Aloin käyttää ruoanlaitossa runsaasti valkosipulia
ja hyvin pian aloin huomata sen monet terveysvaikutukset. Voin suositella. Ja keittiössä leijuu nyt harva se päivä aivan huumaava tuoksu.
Kommentit (35)
Siis joku ihminen syö tuotakin vielä nykypäivänä?
Valkosipulia syötiin 1980 ja 1990-luvujen vaihteessa?
Ei sitä enää syödä?
Mä rakastan valkosipulia, keltasipulia, punasipulia ja salaattisipulia, salottisipulia ja hillosipulia. Ai niin, ruohosipulia ja kevätsipulia myös. Sekä ilmasipulia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä enää syödä?
Oliko taas Tiramisut loppu kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä enää syödä?
Painu nyt vi tt uu n jankuttamasta tätä typerää juttuasi.
Mä aion tehdä kantarellipiirakan. Veikkaan, että joudun ihan ekaksi kuorimaan ja silppuamaan sipulin ja pari valkosipulin kynttäkin.
Näin karkotat Konalan:
Sido valkosipuleista letti. Ripusta se kaulaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä enää syödä?
Kiitos, pyyntösi on huomioitu.
En painu.
Joka. Ikinen. Kerta. Saa oksentaa ja migreeni iskee valkosipulista. Tosi terveellistä. T: vampyyri...?
Kokeile joskus tehdä LÖK TARTIN. Resepti löytynee Strömsöstä. Kutennii, siinä paahdetaan voissa ja hunajassa sipulinpuolikkaita uuninkestävässä paistinpannussa pehmeiksi, lämätään niiden päälle voitaikinalevy, pistellään, voidellaan ja paistetaan se kypsäksi uunissa.
Torttu käännetään vähän jäähdyttyään lautaselle niin päin että sipulit on pinnalla. Syödään esim. ranskankerman kanssa (johon voi silputa ruohosipulia).
Vierailija kirjoitti:
Mitä terveysvaikutuksia huomasit?
Ihan joku toinen vastaa....käytän sipulia ja valkosipulia paljon ruuanlaitossa ja käännän kysymyksesi vähän toisin päin. En ole huomannut mitään sairauksia esim flunssaa tai kuumetta vuosikausiin. Liekö sipulin syönnistä syy ?
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisin mutta maha ei
höpö höpö pierupetteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä enää syödä?
Kiitos, pyyntösi on huomioitu.
En painu.
Niin, koska kukapa sinut vttuunsa päästäisi?
Verenpainettahan sipuli alentaa luontaisesti. Lisäksi siinä on ihan saatanasti C-vitamiinia ja antioksidantteja, eli se pitää tulehdukset loitolla ja ihmisen nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Taukoja suositellaan.
Tauot on aina jees. Konala, mene tauolle. Liika runkuttaminen voi tulehduttaa tiukan esarin, tulee haavaumia ja juustoa ja sepsis.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan valkosipulia, keltasipulia, punasipulia ja salaattisipulia, salottisipulia ja hillosipulia. Ai niin, ruohosipulia ja kevätsipulia myös. Sekä ilmasipulia.
Purjosipulia, mustaa valkosipulia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purjosipulia, mustaa valkosipulia
LOPETA.
INHOTAT MUA.
MODE POISTA KETJU
Ei ruokaa voi edes valmistaa ilman valkosipulia. kaikki reseptit alkaa sillä että kuoritaan ja silputaan vähintään yksi tavallinen sipuli ja vähintään 5 valkosipulin kynttä.