Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies tarjoaa kaiken ravintolatreffeillä niin onko naisena sopivaa ottaa kaikki vastaan?

Vierailija
18.10.2025 |

Vai pitääkö esittää itsenäistä ja vaikeasti tavoiteltavaa voimaantunutta naista, joka kieltäytyy ja sanoo maksavansa itse omat syömiset? Mitä mieltä on av raati? 

Kommentit (67)

1/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok ottaa vastaan jos tarjotaan. Jos mies luulee että sellaisesta seuraa vastavuoroisesti velvoitteita esimerkiksi harrastaa seksiä niin hyvä huomata asia jo näin alussa.

Ei ole ok antaa ymmärtää jotakin paikkansapitämätöntä ja sillä tavoin saada tarjoilu. 

M60

Vierailija
2/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nimenomaan tehnyt selväksi että hän maksaa kaiken. Muuten luonnollisesti puoliksi koska tasa-arvo.

Vierailija
4/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään ja miesten tulee jättää naiset rauhaan. Koko treffeille meno on konseptina ongelmallinen ja se osaltaan edistää patriarkaalisia valtarakenteita yhteiskunnassa.

Vierailija
5/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä kutsun ystävättären kahville, ei känen ole sopivaa juoda kuon puoli kuppia eikun 🤔 Sama asia.

Vierailija
6/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein ottaa vastaan ja voi silti olla vaikeasti tavoiteltava ja nihkeä. Se että mies saa sinut treffeille ei tarkoita mitään sen kummempaa kuin että hän saa mahdollisuuden tehdä sinuun vaikutuksen.

Vierailija
7/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kutsunut, hänen kuuluukin maksaa, jos yhdessä sovitaan,maksaisin itse.

Miksi nainen kävisi miehen kanssa jollain kaveri- tai bisneslounaalla?

Vierailija
8/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies joka haluaa välttämättä tarjota on epäilyttävä. Ulkomaalaista miestä voi olla vaikea saada ymmärtämään että on sellainen asia kuin jaettu ravintolalasku. Nuorena kun deittailin annoin joskus ulkomaalaisen miehen tarjota jos se vaikutti hänelle tärkeältä asialta. 

Vierailija
9/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään ja miesten tulee jättää naiset rauhaan. Koko treffeille meno on konseptina ongelmallinen ja se osaltaan edistää patriarkaalisia valtarakenteita yhteiskunnassa.

? Nainen voi ihan hyvin mennä syömään itsekseenkin, mutta jos mies haluaa naisen kanssa syömään, hän tarjoaa. Tuossa ei ole mitään patriarkaalista.

Vierailija
10/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ennen tapaamista kuka maksaa?

Vierailija
11/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen kävisi miehen kanssa jollain kaveri- tai bisneslounaalla?

Tutustuakseen

Vierailija
12/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni maksaa treffeillä, eikä hänelle tulisi kuuloonkaan, että minä maksaisin.

Tuplatreffeillä poikaystäväni maksaa omansa ja minun ruoat ja hänen kaverinsa maksaa omansa ja hänen kihlattunsa ruoat.

Vierailija
13/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on nimenomaan tehnyt selväksi että hän maksaa kaiken. Muuten luonnollisesti puoliksi koska tasa-arvo.

Mies pyysi treffeille ja teki selväksi tarjoavansa, joten kiitin kaikesta ja treffit sujuivat hyvin. Sovimme jo seuraavat treffit. Ap

Vierailija
14/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopivaa antaa toisen tarjota, jos olet kiinnostunut lähtemään uudestaan ulos. Jos taas et ole yhtään kiinnostunut treffikumppanista, on kyseenalaista antaa hänen tarjota.

Vierailija
15/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliksi? Ei, vaan minä maksan omani ja deitti omansa. Mulle tää sopii vaihtoehtona hyvinkin mutta mihinkään puoliksi kaikki pelleilyyn en deittikuvioissa lähde.

Niin ja jos deitti haluaa "puoliksi" pelkkää sairaalloista itaruuttaan niin sellaiset lasken takas kiertoon. Saiturit on ihmistyypppinä todella kuluttavia ja ankeita. Jatkuvaa kitinää kun pitää maksaa (omat kulunsa) ja mielellään selittävät tai ainakin antavat ymmärtää miten he on se joka maksaa ja hankkii kaiken. Justijoo, sen takia "meidän" auto onkin minun auto ja asutaankin minun ostamassa ja maksamassa kämpässä. Kädet pistin ristiin kyynärpäitä myöten kun yhdestä eroon pääsin, samaa virhettä en toista kertaa tule tekemään. Vitkutti lähtlöäänkin loputtomasti kun ei luonto antanut myöten velottaa tililtään vuokravakuutta. Sääliksi käy kuka senkin iilimadon ristikseen seuraavana sai.

Vierailija
16/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On oikein ottaa vastaan ja voi silti olla vaikeasti tavoiteltava ja nihkeä. Se että mies saa sinut treffeille ei tarkoita mitään sen kummempaa kuin että hän saa mahdollisuuden tehdä sinuun vaikutuksen.

Ehkä, mutta olemme kumpikin tosissamme etsimässä kumppania. Ap

Vierailija
17/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä kutsun ystävättären kahville, ei känen ole sopivaa juoda kuon puoli kuppia eikun 🤔 Sama asia.

Oletko lesbo? 

Vierailija
18/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies joka haluaa välttämättä tarjota on epäilyttävä. Ulkomaalaista miestä voi olla vaikea saada ymmärtämään että on sellainen asia kuin jaettu ravintolalasku. Nuorena kun deittailin annoin joskus ulkomaalaisen miehen tarjota jos se vaikutti hänelle tärkeältä asialta. 

Mies on ulkomaalainen ja hänelle oli sydämenasia tarjota minulle treffeillä. Ap

Vierailija
19/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin siinä tapauksessa, jos nainen lähtee miehen mukana työmatkalle. Silloin voi ottaa kaikki tarjotut lounaat ja juomat vastaan. Itse voi vaikka ostaa viinipullon sillä aikaa kun odottelee miestä työasioiltaan takaisin hotellille.

Vierailija
20/67 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota sitä mitä mies tarjoaa. Se on suostumus seksiin. Maksa itse se mitä syöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme