Mieheni suuttui kun joutuu jäämään kotiin juhannuksena lasten kanssa.
Eikä pääse kavereiden mökille juhlimaan. Se on meinaan minun vuoro pitää vapaata kotitöistä ja lähteä juhlimaan ja niin aion tehdä. Mies on juhlinut monta viikonloppua muutenkin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Aah, ihanaa perhe-elämän auvoa.
Moni viettääkin juhannuksen oman perheensä kanssa ja ihan auvoisasti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on siinä varsinainen helmi.
Molemmat yhtä vajaita jos ap on sitä ihmistyyppiä joka tekee kaikki kotityöt ja sen jälkeen uhriutuu siitä kun uuvuttaa
Siinäpä ihana parisuhde!
Me ajateltiin viettää mukava juhannus perheen kesken. Ei tarvita alkoholia lainkaan. Saunotaan, uidaan, syödään hyvin. Pelataan lasten kanssa jalkapalloa.
Lopettakaa nyt aikuiset ihmiset jo se teineily.
Ihan mielenkiinnosta, teettekö joskus perheenäkin jotain? Vai onko toinen aina menossa ja toinen kotona lasten kanssa?
Olet itsekäs ja tyhmä narsisti tai trolli.
Mitäpä jos olisitte kerrankin selvinpäin koko juhannuksen ja viettäisitte molemmat aikaa lastenne kanssa?
Mulla myös tällänen teinimies. Juhannuksen viettää enemmin omien kavereitten, kun perheen kanssa. En tiedä miksi jaksan edes vuodesta toiseen katsoa tätä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä ihana parisuhde!
Me ajateltiin viettää mukava juhannus perheen kesken. Ei tarvita alkoholia lainkaan. Saunotaan, uidaan, syödään hyvin. Pelataan lasten kanssa jalkapalloa.
Haluatko vuoden äiti/isäpalkinnon?
Yksi ärsyttävimpiä ryyppäämisestä käytettyjä eufemismeja on tuo "juhliminen".
Olette ansainneet toisenne, mutta lapsenne eivät ole ansainneet teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä ihana parisuhde!
Haluatko vuoden äiti/isäpalkinnon?
Ei sen nyt pitäisi olla suurikaan ponnistus, että viettää juhannuksen ilman alkoholia. Alkoholismi on sairaus, johon saa apua.
Meillä miehen reissu aikaistui. Vietän vauvan kanssa kahdestaan, ellei jakseta mennä käymään mun vanhemmilla
No jotkut ovat hieman sellaisia. Varmistathan että kotiin jäävillä on oikeasti kaikki siellä hyvin. En voisi itse nauttia omasta ajastani jos huolisin kotona olevia.
En ymmärrä miksi juhannuksesta vouhkataan niin paljon varsinkin kun suurimmalla osalla näistä "juhannuksena sitä, juhannuksena tätä" suunnitelmana on juopotella mökillä porukalla. Ja samat henkilöt yleensä harrastavat tätä useina muinakin kesäviikonloppuina.
ahaa. katujen nainen julistaa omaa paremmuuttaan. toivottavasti miehesi tulee järkiinsä ja vaihtaa lukot poissaollessasi ja ilmoittaa sinun hylänneen perheesi. avioero tulille ja kumpikin saa tehdä mitä huvittaa. retardius saattaa kulkea suvussasi, joten olisi hyvä tutkia asiaa. noh, toivottavasti eron tullessa olet tyytyväinen omaan paremmuuteesi ja saat maksaa ruokkoja miehellesi. hyvää juhannusta kaikille normaaleille ihmisille.
Miksi haluat kertoa tämän julkisesti, ap?
Aah, ihanaa perhe-elämän auvoa.