Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syysi jättää vessa törkeään kuntoon asiontisi jälkeen?

Vierailija
16.10.2025 |

Minulle on aina iskostettu että omat sotkut siivotaan.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin teen tuota työpaikalla. Jätän pökäleet pönttöön, koska työilmapiiri on niin huono.

Ihan kostoksi 

ei se ilmapiiri ainakaan parane.

Vierailija
22/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti on näytä apinoita paljon. Tajuatko, että kun kaikki ajattelee näin, niin vessoissa ei ole yhtään siistiä paikkaa. Ei se siivooja siellä koko ajan käy. Korkeintaan kerran päivässä. Katso jälkeesi pönttöön ja siivoa raitasi/ roiskeesi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ja vierailuilla siivotaan, ei julkisilla paikoilla. Siellä wc:n siivoaa ammattilainen.

Ennen kun ammattilainen saapuu paikalle muidenkin on pystyttävä wctä käyttämään.

Tämä. 

Vierailija
24/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti on näytä apinoita paljon. Tajuatko, että kun kaikki ajattelee näin, niin vessoissa ei ole yhtään siistiä paikkaa. Ei se siivooja siellä koko ajan käy. Korkeintaan kerran päivässä. Katso jälkeesi pönttöön ja siivoa raitasi/ roiskeesi! 

Näin juuri.

Siivooja siivoaa vessan klo 6 aamulla.

Ensimmäinen käyttäjä vatsa sekaisin saapuu paikalle klo 7.30 ja sitten wc onkin käyttökelvoton seuraavaan aamuun asti. Tuohan siitä seuraa. 

Vierailija
25/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hah eilenkin menin yleiseen vessaan ja vetasin tortut lattialle päälle roiskaisin kusta ja wc paperirullan varastin.

Vierailija
26/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se hyvä että siivoojat saa ylitöitä. On muutenkin huonot palkat.

Ei siivoojat tee ylitöitä vessasotkujen takia. Tulevat paikalle kerran vuorokaudessa niin kuin on sovittu ja tekevät töitä sen ajan, kun on sovittu. 

t. Vessoja joskus siivonnut. 

Vierailija
27/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä hah eilenkin menin yleiseen vessaan ja vetasin tortut lattialle päälle roiskaisin kusta ja wc paperirullan varastin.

Ja veronmaksajat kustansi? 

Vierailija
28/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kerto joskus, että amiksessa aina kilpailivat sillä kuka saa pönttöön törkeimmät takalaittomat. Lisäksi siellä oli joku ääliö. joka keitti kahvinkeittimellä koiranpaskasta kahvit ja hitsasi kuollutta lintua :D

Vierailija
29/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen vessan saa edes törkeään kuntoon? 

Vierailija
30/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä, siivoan jälkeni pois, vaikka siivoja käykin. Paljon miellyttävämpää seuraavalle joka tulee vessaan, kun vessa ei ole siivottomassa kunnossa toisten jäljiltä. Joskus ollut niin törky kunnossa ettei vessaa ole voinut käyttää. Esimerkiksi istuimen kannelle ja reunoille oli ulostettu niin ettei siinä voinut istua.

Vierailija
31/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoojat saa sen siivoamisesta palkkaa minä en.

1. Ei juurikaan saa. 2. Hävettääkö?

Ei. Ei mua kiinnosta

Vierailija
32/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ja vierailuilla siivotaan, ei julkisilla paikoilla. Siellä wc:n siivoaa ammattilainen.

Ennen kun ammattilainen saapuu paikalle muidenkin on pystyttävä wctä käyttämään.

Kyllä sitä wc:tä pystyy ihan hyvin käyttämään vaikka sisäreunoilla on vähän paskaa. Jos ei pysty, on ongelma wc:n käyttäjässä.

Vierailija
33/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi naisten vessat erikseen  ja ne ovat yleensä ihan siistejä. 

Vierailija
34/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja veronmaksajat kustansi? 

Kyllä olenhan kova kapinallinen, hallitusvastainen tortunjakaja aktivisti, seuraava kohde on jo valittu.

Vierailija
35/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuisia ihmisiä voi ällöttää paska näin paljon? Ei minua ainakaan haittaa jos pöntön reunoilla on paskaa. Istuimella haittaisi, mutta en ole koskaan tälläiseen törmännyt.

Vierailija
36/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aikuisia ihmisiä voi ällöttää paska näin paljon? Ei minua ainakaan haittaa jos pöntön reunoilla on paskaa. Istuimella haittaisi, mutta en ole koskaan tälläiseen törmännyt.

Joo ja jos paperirulla on telineessä väärinpäin niin se on ikuinen kiista, mulla on rulla pyykkikoneen kannenpäällä eipähän koske seinään kun se perstettä kohden menevä paperi pitää olla niin hygieeninen.

Vierailija
37/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja jos paperirulla on telineessä väärinpäin niin se on ikuinen kiista, mulla on rulla pyykkikoneen kannenpäällä eipähän koske seinään kun se perstettä kohden menevä paperi pitää olla niin hygieeninen.

Laitan rullan aina niin, että paperi vedetään alhaalta, ei päältä. :D

Vierailija
38/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripuli ja darra.

Vierailija
39/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kytkin luistaa, jos jätöksillä pitää paikkoja merkata.

Vierailija
40/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli joskus huoltoasemalla töissä, ja siellä törmäsi varmasti paskaisimpaan vessaan, minkä voi kuvitella. Joku oli ampunut lastit vessakopin seinään, ja paskaa oli ollut sit vähän kaikkialla. Se vessa oli jouduttu pesemään painepesurilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän