Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolla ei olisi mitään tarvetta/halua pitää sinusta huolta?
Ei lohduta eikä ota syliin kun on paha mieli, ei huolehdi kun olet kipeä, ei provaidaa taloudellisesti jne.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan!!! En voi sietää miehiä jotka ei ymmärrä että miehen kuuluu aina palvella ja palvoa naista eikä ymmärrä sitä että miehen täytyy aina maksaa naiselle naisen seurasta. Miesten pitää ymmärtää että naisen kuuluu vaatia mieheltä kaikki mutta mies ei saa vaatia naiselta mitään! Nainen on se palkinto jota pitää tavoitella ja haaveilla eikä yksikään palkinto tule maksamatta. Nainen on se palkinto ketä kuuluu kannatella jalustalla!!
T: mies.
No, ei sun tarvikaan sietää kuin itseäsi. Elä niinkun sulle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin siis pelkkä panopuu? Ei kiitos, ap!
Ei kukaan naista panopuuksi hanki. Liian kallis.
Hommaa sitten mies
Vierailija kirjoitti:
Ai paapoa jotain tunnevammaista
miespaskaa?
Ei tod. 💩
Kylmä
mieleltään
sairas
tyyppi.
AP:n kuvailusta päätellen olen ollut tuollaisen miehen kanssa yli 50 vuotta. Koska olen itsekin aika itsenäinen. enkä kovin takertuva, olemme tulleet aika hyvin toimeen, kun pahimmat särmät on hiottu ja olemme toisiimme tottuneet. Aloituksessa lueteltujen ominaisuuksien lisäksi ihmisessä on paljon muitakin ominaisuuksia, jotka voivat olla kiehtovia ja ihastuttavia. Nuorina olimme molemmat persaukisia ja elämä oli selviytymistä ilman, että kumpikaan erityisesti rahoitti toistaan. Nykyisin taloudellinen tilanne on vakaa ja kummallakin on pääasiassa omat rahat, joista ei tule kiistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi kukaan olisi suhteessa, jos siitä ei saa mitään omaa elämää parantavaa, jotain, mitä ei jo valmiiksi sinkkuna saa?
Puhtaasti rakkaudesta. Ei tarvitse olla pakana ja materialisti. Rakkaus on se juttu. Sähän olet menossa noilla liberaaleilla arvoilla helvettiin.
Eivät naiset voi tuntea rakkautta mieheen. Nainen kykenee rakastamaan vain itseään ja tyttölapsiaan
Valitettavasti tämäkään heitto ei ole ihan tuulesta temmattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Mun mielestäni kuuluu normaaliin parisuhteeseen huolehtia molemmin puolin toisesta. En mä mitään omaishoitajaa tai elättäjää etsi, mutta jos miestä ei kiinnosta jos olen kipeä tai surullinen niin??
Molemmin puolin?? Täällähän naiset julistaa kuinka eivät halua antaa suhteeseen mitään, heidän pitää olla voittajia.
Noin ei ole sanonut kukaan muu kuin sinä.
Ja kymmenet naiset...
-sivusta
"Sivusta: mihin rikoksiin? Jos hän teki jotain laitonta, ilmoita poliisille. Nimettömät nettikirjoittajatkin saadaan tuomittua, ei olisi eka tällä palstalla"
Mitenkähän se ihme tapahtuisi? Tämä ketju katoaa minä hetkenä hyvänsä. Ylläpito käytännössä suojelee tätä oksennusta.
Valitettavasti tuli oltua lähes 20 vuotta ja kadun lähes kaikkea, paitsi ihanaa lastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni nainen joka nouta asioita mieheltä vaatii olisi valmis antamaan samoja asioita miehelle takaisin vai onko nuo vain naisen suuntaan meneviä asioita mutta miehelle näitä samoja ei tarvi antaa?
Häh? On ihan itsestään selvää, että parisuhteessa MOLEMMAT tukevat toisiaan.
