Nainen, onko opettajamies turn off?
Kommentit (28)
Opettaja on naismainen ammatti ja tällaisella miehellä on oletettavasti myös muita feminiinisiä piirteitä.
Olen itse opettaja enkä ole koskaan tavannut miesopettajaa joka olisi ollut kiinnostava muuten kuin ammatillisesti eikä kovin moni ole ollut sitäkään.
Itse ammatissa ei ole mitään vikaa. Yllätys.
Kaikki tietää että miehet pääsevät opeopintoihin sukupuolipisteillä, joten eivät ainakaan ole yhtä päteviä kuin naispuoliset opettajat.
On turn off. En pidä miehistä jotka tekevät ihmisläheistä työtä.
Kasvatusalan miehet on sosiaalisia ja itse tykkään heistä. En kylläkään mistään teknikko-ammattiopesta, sori.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää että miehet pääsevät opeopintoihin sukupuolipisteillä, joten eivät ainakaan ole yhtä päteviä kuin naispuoliset opettajat.
Mieskiintiöt on poistettu jo 34 vuotta sitten, joten kiintiömiehet ovat lähes kaikki jo kuolleet tai eläkeiässä.
Useimmat on perheellisiä, joilla useita lapsia. Harvemmin sössivät suhdettaan kompromissitaitoisina, kuten muut miehet.
Minulla on takana 166 yhden illan panoa ja osa heistä on ollut opettajia. Yksi heistä oli niin pieni, että pyysin nousemaan pois päältäni, hän alkoi heti opettamaan kuinka se pienikin voi tehdä tehtävänsä.
Luojan kiitos satifyerille ja muistoille.
T.nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskiintiöt on poistettu jo 34 vuotta sitten, joten kiintiömiehet ovat lähes kaikki jo kuolleet tai eläkeiässä.
Aineenopettajiksi otetaan kaikki miehet jotka hakee ko. ohjelmaan. Kaikkia naisia ei oteta kun heitä on yli 90%.
Opettajat ovat petturitilastoissa korkealla
Vierailija kirjoitti:
On turn off. En pidä miehistä jotka tekevät ihmisläheistä työtä.
Miksi alapeukut? Tämä oli vain minun mielipiteeni. Ei kai kaikkien ole pakko tykätä.
Miesopettajat ovat usein olleet koulussa hyvin keskinkertaisia oppilaita, joita joku opettaja/opettajat on motivoineet ja kannustaneet yrittämään. Sitten on alkanut tulla parempia arvosanoja. Valitettavasti ylioppilastutkintolautakuntaa ei kuitenkaan pysty mielistelemään oikein mitenkään ja on tullut vain sellaiset B:n paperit.
Jos onnistuu saamaan jonkin opiskelupaikan yliopistosta, mies pystyy kuitenkin luomaan itselleen uran opettajana, koska sukupuoli takaa varman paikan opeopintoihin.
Ei. Musta olisi turn-on, jos siis on oikea opettaja. Jos opettaa jotain naistenpokaustaitoja tai teurastamista, niin sitten ei.
Ei todellakaan ole turn off, päinvastoin
Olisihan se kuuma.
Esim hävittäjälentokoneopettaja sais tehdä mulle ihan mitä vaan 🤤
N22
Muutaman miesopen tiedän ja he ovat ihan tavallisia kaikin puolin. Mitään kaikkitietävää en huolisi.
Ei ole turn off. T. Nainen