Miksi naisille annetaan hyvä elämä?
Rahaa, töitä, julkisuutta, ilmaiset ulkomaanreissut, hienot asunnot, komeat miesystävät jne
Kommentit (12)
Jahas, Allu taas vauhdissa.
Normipoisto.
Huono. Keksit kyllä paremman provon, tässä ei ollut edes yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto.
Mikä Allu?
Ei niitä kenellekään anneta. Ihan itse pitää nähdä vaivaa saadakseen ne. Mutta siinä lienet oikeassa, että kauniiden naisten on helpompi höynäyttää miehiä kuin miesten naisia. Vaan on miehissäkin ollut aina Auervaaroja.
Miehiä syrjitään, naisilla on oma pankki jo heti syntymästä lähtien.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Ei niitä kenellekään anneta. Ihan itse pitää nähdä vaivaa saadakseen ne. Mutta siinä lienet oikeassa, että kauniiden naisten on helpompi höynäyttää miehiä kuin miesten naisia. Vaan on miehissäkin ollut aina Auervaaroja.
Olen katsonut instagramista että kaikilla naisilla on tämä luksuselämä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Olen katsonut instagramista että kaikilla naisilla on tämä luksuselämä.
Ap
No mikä estää sinua ryhtymästä golddiggeriksi? Jos ulkonäkö, niin mars mars plastiikkakirurgille. Niinhän monet noista miesten rahoilla elävistä naisistakin on tehnyt.
Ai, mistä nuo siis voi käydä ilmaiseksi hakemassa?
Ennen kaikkea niille naisille on annettu älyä, jonka avulla ne naiset ovat voineet kouluttautua, hankkia töitä ja maksaa sitten palkallaan niitä ulkomaanmatkoja ja hienoja asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto.
Mikä Allu?
Allu pissalla
HohVtunHoijaa🥱
Että te mielisairaat, autistiset, umpisyrjäytyneet trollailusta itsellenne sen ainoan elämänsisällön löytäneet peräkammarin ressukat jaksatte noiden katkerien omiin harhoihinne perustuvien löpinöidenne kanssa...
Kyllä sinäkin voit hankkia komean poikaystävän jos haluat, ap.