Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos kampaajan aikaansaannos on ihan hirveä?

Vierailija
19.10.2025 |

Vaaditteko uutta leikkausta tai korvausta vai luikitteko vain pois ja tilaatte uuden ajan muualta? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt toiselle kampaajalle. Olisin voinut reklamoida mutta en enää luottanut kampaajan osaamiseen. 

Vierailija
22/27 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vain niellä pettymys ja tehdä joku somepäivitys. Ei enää samalle kampaajalle. Ei kannata ruveta takkuamaan ja riitelemään kun siitä ei tule kellekään hyvä mieli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on selkeä virhe, olen soittanut ja saanut uuden ajan - fiksattu hiukset kuntoon. Eihän se kivaa ole soittaa/reklamoida, mutta olen kuitenkin sen tehnyt. Kireä ilmapiiri välittynyt,  kun olen istunut uudelleen kampaamotuoliin.

Tämä.

En ole enää yrittänyt, kun sen yhden kerran näin tehtyäni kampaaja pyysi kollegansakin siihen nyrpeänä hiuksiani pöyhimään, että mikä tässä nyt ei miellytä. Tilanne oli hirveä. Teki mieli nousta tuolista.

Tätä minäkin vähän pelkään. Hiukseni teurastettiin viikonloppuna niin, että tekisi mieli reklamoida, mutta olen kerran muun toimenpiteen kohdalla vaatinut kauneussalonkia korjaamaan virheensä ja tunnelma oli seuraavilla käynneillä niin jäätävä, että ehkä vaan kärsin tämän. Ap

Kannattaa kuitenkin reklamoida, koska maksettu. Menee sitten jatkossa muualle.

Vierailija
24/27 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun googettaa "kuin lapsen leikkaamat" näkee järkyttäväää lopputulosta. 

Vierailija
25/27 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa olen kiitollinen ettei kyse ollut tatuoijalla käynnistä! :D

Vierailija
26/27 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän kampaajakäyntini jälkeen päätin, että leikkaan jatkossa itse. Jos lopputulos on joka tapauksessa kanan perse niin itse leikatessa siitä sentään ei ole pulittanut viittä kymppiä. 

Vierailija
27/27 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reklamoi, koska en halua sen henkilön enää koskevan hiuksiini. Yleensähän näissä suostutaan vain parannusyritykseen, ei rahoja takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä