Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syysi jättää vessa törkeään kuntoon asiontisi jälkeen?

Vierailija
16.10.2025 |

Minulle on aina iskostettu että omat sotkut siivotaan.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se hyvä että siivoojat saa ylitöitä. On muutenkin huonot palkat.

1. Jos siivooja tekee ylityötä se on palkaton. Ei se paskaiswn vessa liotus ja hinkkaus tuo rahaa vaan pienentää tuntipalkkaa.

2. Jos siivooja ei halua tehdä ylitöitä ja pesee vessan kunnolla jää joku muu työ huonosti tehdyksi ja kierre koskautuu tuleviin päiviin

3. Siivooja juoksee kuin hullu ehtiäkseen tekemään kaikki palkanmaksua vastaavalla ajalla. Jättää ehkä tauon välistä ja saa burniksen.

4.siivooja ei Siivoa kunnolla sitä paskaa koska paskojat käyttää vessaa päivittäin. Ongelma on sitten niiden paskojien ei siivoojan.

Mitä sinä tekisit jos olisit siivooja? 

Vierailija
82/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi sellaista ammattia kuin siivooja ei tarvita aidosti tasa-arvoisessa yhteiskunnassa. Jokaisen työtehtäviin kuuluisi omien jälkien korjaaminen yhdessä mielenkiintoisempien hommien kanssa. Nyky-yhteiskunnassa vuosikausien tyhjän opiskelu ikään kuin palkitaan sillä, että työpaikallaan voi keskittyä täsmälleen siihen mikä kuuluu toimenkuvaan tarvitsematta edes siivota sitä mitä on itse sotkenut.

Siis siivoojan työnkuvaan ei ole huomioitu sikailijoita ollenkaan. Sikailijoiden sotkut on työtä josta ei saa palkkaa. Työaikahan on mitoitettu niin että ihan vaan pieni roska hiekka ym. Ja bakteerien poisto ja roskien tyhjennys. Ei mitään koukkimisia ja liotuksia. Vaikka kuinka olisi siisti niin kyllä kengissä kulkeutuu ja pölyä tulee jo vaatteistakin. Tämmöisen mukaan ne siivouksen työajat on laskettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on ns. tuiskupaska ja ruikkii ruikkua ympäriinsä, jopa seinille, kattoonkin eikä Sinipiikaa tms ole, sotkua jää. Jopa kengille ja ostoskassiin. Ruikkuiset kengänjljet jopa metroon asti. Enkä minä tahallani !

Vierailija
84/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojat saa sen siivoamisesta palkkaa minä en.

Sulla kotona siivooja? Entä kaverin vessa, siivooja sielläkin? Kuvastaa ihmisen luonnetta jättää pönttö paskaiseksi oli vaikkapa kyseessä ABC  

Vierailija
85/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä edes oo vessaharjaa millä siivota :D

Vierailija
86/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitukseni ei ole jättää, mutta jos wc jää törkyiseen kuntoon niin en myöskään siivoa.

se kuuluu siivoajille.

Kaverin vessa myös vai? Sulla kotona ehkä se puoliso sitten harjaa sun ripulit veks? Toi heijastuu elämässä moneen muuhunkin asiaan, haiset pahalle ja kämppä on sekaisin ja vaihdat kalsarit kerran viikossa  

Vierailija
87/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma peräpää on siinä kunnossa, että sotkee koko pytyn, niin useimmissa vessoissa on käsisuihku, jolla voi pytyn huuhtaista. Jäljet lähtevät helposti pois, kun heti huuhtaisee. 

Vierailija
88/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran aina itsekseni kun ajattelen kuinka seuraava käyttäjä yllättyy. Nauru pidentää ikää.

Vierailija
89/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksin asuminen on syy jättää siivous myöhempään ajankohtaan. Eli kun ei kukaan muu näe, jos vessa on joskus likainen.

Arkadianmäen naisvessojen kakkaraitashow oli käsittämätön uutinen lukea. 😱 En pysty katsomaan näitä leidejä enää samoin kuin ennen tätä uutista.

Vierailija
90/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen aina miettinyt miksi juuri naisten vessat on niin törkeässä kunnossa.

