Mikä on syysi jättää vessa törkeään kuntoon asiontisi jälkeen?
Minulle on aina iskostettu että omat sotkut siivotaan.
Kommentit (127)
Sillä on työllistävä vaikutus. Jos kaikki jättäisivät sotkunsa siivoamatta, siivoajia tarvittaisiin enemmän ja työttömyysprosentti pienenisi.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on työllistävä vaikutus. Jos kaikki jättäisivät sotkunsa siivoamatta, siivoajia tarvittaisiin enemmän ja työttömyysprosentti pienenisi.
Niin, ihmisten "avuliaisuus" vie meiltä työt. Miksi palkata laitoshuoltaja, kyllä hoitajatkin voi sen tehdä.
Siivoan oman vessan jota käyttävät minä,lapseni ja kaverit.
Mutta en todellakaan ala hinkata julkiessa vessassa jonkun ventovieraan kiinni kuivuneita paskarantuja ja menkkaroiskeita!
Vierailija kirjoitti:
Mutta en todellakaan ala hinkata julkiessa vessassa jonkun ventovieraan kiinni kuivuneita paskarantuja ja menkkaroiskeita!
Niin, siinäs näet. Jos kaikki jättäisivät siistin vessan jälkeensä siellä käytyään, olisi kaikilla mukavampaa. Siivooja ei varmaan kovin usein päivän aikana siellä vessassa käy putsaamassa. Vai meinaatko, että joka kerta kun joku käy pöntöllä siivooja syöksyy siivoamaan arvon henkilön sutut. Hyi minkälaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinäs näet. Jos kaikki jättäisivät siistin vessan jälkeensä siellä käytyään, olisi kaikilla mukavampaa. Siivooja ei varmaan kovin usein päivän aikana siellä vessassa käy putsaamassa. Vai meinaatko, että joka kerta kun joku käy pöntöllä siivooja syöksyy siivoamaan arvon henkilön sutut. Hyi minkälaisia tyyppejä.
Ei niitä joka käynnin jälkeen tarvitse pestä, muutama kerta päivässä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojat saa sen siivoamisesta palkkaa minä en.
Ja hän siivoa joka kerran jälkeen kun käyt? Esim minun työpaikallani on hirveää kun osa vessoista on täynnä hajua ja eritesotkuja koko loppupäivän kun eräs tyyppi käy asioillaan. Kävisi edes samassa vessakopissa mutta ei. Ei itse kestä omia sotkujaan niin sotkee aina uuden.
Sinulla taitaa olla aivojenkin tilalla spermaa.