Tietääkö nuoret miten noloa on keulia?
Oikeasti se näyttää todella tyhmältä ja on noloa . Se kaasun rämpääninen myös kuulostaa siltä niin kuin se koko ruoska olisi niin paska ettei pysy käynnissä ilman kaasun jatkuvaa rämpäämistä.
Ajatelkaa aikuinen mies ajamassa mopolla keula pystyssä..niinpä noloa se olisi ja yhtä noloa se on, kun sen tekee tuollainen kesken kasvuinen rääpäle. Luulee olevansa joku stuntti mies tirsk XD. Ei taida kauhean vaikeaa edes olla kun kaikki sitä tekee kiitti vaan Cruisen Tomppa tästäkin naurettavuudesta.
Kommentit (7)
Jaa, minusta on kiva katsella, kun nuoriso osaa keulia vaikka kuinka pitkän matkan. Kielii kropan hallinnastakin ja sehän ei ole näinä velttojen vetelysten aikoina ollenkaan itsestään selvää. Olen jo isoäiti-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä se on noloa jos mies tekee mitä tykkää kun miehen kuuluu käyttää rahansa naisen huomioimiseen ja miehen kuuluu elää naisen palvelua varten ja tehdä vain asioita mitä nainen haluaa kun nainen ei ymmärrä ja tykkää asioista mistä.miehet tykkää
Mä olen mies, mutta mun nainen ainakin on itsenäinen ja tekee mitä tykkää, minäkin teen mitä tykkään mutta siihen ei kuulu muiden ihmisten ärsyttäminen ja valvottaminen ja liikenteen vaarantaminen tai sirkus temput keskellä liikennettä . Se on oikeasti erittäin vammaisen näköistä. Sitä paitsi ostakaa edes talaria se jättää teidän paskan ruoskan 100-0 eikä ykä ukot mm. Minä itse hermostu.
Tai miten olis jos hommaisitte yksipyöräisen se joka pystyy sillä ajamaan edes 200 metriä on oikeasti taitava. Mutta se joka kaasuttaa keula pystyssä niin ku seisova Jorma niin se ei kyllä ole siistiä. Mutta kai se sitten tuntuu pilin päässä se tärinä kivalta ku oikeat naiset ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minusta on kiva katsella, kun nuoriso osaa keulia vaikka kuinka pitkän matkan. Kielii kropan hallinnastakin ja sehän ei ole näinä velttojen vetelysten aikoina ollenkaan itsestään selvää. Olen jo isoäiti-ikäinen.
Meillä nämä tapahtuu omalla tiellä. Ei liikenteessä. Pojat ovat vasta 11 ja 13 vuotiaita. Terv se isoäiti edeltä
Minä keulin lapsena pyörällä, tarpeeksi kun kaaduin tuli järki päähän. Nykyisin lähinnä huvittaa nämä keulijat, toki piti yhdeltä pojalta käydä kysymässä onko kunnossa kun keuli vähän liikaa ja lopputulos oli että poika lensi mopon päältä selälleen maahan. Onneksi oli kypärä päässä, toisin kuin pyörillä keulailijoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nämä tapahtuu omalla tiellä. Ei liikenteessä. Pojat ovat vasta 11 ja 13 vuotiaita. Terv se isoäiti edeltä
Ai mopoilla noin nuoret omalla pihalla ?
Niinpä se on noloa jos mies tekee mitä tykkää kun miehen kuuluu käyttää rahansa naisen huomioimiseen ja miehen kuuluu elää naisen palvelua varten ja tehdä vain asioita mitä nainen haluaa kun nainen ei ymmärrä ja tykkää asioista mistä.miehet tykkää