Mikä on syysi jättää vessa törkeään kuntoon asiontisi jälkeen?
Minulle on aina iskostettu että omat sotkut siivotaan.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että ainoa homma mitä siivoojalla on siivota ihmisten jätöksiä pöntöstä... Huomaa ettette tiedä mitään siivoustyöstä.
Miten kotona? Jätätättekö p*skaraidat pönttöön?
Nimim. laitoshuoltaja
Ei, en luule.😂 Nyt satumme olemaan ketjussa jossa puhutaan paskasta, ei siitä mitä sinun ammatti pitää sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Luuletteko että ainoa homma mitä siivoojalla on siivota ihmisten jätöksiä pöntöstä... Huomaa ettette tiedä mitään siivoustyöstä.
Nimim. laitoshuoltaja
Jätän. Meillä käy kotonakin siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimim. laitoshuoltaja
Laitoshuoltaja😂 Vähän parempaa titteliä paskan pyyhkijöille.
Kuka kissan hännän nostaisi ellei kissa itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on muiden sotkuja, niin en siivoa. Omat kyllä putsaan.
Mä siivoan aiemmatkin sotkut, jos olen jo koppiin ehtinyt mennä. Etteivät luule, että minun sotkujani ovat.
Niin, mitä muutkin nyt minusta ajattelee jos vessa kopissa haisee kakka.
Laiskuus. Ei ole kotona opetettu mitään, niinkuin eräille.
Miehet niistää niihin vetoliinoihin yleisissä vessoissa
Vierailija kirjoitti:
Se on mun vika kun äitini oli laiska, eikä hoitanut hommiaan? Lapset oppii esimerkistä ja kun ihminen avaa suunsa hän puhuu kodistaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen liian laiska jäämään kiinni ajatukseen mitä muut siitä ajattelee mitä jälkeeni jää kun käyn vessassa.
Käyn aina naisten vessassa. Pissaan reunoille ja kakat jätän pönttöön. Ihanan kiihottavaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjeistus on että vessa vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä ilmaan ja nyt se kansi siis pitäisi nostaa ja tarkastaa ettei jää kuraa pönttöön?
Hyvä! Oot nero! Hienosti oivallettu!
Tuloksenhan voi katsoa vain kun nostaa sen kannen, eikö?
Eli ne pöpöt joita pyritään estämään pölläytetään vasten omia kasvoja ja siitä sitten ilmaan? Eli mikä logiikka siinä kannen laskussa on jos se kerran pitää heti nostaa?
Tässähän aukeaa markkinarako koulutuksiin vessojen käytöstä. Kun ilmeisesti monet ihmiset ovat jääneet kasvatusta vaille. Tässä lyhyet ohjeet älykkäimmille, jotka ei tarvitse kolmen vuoden kurssia:
1. Mene vessaan. Sulje ovi ja lukitsekin, jos olet yleisessä vessassa ja lukko toimii.
2. Avaa pytyn kansi, jos se on kiinni. Laske housut ja istahtaa renkaalle.
3. Paikanna.
4. Puhdista pyrstösi. Ensin wc-paperilla, sitten bideesuihkulla, jos semmoinen löytyy.
5. Nosta housut.
6. Sulje kansi. Huuhtele pytty.
7. Avaa kansi. Tarkista lopputulos. Myös renkaan alta.
8. Puhdista jäljet. Avuksi voit käyttää wc-harjaa, suihkua, wc-paperia.
9. Kun olet lopputulokseen tyytyväinen, pese kätesi huolellisesti ja kuivaa ne.
10. Kävele ulos vessasta ja sulje ovi.
Siinä oli ohje. Voit kopioida ja liimata vessasi seinälle, koska kotoa on hyvä aloittaa tämmöisten vaativampien taitojen harjoittelu. Ja jos sulla on puoliso, lapsia tai muita pyttyysi kakkuajia, niin oppivat hekin ihmisten tavoille.
8.
Usein se vessa on jo melko törkyinen kun sinne menee. Ei sitä saa puhtaaksi ilman kunnon työvälineitä.
Asiointisi. Miten voi sontia oikeinkirjoituksen tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjeistus on että vessa vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä ilmaan ja nyt se kansi siis pitäisi nostaa ja tarkastaa ettei jää kuraa pönttöön?
Eli ne pöpöt joita pyritään estämään pölläytetään vasten omia kasvoja ja siitä sitten ilmaan? Eli mikä logiikka siinä kannen laskussa on jos se kerran pitää heti nostaa?
Tässähän aukeaa markkinarako koulutuksiin vessojen käytöstä. Kun ilmeisesti monet ihmiset ovat jääneet kasvatusta vaille. Tässä lyhyet ohjeet älykkäimmille, jotka ei tarvitse kolmen vuoden kurssia:
1. Mene vessaan. Sulje ovi ja lukitsekin, jos olet yleisessä vessassa ja lukk
Oho. Kohdassa 3 piti lukea "paskanna". Mutta kehotus "paikanna" on paikoillaan sekin, koska kohdennuksen pitäis osua sinne pystyyn eikä viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mene vessaan. Sulje ovi ja lukitsekin, jos olet yleisessä vessassa ja lukk
Heko heko kun olet hauska.
En todellakaan ala julkisessa vessassa etsiä vessaharjaa ja kumihanskoja! Varmistan, ettei istuimen reunalla ole menkka ym roiskeita ja vedän pöntön. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Jätän siivoajalle ikäänkuin palkinnon. Saa kerrankin jynssätä.
Kerrankin???
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissaan täällä jotkut ovat sitä mieltä, että siivoojan tehtävä on siivota roiskeet ja lattialle pudonneet paperit jne? Noh, voi olla, että siivooja on tulossa kyseiseen paikkaan joskus tuntien päästä tai seuraavana päivänä. Ne roiskeet ja roskat ovat siellä siihen asti muiden ilona.
Aivan normaalikin käyttö, johon ei roiskeet ja roskat kuulu, takaa sen, että työtä on ihan tarpeeksi.
Tein itse nuorena siivoushommia. Kerran siivosin käytävää, josta äijät tulivat tehtaalta pukkareihin ja ruokalaan. Yksi heitti korvista tulpat lattiaan. Fiksumpi kaveri sanoi, että mitä sä noin. Siivojalle hommia, oli vastaus. Jos en olisi ollut siinä, vaikkutulpat olisivat olleet toisten jaloissa lattialla päiviä, koska käytävä siivottiin vain pari kertaa viikossa. Mutta luultavasti kyseinen herrasmies vain halusi osoittaa valtaansa nuorta siivoojatyttöä kohtaan.
Joka tapauksessa säälittävää, kun oma status ja miehuu
Mä oon törmännyt päin vastaiseen. Toimari hädissään alkoi keräillä roskia lattialta kun sattui olemaan paikalla. Yleensä ei ollut ja roskat lattialla. Vähän huvittavaa jopa.
Mä käyn yöllä siivoamassa paikkaa, jossa monta vessaa. Jos joku heti aamulla käy paskomassa pytyn ja kusemassa reunoille, niin se on sitten siinä koko loppupäivän muitten riesana. Ette te minulle kiusaa tee, vaan ihan muille ihmisille. Minä tulen vasta seuraavana yönä.
t. siivooja
Laitoshuoltaja😂 Vähän parempaa titteliä paskan pyyhkijöille.