Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset yksinasuvat, miten saatte illat kulumaan?

Vierailija
16.10.2025 |

Ev

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin. 

Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!

M34

Väärin ajateltu, beibi. Ei elämäsi ala vasta sitten kun sinulla on tarpeeksi rahaa. Elämäsi alkoi silloin kun synnyit. Elämäsi on tässä ja nyt.

Ei se ole oikeaa elämää, kun pitää olla aina yksin. Elämäni alkaa sitten, kun löydän tyttöystävän. Säästöjä ja ansioita alkaa olla jo niin paljon, että voin elättää meidät molemmat.

t. toinen ikisinkku M34

Jotain thaikkuako etsit kun puhut elättämisestä?

Vierailija
62/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tylsää, ryhtyisin tekemään jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä huolisi miestä, joka ruikuttaa, ettei voi elää ilman mua. Jos asia on näin, kuolkoon. Mä en ota kenenkään elämän täydellistämistä vastuulleni. Teen omasta elämästäni hyvän, olen tehnytkin.

Vierailija
64/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin. 

Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!

M34

Väärin ajateltu, beibi. Ei elämäsi ala vasta sitten kun sinulla on tarpeeksi rahaa. Elämäsi alkoi silloin kun synnyit. Elämäsi on tässä ja nyt.

Ei se ole oikeaa elämää, kun pitää olla aina yksin. Elämäni alkaa sitten, kun löydän tyttöystävän. Säästöjä ja ansioita alkaa olla jo niin paljon, että voin elättää meidät molemmat.

t. toinen ikisinkku M34

Jotain thai

Seksiorjaapa hyvinkin, koska olen persoonallisuushäiriöinen tolvana, jota kukaan ei koskaan voi rakastaa, edes äitini.

Vierailija
65/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

No työ on melkoinen rasite ja haitta elämässä, töistä kun pääsee pois niin elämä helpottuu ja elämästä tulee hauskaa. Toki joo elämä alkoi kun synnyin mutta onnellinen elämä alkaa vasta sitten kun pääsee oravanpyörästä pois.

M34

Minkä verran tällä hetkellä sijoituksissa tai paljonko tuotto on?

Vierailija
66/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kirjat maistuu

Hyvältä. Saa täytettä sisimpään.

Vierailija
67/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiirettä pitää. Tänäkin iltana pitäisi saada eräs kirja luettua loppuun.

Miksi se pitää tänään lukea?

Vierailija
68/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.

-Vapaaherra

Sama täällä. Kun pääsin eroon miesystävästäni, pystyin taas hengittämään. Ei enää ikinä parisuhdetta.

Miksi tämä viesti sai kahdeksan ylänuolta ja vapaaherran viesti lähinnä alanuolia? Onko yksinäisyydestä nauttiva nainen voimaantunut ja yksinäisyydestä nauttiva mies joku väärintekijä?

"Naputtava akka"... Alapeukkuja tuli naisvihamieliselle sanavalinnalle. Nainen taas käytti neutraalia sanaa "miesystäväni". Huomaat eron?

Vierailija
69/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

t. toine

Seksiorjaapa hyvinkin, koska olen persoonallisuushäiriöinen tolvana, jota kukaan ei koskaan voi rakastaa, edes äitini.

Yhä syvemmälle menee palstafemakon tunteisiin :D

Vierailija
70/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisillä harrastuksia ole? Harrastakaa vaikka liikuntaa.

Vierailija
71/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.

-Vapaaherra

Sama täällä. Kun pääsin eroon miesystävästäni, pystyin taas hengittämään. Ei enää ikinä parisuhdetta.

Miksi tämä viesti sai kahdeksan ylänuolta ja vapaaherran viesti lähinnä alanuolia? Onko yksinäisyydestä nauttiva nainen voimaantunut ja yksinäisyydestä nauttiva mies joku väärintekijä?

"Naputtava akka"... Alapeukkuja tuli naisvihamieliselle sanavalinnalle. Nainen taas käytti neutraalia sanaa "miesystäväni". Huomaat eron?

Samaistuitko siis naputtavaan akkaan kun noin suivaannuit? :D

Vierailija
72/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Samaistuitko siis naputtavaan akkaan kun noin suivaannuit? :D

En samaistunut enkä suivaantunut. Vastasin kysymykseen. 

Vierailija
73/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvin. Leffoja, musiikkia, leipomista/ruuanlaittoa, puutöitä, tekstiilitöitä, vaatteiden korjausta (maksua vastaan), seurustelua internetin välityksellä omien lasten kanssa, ajoittain käyn konserteissa, iltaisin on myös kiva olla yksin kotona kun on koko päivän käyttänyt muiden seurassa.

En tajua ihmisiä, joita yksin oleminen tai hiljaisuus ahdistaa tai jotka eivät keksi mitään tekemistä. Ette mahda olla oikein terveitä. Terve ihminen on luova ja keksii kyllä.

Nyt puhitaan yksinäisyydestä eikä yksin olemisesta. Et ole oikein terve, kun et sellaista asiaa ymmärrä. 

Vierailija
74/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä juon kaljaa ja katson telkkaria/youtubea.

Vierailija
75/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

No työ on melkoinen rasite ja haitta elämässä, töistä kun pääsee pois niin elämä helpottuu ja elämästä tulee hauskaa. Toki joo elämä alkoi kun synnyin mutta onnellinen elämä alkaa vasta sitten kun pääsee oravanpyörästä pois.

M34

Ikävä tosiasia vaan on että ei se elämä ala sitten kun vaan elät sitten kun elämää lopun ikäsi.

Vierailija
76/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin miten saatte? :D Tuun illalla seiskan aikaan vasta töistä ja nukkumassa pitäis olla siinä 22-23 viimeistään et jaksaa herää taas aamu(yöstä) töihin. No, teen sapuskaa, pesen pyykkiä ja käyn suihkussa. Jumitan puhelimella. Muuta ei kerkiä eikä jaksa. N

Näin. Tulin töistä puol tuntia sitten, kävin suihkussa ja nyt kuivattelen jonkin aikaa. Sitten iltapala, katson jotain hbo:lta ja nahat silmille. Aamulla kello herättää töihin 4.30.

Vierailija
77/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret kansalliset juhlapyhät on niitä vaikeita ja muulloinkin jos pitää olla yötä poissa kotoa, eritoten jokin hotelli, siellä sen yksinelämisensä tuntee, kotona harvemmin tulee vastaan. 

Vierailija
78/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisillä harrastuksia ole? Harrastakaa vaikka liikuntaa.

Liikunta juuri ennen nukkumaanmenoa ei ole hyvä ajatus. Mieluummin neulon villasukkaa, luen kirjaa tai jotain muuta rauhoittavaa.

Vierailija
79/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä.

Elämässäni on paljon kaikkea kivaa tekemistä joten illat humahtavat ja ykskaks olisi pitänyt olla jo tunti sitten nukkumassa. Ja normi juttuja teen joista tulen iloiseksi.

Vierailija
80/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samaa kuin parisuhteessakin. Ei meillä ollut mitään yhteisiä harrastuksia viikolla vaan kummallakin omat menot. Parisuhteesta kaipaan vaan meidän yhteisiä matkoja eri puolelle maailmaa. Yksin en lähtisi noille reissuille.