Asia on aivan päinvastoin. Miesten vessat ovat järjestään saastaisia.

T. Vessojen kuuraaja 

Vierailija
91/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain yksin asuminen on syy jättää siivous myöhempään ajankohtaan. Eli kun ei kukaan muu näe, jos vessa on joskus likainen.

Arkadianmäen naisvessojen kakkaraitashow oli käsittämätön uutinen lukea. 😱 En pysty katsomaan näitä leidejä enää samoin kuin ennen tätä uutista.

Kansanedustaja sai tarpeekseen ulosteesta vessassa Siivoojilta täyslaidallinen

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/a8417593-a693-4ae5-86c0-253…

"Mun työhuone on eduskunnan Pikkuparlamentissa ja tämän kerroksen naisten vessassa on aina paskat pitkin pönttöä. Miten tämä on mahdollista?" Fatim Diarra kuvailee lehtijutussa.

Siis korkeassa asemassa olevat naiset??? En minäkään tajua.

Vierailija
92/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri wc-pönttö pitäisi itse pestä julkisissa tiloissa? Siksikö, kun kyse on paskasta?

Vierailija
93/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jätä hanaakaan törkyiseksi yleisessä vessassa, vaan pyyhkäisen sitä paperilla. Ja jos vaikka tipahtaa paperia lattialle, niin poimin sen ylös ja laitan roskikseen.

Vierailija
94/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten edes saa aikaan sitä sotkua, ilman että sen tekee tahallaan. Korkeintaan sen pissatipan pöntön reunalla tai joku jarrutus jälki pöntössä. Kyllä ne enimmät sotkut tehdään tahallaan. Itse opiskelen ja koulussa on useinkin joku vessoista suljettu päiväksi, kun ollut niin järkky sotku ja pitänyt pestä kunnolla ja sitten sen pitää antaa kuivua. Lähes aina miesten vessa. Vaikea uskoa aikuisista ihmistä, toki näitä ulkomaalaisia on siellä paljon. Oma poikani kerran joutui tulemaan naisten vessaan ja oli ihan ihmeissään kun oli niin siistiä. No, tuolla koululla ne naisten vessatkaan ei ihan siistejä aina ole. Lähinnä kyllä ne pyyherullat on epäkunnossa. 

Vierailija
95/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin teen tuota työpaikalla. Jätän pökäleet pönttöön, koska työilmapiiri on niin huono.

Ihan kostoksi 

ei se ilmapiiri ainakaan parane.

Tai ei ainakaan ilma parane.

Vierailija
96/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Sitä paitsi jarruraidat eivät haittaa asiointia yhtään. Tilasin itsekin siivoojan, kun näkyi pinttynyttä paskaa enemmän kuin posliinia sen alta :D en valitettavasti ollut itse paikalla mutta siivoojalla oli varmasti hauskaa.

Vierailija
97/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri wc-pönttö pitäisi itse pestä julkisissa tiloissa? Siksikö, kun kyse on paskasta?

Koska siellä käy muutkin paskalla. Vi*u**aa monessa muussakin asiassa miniminäminä ihmisky#vänsyylät muutenkin.

Vierailija
98/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuskaa sitten yksityistä siivoojaa mukanasi.

Kun julkinen vessa on siivottu, se todennäköisesti siivotaan seuraavan kerran vuorokauden kuluttua.

Jos asioit ja sotket sen heti siivouksen jälkeen, kaikki sinun jälkeesi samaa vessaa käyttävät joutuvat näkemään sotkusi. Jos on esim. työpaikan henkilökunnan wc, kaikki myös tietävät, että juuri sinä olet se oksettava sottapytty.

No, kuka minkäkinlaisen maineen itselleen haluaa luoda.

Vierailija
99/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teoria miksi naistenvessat on paskaisempia. Minä (mies) kun käyn kusella niin tähtäilen huvikseni  paskaviiruihin ja ne ainakin osittain lähtee pois jos on tuoreita. Vessa on siis puhtaampi jarrutusjälkien osalta mun kusikäynnin jälkeen, kusiroiskeet on eri asia, siihen en ota kantaa.

Vierailija
100/127 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän aina pökäleet pönttöön vetämättä, because I can!

N24

Olet siivoton ihminen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme