Onko suhteella mitään tulevaisuutta, jos toiveet on liian erilaiset?
Toinen toivoo yhteistä arkea nakkikastikkeineen ja toinen toivoo suhteen olevan enemmän juhlaa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on niin nuori, ettei ymmärrä juhlan muuttuva arjeksi, jos sitä on jatkuvasti. Ei jostain miljonääristä tunnu yhtään arjen yläpuolella olevalta asialta bilettää luksusjahdilla tai käydä joka päivä juhlissa. Se on hänelle arkea.
Olen 44 enkä haaveile mistään luksusjahtielämästä vaan siitä, että tavataan vain ajoittain ja tehdään jotain spesiaalia. Eikä tosiaan riidellä roskapussin viemisestä tai eletä yhteistä aamukiirettä jne.
Ap
Suhteella ei ole tulevaisuutta, jos toinen haluaa olla maksullinen tapailusuhde ja toinen haluaa yhteisen, tasa-arvoisen arjen. Sopisit hyvin toiseksi naiseksi, kannattaa ehdottaa sitä kumppanille.
Mikä ihmeen maksullinen?
No sitähän sinä haluat, että mies maksaa sinut spesiaalijuttuihin. Eli olet maksullinen tapailunainen.
En ole puhunut maksamisesta yhtään mitään.
Ap
En ole puhunut maksamisesta yhtään mitään.
Ap
Ei me ihan niin tyhmiä olla, että kaikki pitäisi erikseen "puhua", jotta sen huomaisimme.
Mihin sä miestä tarvitset niissä "spesiaalijutuissasi"? Mene ja tee yksin tai ystäviesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä juhlaa toivovalla rahaa tarjota sitä juhlaa?
On. Juhlaa on se, että ei kinastella roskapussin viemisestä pieruverkkarit jalassa.
Ap
Jos juhliminen on tuossa määrin eri lailla painottunut niin ehkä ap:n kannattaa peruuttaa tuon suhteen kehittelystä ja etsiä enemmän kaltaistaan.
Ap on trolli. Tunnistaa kirjoitustyylistä ja siitä, että alapeukuttaa välittömästi jokaista kriittistä kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että suhde on juhlaa? Elämä noin ylipäätään on enimmäkseen sitä tavallista arkea.
Mutta hyvä tyydytyksellinen suhde voi tehdä siitä juhlavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Juhlaa on se, että ei kinastella roskapussin viemisestä pieruverkkarit jalassa.
Ap
Jos juhliminen on tuossa määrin eri lailla painottunut niin ehkä ap:n kannattaa peruuttaa tuon suhteen kehittelystä ja etsiä enemmän kaltaistaan.
"Juhliminen" on sitä, että tehdään jotain kivaa ja eikä ilmaannuta paikalle aivan räjähtäneen näköisenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Juhliminen" on sitä, että tehdään jotain kivaa ja eikä ilmaannuta paikalle aivan räjähtäneen näköisenä.
Ap
Sulla on todella oudot piirit, jos olet elänyt vain sellaisten kanssa, jotka ovat räjähtäneen näköisiä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli. Tunnistaa kirjoitustyylistä ja siitä, että alapeukuttaa välittömästi jokaista kriittistä kommenttia.
Onko todella niin epätavallista, että joku haluaa pitää suhteessa myös oman elämänsä ja asuntonsa eikä istua paskalla samaan aikaan, kun toinen pesee hampaita vieressä? Luulen, että moni suhde olisi parempi, jos ei oltaisi niin tiiviisti yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Eli haluat ihan normaalia arkea. Normaalille aikuiselle arjessakaan ei olla aivan räjähtäneen näköisenä, jos mennään jonnekin kodin ulkopuolelle. Sulta puuttuu myös konkretia. Mitä on konkreettiselal tasolla tuo "jotain kivaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todella niin epätavallista, että joku haluaa pitää suhteessa myös oman elämänsä ja asuntonsa eikä istua paskalla samaan aikaan, kun toinen pesee hampaita vieressä? Luulen, että moni suhde olisi parempi, jos ei oltaisi niin tiiviisti yhdessä.
Ap
Kukaan ei ole puhunut mitään tuollaista. On ihan omaa kuvitelmaasi, että arki on kaikilla paskalla istumista toisen pestessä hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Me aikuiset käymme töissä. Emme ole jatkuvasti yhdessä. Itse asiassa perusviikolla menee tyypillisesti suurempi osa ajasta erillään kuin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin vahvistit mielikuvani trollista. Trollille on myös tyypillistä keksiä asioita, joita kukaan ei ole sanonut ja muotoilla niistä kysymys ikään kuin joku olisi väittänyt trollin kuvitteleman asian.Tyypillistä näissä on myös tuollaine kärjistäminen, jossa ei ole mitään välimuotoja juhlan ja paskalla istumisen välissä.
t. lainaamasi
Kaikki riippuu niistä kahdesta ihmisestä, jotka siinä suhteessa ovat. Jos toiveet on noin kaukana toisistaan, niin vaaditaan kompromisseja, kummankin pitäisi olla valmis antamaan toiselle hänen kaipaavia juttuja. Toisen jaksaa möllöttää välillä kotona arkisena ja toisen lähteä hyvällä mielellä mukaan juhlimaan. Molempien on mietittävä mihin on valmis suhteen takia ja mikä riittää ollakseen onnellinen suhteessa.
Ei kahta eri elintasoa elävää voi olla yhdessä.
Trollihan tämä varmaan on, mutta ei tuo aloitus mun mielestä taloudellisista eroista kerro vaan mieltymyksistä.
Vaikka olisi varaa muuhunkin niin joku voi tykätä perustuvasta sun muusta. Juhlia nyt voi pienemmälläkin budjetilla ja jos töissä käyvä ihminen, joka haluaa siihen panostaa, niin eipä siinä kait mitään
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä varmaan on, mutta ei tuo aloitus mun mielestä taloudellisista eroista kerro vaan mieltymyksistä.
Vaikka olisi varaa muuhunkin niin joku voi tykätä perustuvasta sun muusta. Juhlia nyt voi pienemmälläkin budjetilla ja jos töissä käyvä ihminen, joka haluaa siihen panostaa, niin eipä siinä kait mitään
Ei ole trolli enkä ymmärrä miksi sellaiseksi edes luullaan. Mies tykkää rennosta meiningistä ja haluaisi kyhjöttää joka päivä sohvalla puhelimet kädessä yhdessä, itse taas haluan nähdä harvemmin ja oikeasti panostaa tapaamisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Me aikuiset käymme töissä. Emme ole jatkuvasti yhdessä. Itse asiassa perusviikolla menee tyypillisesti suurempi osa ajasta erillään kuin yhdessä.
Ja silloin kun olette yhdessä, niin ette jaksa hoitaa mitään parisuhdetta ja aika menee lepoon, nakkikastikkeen kokkailuun ja kotitöihin? Eikä väsyneenä jaksa kiinnittää mitään huomiota ulkonäköönkään?
Ap
No sitähän sinä haluat, että mies maksaa sinut spesiaalijuttuihin. Eli olet maksullinen tapailunainen.