Poislukien ne sadat (vai tuhannet) naiset, joiden mielestä naisen ei tarvitse antaa mitään.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan!!! En voi sietää miehiä jotka ei ymmärrä että miehen kuuluu aina palvella ja palvoa naista eikä ymmärrä sitä että miehen täytyy aina maksaa naiselle naisen seurasta. Miesten pitää ymmärtää että naisen kuuluu vaatia mieheltä kaikki mutta mies ei saa vaatia naiselta mitään! Nainen on se palkinto jota pitää tavoitella ja haaveilla eikä yksikään palkinto tule maksamatta. Nainen on se palkinto ketä kuuluu kannatella jalustalla!!
Ja tämän kirjoittajamies kirjoittaa heti kommentin, että täällä "naiset" kirjoittaa, että miesten kuuluu palvella, maksaa jne. Eikä reppana tajua, että muut osaavat kyllä lukea tämä miehen kirjoittamaksi. Älä edes viitsi vaivautua jauhamaan p:tä, että kyllä minä ihan nainen olen ja blää blää.
En. Läheisyys on vastavuoroista. En tarvitseenkä halua ketään narskutarallaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi kukaan olisi suhteessa, jos siitä ei saa mitään omaa elämää parantavaa, jotain, mitä ei jo valmiiksi sinkkuna saa?
Puhtaasti rakkaudesta. Ei tarvitse olla pakana ja materialisti. Rakkaus on se juttu. Sähän olet menossa noilla liberaaleilla arvoilla helvettiin.
Eivät naiset voi tuntea rakkautta mieheen. Nainen kykenee rakastamaan vain itseään ja tyttölapsiaan
Valitettavasti tämäkään heitto ei ole ihan tuulesta temmattu.
Noloa vastailla itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Mun mielestäni kuuluu normaaliin parisuhteeseen huolehtia molemmin puolin toisesta. En mä mitään omaishoitajaa tai elättäjää etsi, mutta jos miestä ei kiinnosta jos olen kipeä tai surullinen niin??
Molemmin puolin?? Täällähän naiset julistaa kuinka eivät halua antaa suhteeseen mitään, heidän pitää olla voittajia.
Noin ei ole sanonut kukaan muu kuin sinä.
Ja kymmenet naiset...
-sivusta
Eivät ole. Vain pari teinijonnea. Mitä se kertookaan sinusta, kun uskot.
-ohis
Tämä ketju sen todistaa että naiset ei rakasta miestä ihmisenä vaan miehestänirtisaatavia hyötyjä joka taas tarkoittaa sitä että naiset vain käyttävät miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen kun ei suostu samaan miestä kihtaan mitä nainen itse mieheltä vaatii.
En voisi. Näitä kylmiä tunnevammaisia miehiä olen katsellut ihan riittämiin. Vielä toivo elää että jossain olisi normaali kommumikaatiokykyinen mies jolla on omat asiat ja pää kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni nainen joka nouta asioita mieheltä vaatii olisi valmis antamaan samoja asioita miehelle takaisin vai onko nuo vain naisen suuntaan meneviä asioita mutta miehelle näitä samoja ei tarvi antaa?
Poislukien ne sadat (vai tuhannet) naiset, joiden mielestä naisen ei tarvitse antaa mitään.
-sivusta
Vain parin teinijonnen. Ja sinä uskot? Vai oletko toinen noista jonneista?
-ohis
Miten on naiset kestäisitekö te sitä jos mies kohtelee teitä yhtä huonosti mitä te kohtelette miehiä? Ystävä piirissä yksikään nainen ei kestäisi sitä jos mies käyttäytyisi samalla tavalla naista kohtaan mitä naiset käyttäytyy miestä kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju sen todistaa että naiset ei rakasta miestä ihmisenä vaan miehestänirtisaatavia hyötyjä joka taas tarkoittaa sitä että naiset vain käyttävät miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen kun ei suostu samaan miestä kihtaan mitä nainen itse mieheltä vaatii.
Taas sinä vastailet itsellesi. Kirjoitat paskaa muka naisena ja sitten tuohtuneena vastailet itsellesi. Olet niiiiiin läpinäkyvä ja naurettava.