Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petinkö nyt miehen luotamuksen, jos tulen raskaaksi?

Vierailija
14.04.2007 |

Ehkäisemme kondomilla, koska hormonit eivät sovi minulle. Haluaisin lapsen, mutta mies ei. Eilen sitten pienessä kännissä puuhailtiin, vessassa pesulla ihmettelin että jopas onkin kosteaa.. se siitä ja nukkumaan. Aamulla huomasin, että sisältäni tuli kondominpalanen! Kumi siis hajonnut. Mies lähti viikonlopuksi reissuun ennenkuin heräsin, joten en ehtinyt hänelle sanoa mitään... ei siis ollut huomannut.

Entä jos jätän kertomatta että kumi pamahti ja tulen raskaaksi?

En halua hakea jälkiehkäisyä, koska pienellä kylällä puheet alkaa heti kulkea. Jos nyt raskaaksi tulen, niin ihan onnellinen vahinko tämä oli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkoja sattuu, ja jos ainoastaan kondomeilla vakisuhteessa ehkäistään, niin mun mielestä kummankin osapuolen pitää olla selvillä, että vahinko saattaa ihan realistisesti ajatellen sattua, ja kondomilla ehkäistessä se ei silloin saa olla mikään kriisi. Eli vastuunsa pitää kantaa.

Toisaalta, yhtä realistisesti voit sitten valmistautua riitaan ja kädenvääntöön miehesi kanssa, jos nyt raskaaksi tulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten meillä kävi

Vierailija
4/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että teenkö väärin kun en nyt soita miehelle ja kerro tilannetta. Tiedän, että hän lähtisi samantien takaisin kotiin tuodakseen ne pillerit minulle tai ainakin saisimme aiheesta mehevän riidan.

Jos sen sijaan ilmoitan kahden viikon kuluttua olevani raskaana ja unohdan ikuisiksi ajoiksi, että huomasin kondomin hajoneen niin vahinko on yhteinen. Tiedän, ettei mies minua abortiin painostaisi eikä jätä minua vaikka lapsi olisi tuloillaan vastoin tahtoaan, joten ehkä uskallan näin toimia.

Kauhea jaakobinpaini vain sisälläni, tunnen etät teen nyt väärin miestä kohtaan mutta taas vastoin omaa tahtoani jos ne pillerit käyn hakemassa.

Vierailija
5/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin ja voin pahoin päiväkausia, järkyttävä päänsärky ja hutera olotila kesti varmaan viikon. Ei kiitos.

Mun mielestä kummankin osapuolen pitää kondomiehkäisyssä vakisuhteessa olla selvillä, että vahinko voi sattua ja siihen pitää tietyllä tavalla olla valmiskin. Meillä on myös suhteessa kondomiehkäisy tällä hetkellä koska mullekaan ei hormonit sovi ja kuparikierukka aiheuttaa vuotohelvetin, ja vaikka lapsi ei tällä hetkellä todellakaan ole suunnitelmissa, niin kondomin pettäessä ja vahingon sattuessa olisi kummallekin selvä asia, että sitten meille tulee vielä yksi lapsi.

Vierailija
6/6 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies halua lasta nyt? Olisiko kuitenkin joskus tulevaisuudessa lapsi suunnitelmissa? Missä vaiheessa kiertoa olet, olisiko nyt " realistinen" mahdollisuus että vahinko kävisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi