Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syysi jättää vessa törkeään kuntoon asiontisi jälkeen?

Vierailija
16.10.2025 |

Minulle on aina iskostettu että omat sotkut siivotaan.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen vessan saa edes törkeään kuntoon? 

Passkoomalla

Vierailija
42/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan täällä jotkut ovat sitä mieltä, että siivoojan tehtävä on siivota roiskeet ja lattialle pudonneet paperit jne? Noh, voi olla, että siivooja on tulossa kyseiseen paikkaan joskus tuntien päästä tai seuraavana päivänä. Ne roiskeet ja roskat ovat siellä siihen asti muiden ilona.

Aivan normaalikin käyttö, johon ei roiskeet ja roskat kuulu, takaa sen, että työtä on ihan tarpeeksi. 

Tein itse nuorena siivoushommia. Kerran siivosin käytävää, josta äijät tulivat tehtaalta pukkareihin ja ruokalaan. Yksi heitti korvista tulpat lattiaan. Fiksumpi kaveri sanoi, että mitä sä noin. Siivojalle hommia, oli vastaus. Jos en olisi ollut siinä, vaikkutulpat olisivat olleet toisten jaloissa lattialla päiviä, koska käytävä siivottiin vain pari kertaa viikossa. Mutta luultavasti kyseinen herrasmies vain halusi osoittaa valtaansa nuorta siivoojatyttöä kohtaan.

Joka tapauksessa säälittävää, kun oma status ja miehuus vaatii tuollaista perseilyä. Oikeasti aikuiset eivät sotke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se hyvä että siivoojat saa ylitöitä. On muutenkin huonot palkat.

Ei ne saa sun kakkojen siivoamisesta yhtään lisää liksaa.

Jos oisin siivooja ja olisi toistuvasti likanen pönttö, varmaan räkisin istuimelle tms.

Vierailija
44/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se hyvä että siivoojat saa ylitöitä. On muutenkin huonot palkat.

Ei ne saa sun kakkojen siivoamisesta yhtään lisää liksaa.

Jos oisin siivooja ja olisi toistuvasti likanen pönttö, varmaan räkisin istuimelle tms.

Muistatteko Pilailupuodin syyhypulverin? Siinä vinkki siivoojille. Sitä voi ripotella vessapaperirullaan.

Vierailija
45/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen siivoojana ja ihmettelen usein mitä ihmiset oikein touhuaa siellä vessassa.

Ei ole normaalia että ripu***askaa on vessakäynnin jälkeen seinissä, lattiassa ja ympäri pönttöä sisä- ja ulkopuolella. Menkää lääkäriin suolistovaivojenne kanssa. 

Itseä ei ällötä eritteiden siivous. Voittaa ainakin asiakaspalvelutyön. Erityisen likaiset kohteet saa näppärästi siivottua letkun ja vesi-imurin avulla.

Vierailija
46/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen siivoojana ja ihmettelen usein mitä ihmiset oikein touhuaa siellä vessassa.

Ei ole normaalia että ripu***askaa on vessakäynnin jälkeen seinissä, lattiassa ja ympäri pönttöä sisä- ja ulkopuolella. Menkää lääkäriin suolistovaivojenne kanssa. 

Itseä ei ällötä eritteiden siivous. Voittaa ainakin asiakaspalvelutyön. Erityisen likaiset kohteet saa näppärästi siivottua letkun ja vesi-imurin avulla.

V*tuttaako kun sinua kyykytetään sikailemalla vessassa? Tuohan on sama kun että asiakas huutaa aspalle.

Vierailija
47/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vessassa ei ole wc-harjaa, ei puhdistusaineita, ei kunnon saippuaa/käsidesiä ja käsipyyhkeetkin puuttuu, niin sorry, siivoamatta jää.

Vierailija
49/127 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vessassa ei ole wc-harjaa, ei puhdistusaineita, ei kunnon saippuaa/käsidesiä ja käsipyyhkeetkin puuttuu, niin sorry, siivoamatta jää.

mä siivoan käsisuihkulla

Vierailija
50/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä siivoan käsisuihkulla

Haha. jos kaikki lainaamassasi kommentissa mainitut vessasta puuttuvat, niin milläköhän todennäköisyydellä sieltä löytyy "käsisuihku". Tidennäköisesti tässä "käsisuihkulla" tarkoitetaan bideesuihkua.

Vierailija
51/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin teen tuota työpaikalla. Jätän pökäleet pönttöön, koska työilmapiiri on niin huono.

Ihan kostoksi 

Mitä sä sinne pönttöön paskot, paskanna lavuaariin tai roskikseen. 

Vierailija
52/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistus on että vessa vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä ilmaan ja nyt se kansi siis pitäisi nostaa ja tarkastaa ettei jää kuraa pönttöön? 

Vierailija
53/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellaista ammattia kuin siivooja ei tarvita aidosti tasa-arvoisessa yhteiskunnassa. Jokaisen työtehtäviin kuuluisi omien jälkien korjaaminen yhdessä mielenkiintoisempien hommien kanssa. Nyky-yhteiskunnassa vuosikausien tyhjän opiskelu ikään kuin palkitaan sillä, että työpaikallaan voi keskittyä täsmälleen siihen mikä kuuluu toimenkuvaan tarvitsematta edes siivota sitä mitä on itse sotkenut.

Vierailija
54/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjeistus on että vessa vedetään kansi kiinni ettei pöpöt leviä ilmaan ja nyt se kansi siis pitäisi nostaa ja tarkastaa ettei jää kuraa pönttöön? 

Hyvä! Oot nero! Hienosti oivallettu! 

Tuloksenhan voi katsoa vain kun nostaa sen kannen, eikö?

Vierailija
55/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Oot nero! Hienosti oivallettu! 

Tuloksenhan voi katsoa vain kun nostaa sen kannen, eikö?

Eli ne pöpöt joita pyritään estämään pölläytetään vasten omia kasvoja ja siitä sitten ilmaan? Eli mikä logiikka siinä kannen laskussa on jos se kerran pitää heti nostaa? 

Vierailija
56/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut siivoojat siivoaa huonosti ja ihan tarkoituksella. Ovat laiskoja ja osaamattomiakin osa. Nää viel on niitä jotka rohmuaa kaikki tunnit jos tarvii sijaista. Työ kun ei rasita kun sitä ei tee huolella.

Valitettavasti olen nähnyt tätä liikaa. 

Vierailija
57/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Jatkossakin minun raitani on jonkun muun ongelma. 😂

Vierailija
58/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oliko kysymys osoitettu Fatim D:lle. 😁

Vierailija
59/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on muiden sotkuja, niin en siivoa. Omat kyllä putsaan.

Mä siivoan aiemmatkin sotkut, jos olen jo koppiin ehtinyt mennä. Etteivät luule, että minun sotkujani ovat. 

Vierailija
60/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että ainoa homma mitä siivoojalla on siivota ihmisten jätöksiä pöntöstä... Huomaa ettette tiedä mitään siivoustyöstä. 

Miten kotona? Jätätättekö p*skaraidat pönttöön?

Nimim. laitoshuoltaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan