteko vain pois ja tilaatte uuden ajan muualta? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt toiselle kampaajalle. Olisin voinut reklamoida mutta en enää luottanut kampaajan osaamiseen. 

Vierailija
22/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vain niellä pettymys ja tehdä joku somepäivitys. Ei enää samalle kampaajalle. Ei kannata ruveta takkuamaan ja riitelemään kun siitä ei tule kellekään hyvä mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on selkeä virhe, olen soittanut ja saanut uuden ajan - fiksattu hiukset kuntoon. Eihän se kivaa ole soittaa/reklamoida, mutta olen kuitenkin sen tehnyt. Kireä ilmapiiri välittynyt,  kun olen istunut uudelleen kampaamotuoliin.

Tämä.

En ole enää yrittänyt, kun sen yhden kerran näin tehtyäni kampaaja pyysi kollegansakin siihen nyrpeänä hiuksiani pöyhimään, että mikä tässä nyt ei miellytä. Tilanne oli hirveä. Teki mieli nousta tuolista.

Tätä minäkin vähän pelkään. Hiukseni teurastettiin viikonloppuna niin, että tekisi mieli reklamoida, mutta olen kerran muun toimenpiteen kohdalla vaatinut kauneussalonkia korjaamaan virheensä ja tunnelma oli seuraavilla käynneillä niin jäätävä, että ehkä vaan kärsin tämän. Ap

Kannattaa kuitenkin reklamoida, koska maksettu. Menee sitten jatkossa muualle.

Vierailija
24/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun googettaa "kuin lapsen leikkaamat" näkee järkyttäväää lopputulosta. 

Vierailija
25/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa olen kiitollinen ettei kyse ollut tatuoijalla käynnistä! :D

Vierailija
26/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän kampaajakäyntini jälkeen päätin, että leikkaan jatkossa itse. Jos lopputulos on joka tapauksessa kanan perse niin itse leikatessa siitä sentään ei ole pulittanut viittä kymppiä. 

Vierailija
27/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reklamoi, koska en halua sen henkilön enää koskevan hiuksiini. Yleensähän näissä suostutaan vain parannusyritykseen, ei rahoja takaisin. 

Vierailija
28/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin leikkaamaan itse. Samalla leikkasin mieheni ja lasteni hiukset. Lapset on jo pois muuttaneet mutta tulevat vielä hiusten leikkuuseen, eli on sitä opittu. En halua että kampaaja/parturi koskisi "likaisilla" saksilla ja kammalla lasteni hiuksiin. Viimeisimmästä parturikäynnistä on yli 35v ja huomasin että samalla kammalla se alkoi seuraavaa asiakasta käsittelemään... Vaihtavatko kampaajat nykyisin puhtaan kamman asiakkaiden välissä? 

Vierailija
29/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutenkin iso kynnys mennä kampaajalle. Tuntuu kuin omasta ulkonäöstä pitäisi ikäänkuin neuvotella vieraan ihmisen kanssa, jopa melkein väitellä. Ihan absurdi tilanne. Omasta mielestäni kampaamokäynnit pitäisi pystyä jakamaan kahteen kategoriaan:

1. Kampaajalle selityksin, kuvin jne näytetään, mitä halutaan. Kampaaja sanoo, onnistuuko ja jos, hommaan ryhdytään. Tässä toteutetaan puhtaasti asiakkaan toive.

2. Kampaajalta pyydetään näkemystä uudesta mallista, väristä. Toki asiakkaalle kerrotaan, mitä on tulossa ja kysytään, onko ok. Näytetään kuva valmiista kampauksesta. Asiakas sanoo kyllä ja hommaan ryhdytään. Tässä toteutetaan kampaajan näkemystä asiakkaan suostumuksella.

Mitään muuta vaihtoehtoja ei minusta saisi olla. Ja tärkein: kampaajan pitää pystyä sanomaan, osaako leikata sillä tekniikalla, jota tarvitaan. Riittääkö taito ja kokemus. 

Vierailija
30/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kampaajalla. Hoidan hiukseni itse luonnon tuottein.Tyytyväisempi en voisi olla.

