Asunnottomuus uhkaa myös työssäkäyviä ja lapsiperheitä
"Asunnottomuus uhkaa nykyisin myös työssäkäyviä ja lapsiperheitä. Elinkustannusten nousu on ajanut aiempaa parempituloisia perheitä talousvaikeuksiin. Asunnottomuus keskittyy suuriin kaupunkeihin: Yle teksti tv"Voi prkle mihin jamaan suomi ajettu ! Nämä ovat meidän omia kantasuomalaisia kun taas jamalit suurine pesueineen saavat kaikki edut tekemättä mitään.
Kommentit (466)
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdan jarrupalat autoon itse. Ei tolla 595 työmarkkinatuella korjaamoon viedä.
595 on sinulle v* tun loiselle aivan liikaa. Sillä näköjään kelpaa palstalla spämmiä tuota 595 euroa eikä enempää näytä loinen tarvitsevan.
Mene töihin. Köydenpätkä ja jakkara saa sinulle riittää.
Joo palkalla ei tarvii elää vai miten se meni.
Että asunnottomaksi vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää soitta kelaan, että yh ei ole yh, sillä on mies luonaan joka päivä. 595 työmarkkinatuki riittää.
Loispsykoosi iski kun ei saada edes järkevää lausetta aikaiseksi.
595 on liikaa. Köydenpätkä ja jakkara, sen saat.
Jatkossa kansalaisuutta ei saa, jos ei ole työpaikkaa. Kela tuilla ei saa.
Uusi päätös.
Vapautuu vuokra-asuntoja.
Mitä se sinua liikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdan jarrupalat autoon itse. Ei tolla 595 työmarkkinatuella korjaamoon viedä.
595 on sinulle v* tun loiselle aivan liikaa. Sillä näköjään kelpaa palstalla spämmiä tuota 595 euroa eikä enempää näytä loinen tarvitsevan.
Sä et voi olla enää kohta pelkällä toimeentulotuella ja juoda kaljaa. Joudut työkkärin listoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää soitta kelaan, että yh ei ole yh, sillä on mies luonaan joka päivä. 595 työmarkkinatuki riittää.
Loispsykoosi iski kun ei saada edes järkevää lausetta aikaiseksi.
595 on liikaa. Köydenpätkä ja jakkara, sen saat.
Jatkossa kansalaisuutta ei saa, jos ei ole työpaikkaa. Kela tuilla ei saa.
Uusi päätös.
Vapautuu vuokra-asuntoja.
Mitä se sinua liikuttaa?
Vapautuu asuntoja, kun porukkaa muuttaa ulkomaille takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et voi olla enää kohta pelkällä toimeentulotuella ja juoda kaljaa. Joudut työkkärin listoille.
Mene töihin v* tun loinen. Kaikkea se 595 näköjään elättää.
Eu päätti, että ukrainalaiset menee Ukrainaan 2027. Sitä aletaan valmistella nyt.
Vierailija kirjoitti:
Eu päätti, että ukrainalaiset menee Ukrainaan 2027. Sitä aletaan valmistella nyt.
Eu ei maksa enää suojelurahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos saa toimeentulotukea on köyhä.
He jotka itkevät käyn töissä ja Kela tuetkin ovat suuremmat EI ole totta. Jos todella on niin pienet tulot ja tarpeeksi köyhä , niin silloin on oikeutettu tukeen. Eli ei ole hahmoteltu kuin vähällä toimeentulotuki asiakas elää.
Et selvästikään ymmärrä, että tavallisilla kunniallisilla ja ahkerilla kansalaisilla voi olla velkaa. Velkoja ei oteta huomioon toimeentulotukea myönnettäessä. Kela huomioi vain sen, mitä luetellaan virallisissa määräyksissä.
Vapautuu asuntoja, kun moni menee ulkomaille.
Vahva ja välittävä Suomi. Ei ole, ei ole kumpaakaan.
Niin, lainat ei ole menoja toimeentulotuessa, ei opintolaina eikä asuntolaina eli silloin ei saa 500 asumiskulujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpln hallitus on huonoin ikinä.
