Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset yksinasuvat, miten saatte illat kulumaan?

Vierailija
16.10.2025 |

Ev

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin seksinukkea kolme kertaa päivässä 

Vierailija
42/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin. 

Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!

M34

Mitä ajattelit sitten tehdä? 

Ajattelin muuttaa vaikka etelä eurooppaan? Sitten kun työelämä ei enää vie elämästäni aikaa niin alan toteuttamaan itseäni. Työelämä on haitta elämässä, mitä nopeammin siitä pääsee eroon niin sitä parempi.

M34

Miten sinä aiot toteuttaa itseäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoharipullo. Netin selausta. 

Oujee! 🥳🐰🍾🥂

Vierailija
44/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet se tyyppi, joka kitisi alapeukuista?

Vierailija
45/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitää. Tänäkin iltana pitäisi saada eräs kirja luettua loppuun.

Vierailija
46/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö sinulla jonkun ihmettely alapeukuista noin tunteisiin? :D Hanki elämä.

Vierailija
47/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä peukkuja näet? Tällä palstalla voi antaa vain ylänuolia ja alanuolia. Oletko joku peukkupää?

Vierailija
48/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.

-Vapaaherra

Sama täällä. Kun pääsin eroon miesystävästäni, pystyin taas hengittämään. Ei enää ikinä parisuhdetta.

Miksi tämä viesti sai kahdeksan ylänuolta ja vapaaherran viesti lähinnä alanuolia? Onko yksinäisyydestä nauttiva nainen voimaantunut ja yksinäisyydestä nauttiva mies joku väärintekijä?

No kai suhtautuminen vähän riippuu siitäkin, miten tämä yksinäinen käyttäytyy keskustelussa. 

Esim. tuo "naputtava akka" viittaa siihen, että olet kusipää. Kommenttiisi vastannut nainen ei nimitellyt ketään, ei miehiä yleensä

Kristallipallostako katsoit kaiken tuon?

Ihan silmilläni luin tekstistä ja järkeilin. Onko luetun ymmärtäminen ja looginen ajattelu sinulle ennestään vierasta?

Vierailija
49/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin. 

Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!

M34

Väärin ajateltu, beibi. Ei elämäsi ala vasta sitten kun sinulla on tarpeeksi rahaa. Elämäsi alkoi silloin kun synnyit. Elämäsi on tässä ja nyt.

Ei se ole oikeaa elämää, kun pitää olla aina yksin. Elämäni alkaa sitten, kun löydän tyttöystävän. Säästöjä ja ansioita alkaa olla jo niin paljon, että voin elättää meidät molemmat.

t. toinen ikisinkku M34

Vierailija
50/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä peukkuja näet? Tällä palstalla voi antaa vain ylänuolia ja alanuolia. Oletko joku peukkupää?

ja INCELillä meni taas 

#tunteisiin

#ihonalle

Vierailija
51/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkelointi ja ryypytys. Välillä molempia yhtäaikaisesti.

Vierailija
52/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Väärin ajateltu, beibi. Ei elämäsi ala vasta sitten kun sinulla on tarpeeksi rahaa. Elämäsi alkoi silloin kun synnyit. Elämäsi on tässä ja nyt.

Ei se ole oikeaa elämää, kun pitää olla aina yksin. Elämäni alkaa sitten, kun löydän tyttöystävän. Säästöjä ja ansioita alkaa olla jo niin paljon, että voin elättää meidät molemmat.

t. toinen ikisinkku M34

Olet haaskannut jo 34 vuotta ja samoissa merkeissä menee seuraavatkin 34 vuotta. Yksikään nainen ei huoli miestä, joka ripustautuu tuolla tavoin ja kuvittelee, että toinen ihminen luo elämän tarkoituksen. Hyh saatana.

