Yksinäiset yksinasuvat, miten saatte illat kulumaan?
Kommentit (192)
Hyvänen aika sentään, kyllä tekemistä keksii kun on luovuutta ja energiaa. Ja jos väsyttää, voi lepäillä ja vaikka kuunnella musiikkia. Perheellisillä, varsinkin naisilla, vapaa-aika menee kotitöissä ja muiden passaamisessa. Yksinäinen tekee mitä haluaa tai on tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.
-Vapaaherra
Ok. Mut on olemassa fiksuja rauhallisiakin naisia, kun heitä kohdellaan hyvin.
Olet tainnut törmätä pintaliitäjiin.
Iloa yksin oloosi, ettet häiritse muitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Heips!
Minkä ikäisiä olette? Tuntuuko että yksinäisyys olisi lisääntynyt viime vuosina tai iän myötä?
Itsekin vähän yksinäinen.
Vuosi vuodelta käy yksinäsemmäksi, monta puhelinnumeroa viime vuonakin poistin puhelimesta luonnollisen poistuman vuoksi, ja uusia numeroita ei ole tullut. N62v
Asun yksin, mutten ole yksinäinen, joten kysymys ei ilmeisesti koske minua.
Joskus on kiva olla yksin, mutta kyllä joskus pitää jutella ihmisten kanssa, vaikka puhelimessa edes niin ei ole niin orpo olo.
Kuuntelen äänikirjoja, selaan nettiä ja nautin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin.
Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!
M34
Mitä ajattelit sitten tehdä?
Ajattelin muuttaa vaikka etelä eurooppaan? Sitten kun työelämä ei enää vie elämästäni aikaa niin alan toteuttamaan itseäni. Työelämä on haitta elämässä, mitä nopeammin siitä pääsee eroon niin sitä parempi.
M34
Miten sinä aiot toteuttaa itseäsi?
Sitä en vielä
Mitä jos tulee maailmanlaajuinen talousromahdus ja sijoituksillasi voi sytyttää saunapuita?
Tai joku luonnonkatastrofi, joka pyyhkäisee eteläeuroopan sileäksi?
Tai joku painaa tiettyä nappia?
Tai sairastut vakavasti tai joudut onnettomuuteen?
Kannattaa ehkä nauttia elämästä jo vähän.
Naiset arvostaa varallisuutta mutta vuosia asunut nyhverö ei kaikkia sytytä.
N64
En ehdi kuin syödä ja mennä nukkumaan. Taas tämäkin ilta ohi.
Asun koirani kanssa kaksin, mutten ole yksinäinen. Vapaa-ajalla ulkoilen koirani kanssa ja se vasta sosiaalista on, kun on suloinen koira. Haluaisin olla rauhassa, mut koira vetää ihmisiä puoleensa. Sitten touhuan kotihommia, kuuntelen äänikirjoja, oon netissä ja leivon. Lisäksi käyn siskollani ja harvemmin ystävilläni.
Kuutena päivänä kuudeksi töihin, iltakympiltä kotiin, nopea ruoka ja nukkumaan. Sunnuntaina jaksan joskus käydä ulkona mutta yleensä univelkoja pois.
Kaksi lasta kotona ja yh, mutta tullaan toimeen jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuutena päivänä kuudeksi töihin, iltakympiltä kotiin, nopea ruoka ja nukkumaan. Sunnuntaina jaksan joskus käydä ulkona mutta yleensä univelkoja pois.
Kaksi lasta kotona ja yh, mutta tullaan toimeen jotenkin.
Itsehän hiihdän töihin kesät talvet, mutta teenkin vaan lyhennettyä aamuviidestä aamuyhteen työpäivää ja vain 6,5 päivää viikossa. 5 lasta kotona, mutta vanhimmat hoitaa nuorempia ja kotia. Kerkeän nukkua sen pari tuntia yöhön, kunnes taas töihin. Panettaa.
Pääasiassa neulon, se on rakas harrastus. Minulla on myös koira, joka luultavasti on pelastanut minut mt-ongelmilta ja masennukselta. Sen kanssa ulkoilen ja opetan sille temppuja.
Muutoin illat menevät pieniin kotiaskareisiin ja parina iltana käyn jumpassa. Viikonloppuisin lapset käyvät joskus kylässä.
Kukaan ei uskoisi kuinka yksinäinen olen.