Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puhuu pehmeästi, naiset lakoaa

Vierailija
17.10.2025 |

Harrastusporukassa on pieni ja siro mies, mutta ulospäinsuuntautunut ja hymyilevä ja osaa puhua pehmeällä äänensävyllä ja flirttailla, ja kaataa sitten porukan nuoria naisia (on nuori itsekin). On vielä sellainen vähän kurvikkaampi naismaku hänellä. 

Huomiota tuo kiinnittää siinä, että kun ei ole mikään perinteisen miehekäs mies, niin eipä sitä yritä esittääkään, vaan on löytänyt oman tyylinsä olla ja toimia. Ja hyvin näkyy toimivan. 

Siinä saamattomille miehille jotain opittavaa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti on kaksinaamainen ja vaikea luonne

Vierailija
2/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas matalaääninen nainen saa hepin heilumaan, itselläkin on matala ääni.Kimittäjät on niitä korviensärky tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seuramies ei ole koskaan yksin vaan aina naisten ympäröimä. Hän saa naiset rentoutumaan, tuntemaan olonsa turvalliseksi mutta nähdyksi. 

Hän saattaa olla vaatimattoman näköinen mutta sosiaalisten taitojensa ja karismansa takia hän onkin naisten mielestä nallekarhu, charmikas ja maanläheinen. Hän voi olla jopa ylipainoinen, mutta koska kaikki viihtyvät hänen seurassaan, hän onkin "raamikas".

Hän voi olla köyhä duunari, mutta puhetaitojensa ansiosta hän on samalla kiehtova filosofi, eikä mikään pintaliitäjä. 

Eniten muita miehiä ottaa päähän se, että tämä tallukka vie naiset heidän nenänsä edestä. Siksi muut miehet jankuttavat että tyypin täytyy olla kiero kuin korkkiruuvi, manipuloiva narsisti ja hyväksikäyttävä liero. 

Koska hitto vieköön ei kukaan mies voi olla naisille mukava olematta läpimätä.

Vierailija
4/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä siitä mätäisyydestä, mutta vähän ehkä enemmän huomion tarvetta kuin ihmisillä yleensä. Eikä välttämättä hoida niitä eroja yhtä tyylikkäästi kuin iskemistä. Mutta nuorena sitä vasta opetellaan... 

Vierailija
5/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas matalaääninen nainen saa hepin heilumaan, itselläkin on matala ääni.Kimittäjät on niitä korviensärky tyyppejä.

Olen varma että nautit rajusta anaaliyhdynnästä vastaanottavana osapuolena.

Vierailija
6/6 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä hyvää on miehessä, joka panee peräkkäin saman harrastusporukan naisia?

Ei niin sitten mitään. Mua ei kiinnostais tuollainen pleijeri yhtään.