Vierailija
53/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja INCELillä meni taas 

#tunteisiin

#ihonalle

Sinullahan tuo tuntuu tunteisiin menneen kun aloit tuollaisen itkukiukuttelun :D

Vierailija
54/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.

-Vapaaherra

Sama täällä. Kun pääsin eroon miesystävästäni, pystyin taas hengittämään. Ei enää ikinä parisuhdetta.

Miksi tämä viesti sai kahdeksan ylänuolta ja vapaaherran viesti lähinnä alanuolia? Onko yksinäisyydestä nauttiva nainen voimaantunut ja yksinäisyydestä nauttiva mies joku väärintekijä?

No kai suhtautuminen vähän riippuu siitäkin, miten tämä yksinäinen käyttäytyy keskustelussa. 

Esim. tuo "naputtava akka" viittaa siihen, että olet kusipää. Kommenttiisi vastannut

Ihan silmilläni luin tekstistä ja järkeilin. Onko luetun ymmärtäminen ja looginen ajattelu sinulle ennestään vierasta?

Mitä jos jättäisit sen järkeilyn täysijärkisille?

Vierailija
55/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Mitä ajattelit sitten tehdä? 

Ajattelin muuttaa vaikka etelä eurooppaan? Sitten kun työelämä ei enää vie elämästäni aikaa niin alan toteuttamaan itseäni. Työelämä on haitta elämässä, mitä nopeammin siitä pääsee eroon niin sitä parempi.

M34

Miten sinä aiot toteuttaa itseäsi?

Sitä en vielä tarkalleen tiedä. Työelämästä pois pääsy on minun elämän tavoite numero 1. 

Olen laskenut että jos saan osinkoja vuodessa 20 000e niin se riittää minulle elämiseen jossakin espanjassa tai vaikka italiassa.

M34

Vierailija
56/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, mutta en tunne itseäni yksinäiseksi. Käyn töissä. Teen iltavuoroa. Minulla on aamulla ja illalla muutama tunti omaa aikaa. Teen ruokaa, siivoon, pesen pyykkiä, selaan nettiä, käyn kaupassa,pyöräilen, treenaan kotona, hoidan itse karvojen sokeroinnin, kynnet ja hiukset.

Minulla ei ole telkkaria. Enkä käytä alkoholia. 

Vierailija
57/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran ne "onnettomat yksinäiset" ovat 2-3 INCELiä. Muilla on kivaa ja täysi elämä.

Ei jotenkin yllätä. Olisko tuo ajattelutapa peräti syy heidän yksinäisyyteensä? Imevät muista elämää, pikku vampyyrit. Tulee muuten narsismikin mieleen tuosta: narsisti on sisältä tyhjä ihmisen kuori, joka kokee olevansa olemassa vain kun hänellä on hovi (joka voi olla vaikka yksi ihminen, esim. puoliso). Jos ei tätä hovia ole, narsistilla on asiat huonosti.

Vierailija
58/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen kerran ne "onnettomat yksinäiset" ovat 2-3 INCELiä. Muilla on kivaa ja täysi elämä.

Ei jotenkin yllätä. Olisko tuo ajattelutapa peräti syy heidän yksinäisyyteensä? Imevät muista elämää, pikku vampyyrit. Tulee muuten narsismikin mieleen tuosta: narsisti on sisältä tyhjä ihmisen kuori, joka kokee olevansa olemassa vain kun hänellä on hovi (joka voi olla vaikka yksi ihminen, esim. puoliso). Jos ei tätä hovia ole, narsistilla on asiat huonosti.

Palstafemakolla meni taas tunteisiin :D

Vierailija
59/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

t. toinen ikisinkku M34

Olet haaska

Tosta kirjoittajasta tulisi sitten sellainen kumppani joka ei anna tyttöystävälle yhtään tilaa elää omaa elämää, koska tyttöystävän ainoa tehtävä on olla hänen elämän sisältönä ja viihdykkeenä. 

Vierailija
60/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kirjat maistuu