Joo ja silti kokoomus taas seuraavissa vaaleissa ykkönen.
Kansan suosikki nro 1
Suomessa on kyllä paljon hyväosaisia.
Vit tu kun nämä vanhukset äänestää niitä jotka ei tiedä tämän maan poliitiikasta enää mitään. Nää kun saa hautaan, alkaa tahti muuttua.
Nuorempia on enemmistö mutta kun ei jakseta äänestää,kitistä kyllä jaksetaan.Yksinkertaiset kuvittelee että suuret ikäluokat päättää vieläkin kaiken.
Useimmat heistä ovat jo siirtyneet toisenlaiseen olomuotoon.
Vierailija kirjoitti:
Niin, lainat ei ole menoja toimeentulotuessa, ei opintolaina eikä asuntolaina eli silloin ei saa 500 asumiskulujen jälkeen.
Miksi lainat olisi menoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene asumistuki laskurilla laskemaan saatteko asumistukea, jos puoliso irtisanotaan.
Asumistuki laskuriin laitetaan puolison palkka bruttona eli verot mukana ja lomarahat ja kilometrikorvaukset ja toisen puolison työttömyyskorvaus bruttona eli verot mukana.
Kela näkee palkat ja työttömyyskorvaukset tulorekisteristä eli et voi huijata.
Kela näkee myös lomarahat ja kilometrikorvaukset tulorekisteristä.
Vaikka ei saisi asumistukea niin voi helposti olla oikeutettu toimeentulotukeen. Ei siis kannata jäädä siihen luuloon, että kun asumistuki on hylätty, niin ei saa toimeentulotukeakaan.
Me haettiin molempia, ei saatu.
Ei seurustelukumppaneilla ole mitään elatusvelvollisuutta, saatika jotain rajoituksia kuinka paljon saa toisen luona viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hälyttävintä on se, että ilman asuntoa on nyt enemmän ja enemmän ihmisiä, jotka käyvät töissä ja joilla ei ole päihdeongelmia. Ovat pienipalkkaisissa töissä ja ovat menettäneet asumisen tuet ja sitä kautta asuntonsa.
Kiitos hallituksen, Suomi on nopeasti menossa samaan jamaan kuin jenkeissä ollaan.ihmiset asuvat kaduilla.
"Eläkkeitä maksetaan 40,2 miljardia vuodessa." https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/kokonaiselak…
"Eläkeläiset ovat maksaneet vain pienen osan eläkkeistään itse." https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009960101.html
Ansiosidonnaista maksettiin vuonna 2024 vain 2 miljardia https://www.tyj.fi/tilastot
Mutta ansiosidonnaisesta leikattiin lapsikorotukset pois ja se porrastettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vahva ja välittävä Suomi. Ei ole, ei ole kumpaakaan.
Minun sympatiat on käytetty loppuun. Loisia elätetään minun rahoillani, eikä kiitosta näy. Aina vain ruikutetaan kuin pitäisi saada vielä enemmän siitä että vetää lonkkaa kotona ja spämmii palstalle kuinka 595 on liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene asumistuki laskurilla laskemaan saatteko asumistukea, jos puoliso irtisanotaan.
Asumistuki laskuriin laitetaan puolison palkka bruttona eli verot mukana ja lomarahat ja kilometrikorvaukset ja toisen puolison työttömyyskorvaus bruttona eli verot mukana.
Kela näkee palkat ja työttömyyskorvaukset tulorekisteristä eli et voi huijata.
Kela näkee myös lomarahat ja kilometrikorvaukset tulorekisteristä.
Vaikka ei saisi asumistukea niin voi helposti olla oikeutettu toimeentulotukeen. Ei siis kannata jäädä siihen luuloon, että kun asumistuki on hylätty, niin ei saa toimeentulotukeakaan.
On, jos sun mies on sun luona joka päivä me soitetaan kelaan, että et ole yh ja saat pelkän 595 netto työmarkkinatuen.
Haluat varmaan auttaa hautaan pääsyä?