Mitä mieltä 37 vuotiaasta miehestä joka on elänyt viimeiset 10 vuotta äitinsä luona?
On käynyt koko tämän ajan töissä eikä ole saanut lainkaan rahaa säästöön?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten olisi ihan ok mutta se että ei ole saanut rahaa säästöön on omituista.
No ei kyllä muutenkaan ole ok. Lähes nelikymppinen mies asuu äitinsä kanssa. Jotain on on henkisesti todellakin pielessä.
Olisin minä halunnut muuttaa pois mutta kun ei mun rahankäytöllä ja palkalla se onnistu.
Voisin kyllä elää äitini kanssa mutta kun se kuoli jo 13 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sano nyt vielä, että velan määrä on vaan lisääntynyt tuona aikana.
Kyllästyin surkean jatkuvasti hajoilevan auton korjauskuluihin niin halusin kunnollisen auton joka ei jatkuvasti ole hajalla. Velaksihan se piti ostaa.
Paljonko suunnilleen saat palkkaa? Mitä maksat äidin luona? Puolet menoista?
Kuulostaa rauhalliselta ja turvalliselta elämältä.
M51 Äiti70 Isi80
Mitä pahaa siinä on, ei kai äidit mitään ydinjätettä ole? Vit.. mikä kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Maksan omat ruokakulut ja menot, asumisesta en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, ei kai äidit mitään ydinjätettä ole? Vit.. mikä kysymys!
Ei mutta saamattomat nahjuslapset on.
En haluaisi miestä, joka vielä noin vanhana asuu äitinsä kanssa.
Ei ole irtaantumista tapahtunut. Et ole itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko sulla joku osa-aikatyö vai miten ei mitään jää säästöön? Jos heittää summassa autoon liittyvät kulut 500 € kuussa ja ruoka plus muut laskut toiset 500 €... kai sä nyt enemmän saat käteen kuin tonnin?
Pilalla. Laiskapaska mt-ongelmainen loisii äidillään.
Katsoin eilen Netflix-dokkarin Ed Geinistä. Hänhän asui äitinsä kanssa vielä nelikymppisenä ja jopa äidin kuoltuakin :D
Joo, tulee huonot fibat. Normaali aikuinen ei halua elää vanhempansa katon alla vaan itsenäistyy.
Varmaan varakas pienillä asumismenoilla.
Sinkkumiehiä kannattaa etsiä, niillä on rahaa kun ei ees elatusmaksuja
Ja harha-aistimuksia on, näet kuolleita, juttelet itseksesi ja säilöt häpyjä suolaan.
Epäillyt ja "uhri" asuvat Suomessa - Voikohan sepitteellä, johon on sepitelty neljä miestä, tienata yli satatuhatta euroa puhtaana käteen, joka maksetaan Suomen verokertymästä? Pian nähdään: https://yle.fi/a/74-20189075
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko sulla joku osa-aikatyö vai miten ei mitään jää säästöön? Jos heittää summassa autoon liittyvät kulut 500 € kuussa ja ruoka plus muut laskut toiset 500 €... kai sä nyt enemmän saat käteen kuin tonnin?
Täysiaikainen työ ja käteen jäänyt 1700 - 2300€ välillä. Olen saanut myös säästettettyä toki parhaimmillaan 10000€ mutta niistä on sulanut 6000€ ja velkaa on kuitenkin enemmän kuin säästöjä.
Noh. Ehkä mä jollekulle vielä joskus kelpaan jos saan tilanteen ja itseni korjattua.
Huono diili, sanon minä. Kokemusta on. Erehdyin suhteeseen tällaisen mammanpojan kanssa ja sitä symbioosia elivät yhtälailla niin äiti kuin poika. Olivat kuin aviopari yhteisine talouksineen, vaikka mies oli jo periaatteessa perustanut minun kanssa oman talouden. Eli käytännössä kuitenkin kuin naimisissa äitinsä kanssa. Ja ihan sama onko varallisuutta vai ei. Aina huono kauppa näiden kanssa, jotka eivät ole itsenäistyneet.
Ei se oma varallisuuskaan takaa, etteivät nämä rassukat kuppaa sen mamman vähiä eläkkeitä tai maksata sillä kaikkea yhteistä elämistä.
Kaksiossa asustelen mutta tullaan hyvin toimeen.
ap