Vierailija
31/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ikävä tilanne, ja kaikkea ei saa korjattua todellakaan, vaikka menisi takaisin. Tuskin ne mitään maksaa takaisinkaan.

Vierailija
32/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sääntö kuin ruuasta reklamoinnissa eli ei kannata, jos on sama tyyppi puikoissa edelleen. Tietää että kohta on räkää päässä ja silmässä.

Vierailija
33/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalju mies ja jos parturi osaisi tämän "hiustyylin" tunaroida niin ei varmaan olisi paljoa asiakkaita.

Vierailija
34/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lopputulos olisi kauttaaltaan hirveä, en ehkä menisi samalle. 

Minä tein reklamaation ja sain rahat takaisin. Kyseessä oli kiharakäsittely, jossa kiharat lähti ensipesussa. Vaihdoin kampaajaa. 

Mutta oliko se eka kampaajan tulos ihan hirveä? Sitähän tässä kysyttiin. 

ENSIN EI OLLUT, MUTTA SUORISTUI. 

Vierailija
35/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen reklamoimaan. Ei tarvitse olla yliampuva ja alkaa kertomaan mitään kauhutarinaa, vaan ihan asiallisesti laitat viestiä, että et ole tyytyväinen lopputulokseen ja miksi. Kun reklamoit asiallisesti, ei kenelläkään ole mitään syytä nyrpistellä nenäänsä. Yleensä kampaajat on pahoillaan, jos jotain virheitä on tullut ja yleensä ihmiset haluavat korjata tekemänsä virheet. 

Vierailija
36/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja tuhosi tukkani niin pahasti, että itkin. Vaadin rahani takaisin, mutta eipä se tuhottua tukkaa takaisin tuonut. Menin korjauttamaan toisella kampaajalla, joka hänkin heti ihmetteli kuinka onnetonta jälkeä se edellinen kampaaja oli tehnyt. 

Vierailija
37/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskaltaa mennä enää uudelleen tuolle kampaajalle? Paras mennä muualle fiksaamaan tukka.

Vierailija
38/43 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapan sen.

Vierailija
39/43 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuon erittäin kireän tunnelman ja paskan kohtelun takia en mene enää takaisin samaan kampaamoon. Jos väri on pielessä, fiksaan kotona. Leikkaustakin fiksaan itse tai sitten menen muutaman viikon päästä muualle korjauttamaan. Onneksi olen löytänyt vakkarin joka osaa homman. Tatuoinneissa olen käynyt takuukorjauksessa jos väriä on lähtenyt liikaa parantuessa, mutta kävin juuri toisella tekijällä korjauttamassa tatskan joka meni pieleen koska en uskonut ensimmäisen tekijän kykenevän tekemään siitä hyvää kun oli useampia virheitä tehty jo ekalla kerralla (nää näkee vasta kun parantunut). Ei siitä haluaamani siroa kuvaa sitten tullut, mutta parempi kuin eka versio. Ilo maksella tatskan hinta tuplana...

Miesten parturia olen ihmetellyt, mies käy eri paikoissa (ihan hinnakkaissakin) ja joka kerta on jotain korjattavaa parran tai hiusten kanssa. Ei ole löytynyt osaavaa vakkaria jonka jälkeä ei tarvitsisi korjata. Yleensä niskavillat on ajettu eri korkeudelle tai parta on muotoiltu hassusti tai eriparisesti leukanivelien luota. Viimeksi oli muuten ok mutta yksittäisiä pitkiä hiuksia oli jäänyt (leikkasin pois) ja selkeästi ohimot ajettu koneella eri pituuksilla (tätä en uskalla yrittää korjata).

Vierailija
40/43 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vain niellä pettymys ja tehdä joku somepäivitys. Ei enää samalle kampaajalle. Ei kannata ruveta takkuamaan ja riitelemään kun siitä ei tule kellekään hyvä mieli. 

Kyllä sille kampaamoyrittäjälle tulee pahempi mieli siitä, että tehdään mahdollisesti kovinkin negatiivinen somepäivitys, kuin siitä että annetaan kriittinen palaute heti paikan päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi