Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tahdonvoima lähteä vahingollisesta suhteesta?

Vierailija
18.10.2025 |

Mies käyttää aika rajua henkistä väkivaltaa. Alkoi jo ennen yhteiseen kotiin muuttamista. Muutin silti, koska minulla on aika pahasti omien traumojen hoitaminen kesken. Ja todellakin tiedostan, että sain mitä tilasin, joten säästäkää siltä. 

Ymmärrän aivan yksiselitteisesti, että elämäni on sellaista, mitä olen itse valinnut. Ja tiedän, että ainut oikea teko olisi lähteä. En kuitenkaan saa sitä aikaiseksi. Tiedän, että tuhlaan elämääni, tuhoan mielenterveyttäni, koko ajan enemmän. En saa aikaiseksi lähteä, koska olen vielä liian rikki. Kai? Saamaton? Mitään en tässä taloudellisesti tms hyödy. Terapiani ei ole vielä auttanut siihen, että saisin lähdettyä. 

Suunta on sellainen, että näen tulevaisuuden, jossa lopulta riistän itseltäni hengen, kun en sitten enää vain jaksa. Ja tilanne on siis niin kieroutunut, että tuokin tuntuu olevan helpommin ja mieluummin toteutettavissa, kuin täältä lähteminen. 

En ole masentunut, ahdistunut, vaan totaalisen lamaantunut. Annan miehen toteuttaa seksuaalisia tarpeitaan minuun, koska en vaan enää kestä sitä mitä seuraa, jos en niin tee. Annan miehen tuhota minua, koska en kykene muuhun.

Mitä ihmisen pitäis tällaisessa tilanteessa tehdä? Jos aiot sanoa, että lähdet nyt vaan, niin ole ystävällinen ja kerro Miten saan sen aikaiseksi. Voin kertoa, että olen yrittänyt. En onnistu, koska olen lamaantunut. Ja ei, tämä ei ole provo. Kykenen kirjoittamaan ihan hyvin, hoidan jopa työni ihan hyvin. Mutta jokin mättää niin isosti, että mieluummin näköjään kidun hengiltä kuin saan aikaiseksi lähteä. 

Kommentit (255)

Vierailija
221/255 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että ihmiset eivät tajua, mitä on henkinen väkivalta tai jos tajuavatkin, niin sietävät sitä todella paljon.

Jos pomo lyö sinua nyrkillä, niin on helppo tajuta olevansa väkivallan kohteena vs. työpaikkakiusaa.

Vierailija
222/255 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan järkyttävää että nää tälläset rikolliset miehet tekee tämmösiä rikoksia joka päivä ja nää naiset ei edes ole kahlittunu mihinkään muuhun paitsi pelkoon. Pääsette pois näistä tilanteista heti kun päätätte niin tehdä ja astua ulos ovesta, suoraa esim. rappukäytävästä naapuriin/lääkäriin/poliisilaitokselle/turvakotiin.

Paljon voimia teille ja uskallusta!

Onko huutaminen ja raivoaminen itsessään rikos? Ei taida olla. Mikä siitä tekee rikoksen, siis minkälainen huutaminen ja raivoaminen lasketaan tuomittavaksi väkivallaksi? Ihan vaan sivusta kyselen.

Suostuuko tässä naiset sitten seksiin? Ovatko niin pelon vallassa etteivät uskalla kieltäytyä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/255 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ääritapaukset ovat rikoksia. Paljon lievemmätkin teot vaurioittavat ja ovat haitallisia elinympäristöjä. Jos ihmisen rima menee sen korkeudella, mikä on rikollista, ei hyvin mene. 

Vierailija
224/255 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamaannus on ahdistuksen korkein muoto. Sitä pitäisi saada vähän alemmas, jotta voi paeta. 

Vierailija
225/255 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
226/255 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin vasta jälkeenpäin, että mun ex tarjoili aina mulle viiniä, että sai "suostuteltua" mut sexiin. Ihan sairasta tuokin. 

Vierailija
227/255 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
228/255 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin vasta jälkeenpäin, että mun ex tarjoili aina mulle viiniä, että sai "suostuteltua" mut sexiin. Ihan sairasta tuokin. 

Tuo on yksi muoto siitä, että juomaan laitetaan jotain tai ruokaan. Huumataan toista tavalla tai toisella. Eli erittäin sairasta. Kun joku tekee noin, ei voi tietää, mitä muuta tekee myös. 

Vierailija
229/255 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
230/255 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuisin lähempänä niin vähän kouluttaisin "miestäsi" miltä se tuntuu olla oikeasti heikompi. T:Metsuri

Vierailija
231/255 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ACAn miittiin verkossa :) Moni kamppailee samojen ongelmien kanssa siellä. Kun tulee huonosta lapsuuskodista niin aikuisena päätyy helposti huonoon parisuhteeseen, josta ei osaa lähteä vaikka tietää sen huonoksi

Vierailija
232/255 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
233/255 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas että ihminen voi olla niin lamaantunut ettei tajua edes ottaa kengät sängyn viereen samoin kuin vaatteet.  Tämän muistan nuoruudesta. Lopulta hoksasin ettei tarvinnut mennä komerosta hakemaan.  Pelkkä huutaminenkin jää mieleen.

Vierailija
234/255 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta itseäsi.

Vierailija
235/255 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi en saa hankittua asuntoa. En tiedä, miksi en saa aikaiseksi lähteä edes turvakotiin. Kyllä mä tosiaan tiedän hyvinkin, mitä vaihtoehtoja olisi. En tiedä, miksi en tee mitään. 

Ap

Sen sijaan levität koipiasi raisaajalle ja vingut täällä, kun sinua raisataan? 

Niin näköjään. Tällaisia asioita tapahtuu ihmisten kodeissa kaiken aikaa. Mekin olemme kumpikin ihan hyvin elämässä pärjänneitä ihmisiä, niitä joita te kohtaatte tuolla hoitaessanne omia asioita. Teemme töitä ihmisten kanssa, ehkäpä sinunkin. Silti, todellisuus niiden kasvojen takana on tämä. 

Olisi mielenkiintoista tietää, miksi en saa edes tuota turvakotiasiaa aikaiseksi. En yksinkertaisesti tiedä miksi.

Ap

Olet ehkä lamaantunut, ehkä pelkäätkin. Aloita itsestäsi, varaa aika lääkärille, jotta saat mielesi ja itsesi arvostamusen kuntoon. Jotta alat nähdä itsesi sen verran arvokkaaksi, ettet ole ansainnut huonoa kohtelua. Jos pelkäät, mitä käy, jos pidät puolesi, etkä antaudu raiskattavaksi, ajattele, että se voi ratkaista koko ongelman kerralla. Alistumalla saatat tosiaan jonkun aikaa säilyttää parisuhteen ja kodin, mutta mitä sä niillä teet, jos sairastut henkisesti pahemmin? Ja lopputuloksena voi olla, että tulet lempatuksi, kun olet tullut liikaa rikotuksi. Toimi, pieni askel kerrallaan. 

Vierailija
236/255 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita turvakotiin sieltä saa apua, jopa majoituksen tarvittaessa, terapeutti ei ehkä ole juuri nyt riittävästi ongelmana ratkaisuksi.

Vierailija
237/255 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miltä kuulostaa äkkilähtö salaa, kun mies poissa? Ja sitten blokkaat kaikkialla?

Vierailija
238/255 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
239/255 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit varmaan löytyy tahdonvoimaa, kun makaat sairaalassa hakattunu.

Vierailija
240/255 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan