Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset yksinasuvat, miten saatte illat kulumaan?

Vierailija
16.10.2025 |

Ev

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista huomata että täällä on näin paljon yksinasuvia jotka kärsivät yksinäisyydestä. Itse olen yksinasuva mutta en yksinäisyydestä kärsivä.

Ei kaikki kärsi yksinäisyydestä vaikka yksin asutaankin. Mutta taidat itse olla niin suruissasi ettet huomaa sitä.

Vierailija
22/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiset ihmiset on epämielyttäviä ihmisiä koska kukaan ei halua olla heidän kanssaan. Yksinäiset on hyljeksittyjä ja epäonnistuneita elämässään.

Mitä? Puhutko nyt itsestäsi? Voi harmi että sinun kanssasi ei kukaan halua olla. En kylläkään ihmettele, olet kiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiset ihmiset on epämielyttäviä ihmisiä koska kukaan ei halua olla heidän kanssaan. Yksinäiset on hyljeksittyjä ja epäonnistuneita elämässään.

Sinäkö olet parisuhteessa oleva, miellyttävä ihminen jonka seurassa on mukava ja hyvä olla?

Vierailija
24/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥒

Vierailija
25/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista huomata että täällä on näin paljon yksinasuvia jotka kärsivät yksinäisyydestä. Itse olen yksinasuva mutta en yksinäisyydestä kärsivä.

Ennemmin yksin kuin huonossa seurassa.

M.54

Vierailija
26/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.

-Vapaaherra

Sama täällä. Kun pääsin eroon miesystävästäni, pystyin taas hengittämään. Ei enää ikinä parisuhdetta.

Miksi tämä viesti sai kahdeksan ylänuolta ja vapaaherran viesti lähinnä alanuolia? Onko yksinäisyydestä nauttiva nainen voimaantunut ja yksinäisyydestä nauttiva mies joku väärintekijä?

Vierailija
27/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin. Leffoja, musiikkia, leipomista/ruuanlaittoa, puutöitä, tekstiilitöitä, vaatteiden korjausta (maksua vastaan), seurustelua internetin välityksellä omien lasten kanssa, ajoittain käyn konserteissa, iltaisin on myös kiva olla yksin kotona kun on koko päivän käyttänyt muiden seurassa.

En tajua ihmisiä, joita yksin oleminen tai hiljaisuus ahdistaa tai jotka eivät keksi mitään tekemistä. Ette mahda olla oikein terveitä. Terve ihminen on luova ja keksii kyllä.

Vierailija
28/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien mielenkiinnon kohteiden parissa. Paremmin se aika nyt kuluu kuin silloin kun olin huonossa suhteessa (ei kylläkään asuttu yhdessä). Outo ajatus että kumppani (tai vaikka sitten lapset eihän aloituksessa täsmennetty asuinkumppanin laatua) jotenkin viihdyttäisi ja piristäisi ja yksin olisi tylsää. Säälittää ihmiset jotka ei saa aikaa kulumaan yksin ja joilla ei ole mitään harrastuksia. 

Vierailija
29/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea sellaista mistä itse tykkään. Olisi kamalaa jos olisi joku naputtava akka komentelemassa milloin mihinkin.

-Vapaaherra

Sama täällä. Kun pääsin eroon miesystävästäni, pystyin taas hengittämään. Ei enää ikinä parisuhdetta.

Miksi tämä viesti sai kahdeksan ylänuolta ja vapaaherran viesti lähinnä alanuolia? Onko yksinäisyydestä nauttiva nainen voimaantunut ja yksinäisyydestä nauttiva mies joku väärintekijä?

No kai suhtautuminen vähän riippuu siitäkin, miten tämä yksinäinen käyttäytyy keskustelussa. 

Esim. tuo "naputtava akka" viittaa siihen, että olet kusipää. Kommenttiisi vastannut nainen ei nimitellyt ketään, ei miehiä yleensä eikä edes entistä miesystäväänsä.

Joten se ero niissä on ja siitä johtuu ero reaktioissa.

Ehkä sun kielenkäytössä muiden solvaaminen on niin jatkuvaa, että luulet sitä normaaliksi. Ei se oikeasti ole. Sulla on itsetunto- ja käytösongelma.

Vierailija
30/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin. 

Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!

M34

Mitä ajattelit sitten tehdä? 

Vierailija
31/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tuntuu ettei tunnit riitä, ei malta mennä nukkumaankaan välillä. Koko ajan olisi puuhaa ja siinä lomassa on kiva myös vain olla.

Vierailija
32/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta täällä on paljon ihmisiä jotka on kertoneet nauttivansa yksin tekemisestä

Vierailija
33/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko yksinäinen ja en ole kertaakaan seurustellut elämäni aikana eli asun myös yksin. 

Töiden jälkeen minä kokkaan ruokaa, pelaan ps5, surffaan netissä, käyn lenkillä tai sitten vaan löhöän kotona. Sijoittelen myös paljon rahojani jotta voin jättäytyä pois työelämästä ja sitten se elämä vasta alkaa!

M34

Ajattelin muuttaa vaikka etelä eurooppaan? Sitten kun työelämä ei enää vie elämästäni aikaa niin alan toteuttamaan itseäni. Työelämä on haitta elämässä, mitä nopeammin siitä pääsee eroon niin sitä parempi.

M34

Vierailija
34/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, hyvin mulla aika kuluu. Olen kolme päivää viikosta käytännössä täystyöllistetty ja lopun ajan käytän siihen mitä itse haluan tehdä.

Nyt on töitä jonossa vähän liikaakin, vaikka olen eläkkeellä ja voin ihan itse valita tekemiseni. On sellaisia duuneja, joista saan jopa rahaa. Sitten on niitä, joista joku muu saa rahaa (teen artesaaninalleja hyväntekeväisyysmyyntiin) ja sitten sellaisia, joista joudun itse vähän maksamaan mutta saan niistä hyvää mieltä (puisia säilytyslaatikoita tyttären opiskelijakämppään).

Se, mitä lapsena halusin tehdä, on toteutunut. Olen käsityöläinen ja taidekäsityöläinen. Ja itsellinen, kaikki hoituu, jopa pienet remontit ja pienet autohuollot. Jos haluaa omaa rauhaa, on opeteltava tekemään asioita itse ja oltava myös tietyllä tapaa peloton uuden edessä.

N60

Vierailija
35/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoharipullo. Netin selausta. 

Vierailija
36/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää saada iltojen lisäksi kulumaan päivätkin, kun olen työttömänä. Paljon katselen telkkaa. Opiskelen kieliä netissä. Käyn paljon kirjastossa, vietän siellä aikaa lukien. Kesällä pyöräilin ja vietin aikaa puistoissa. Joskus käyn autoajeluilla kun raaskin. Ei ole motivaatiota laittaa ruokaa, ostan valmisruokia tarjouksista tai teen jotain yksinkertaista. Tapaan välillä paria ystävää tai aikuisia lapsiani, mutta lähinnä somessa jutellaan. Olen hirveän yksinäinen. 

Vierailija
37/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihastusta.

Vierailija
38/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Vapaaherra

No kai suhtautuminen vähän riippuu siitäkin, miten tämä yksinäinen käyttäytyy keskustelussa. 

Esim. tuo "naputtava akka" viittaa siihen, että olet kusipää. Kommenttiisi vastannut nainen ei nimitellyt ketään, ei miehiä yleensä eikä edes entistä miesystäväänsä.

Jo

Kristallipallostako katsoit kaiken tuon?

Vierailija
39/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta täällä on paljon ihmisiä jotka on kertoneet nauttivansa yksin tekemisestä

En mäkään ole huomannut kuin tuon yhden miespuolisen kärsijän, joka vääntelee asioita ylösalaisin koska on sekaisin päästään ja käyttää välillä törkeää kieltä.

Vierailija
40/87 |
16.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Ajattelin muuttaa vaikka etelä eurooppaan? Sitten kun työelämä ei enää vie elämästäni aikaa niin alan toteuttamaan itseäni. Työelämä on haitta elämässä, mitä nopeammin siitä pääsee eroon niin sitä parempi.

M34

Kannattaisko kuitenkin löytää keinoja toteuttaa itseään jo nyt, vähän kerrallaan? Voihan olla ettet pääse sinne asti että voit jättäytyä töistä ja alkaa elää.