Pitääkö suhde mielestänne alkaa sillä, että vittuillaan ja härnätään toisiaan?
Ja sitten se siitä vähitellen rauhoittuu suhteen vakiintuessa, jos rauhoittuu?
Kommentit (94)
kuule, taukit eivät erota esittämiäsi termejä toisistaan. älä sitten ihmettele että saat mitä tilaat.
Vierailija kirjoitti:
kuule, taukit eivät erota esittämiäsi termejä toisistaan. älä sitten ihmettele että saat mitä tilaat.
Ei tarvitse ihmetelllä, kun ei ole tekemisissä taukkien kanssa. Niin helppoa se on.
Mun kokemus on se että ensin kaikki hyvin ja ihanasti. Sitten vuosien jälkeen alkaa turhautuminen ja kettuilu. Kun ajatellaan että toinen on siinä vaikka olis kuinka ilkeä.? Vai haluaako tämä toinen osapuoli toisesta eroon jo alkuvaiheessa tällä käytöksellä. Mä ainakin lähtisin pois jos jo alkuvsiheessa on tommosta. Yleensä vasta aviossa alkaa muutaman kenties 7 vuoden jälkeen tää kettuilu.
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemus on se että ensin kaikki hyvin ja ihanasti. Sitten vuosien jälkeen alkaa turhautuminen ja kettuilu. Kun ajatellaan että toinen on siinä vaikka olis kuinka ilkeä.? Vai haluaako tämä toinen osapuoli toisesta eroon jo alkuvaiheessa tällä käytöksellä. Mä ainakin lähtisin pois jos jo alkuvsiheessa on tommosta. Yleensä vasta aviossa alkaa muutaman kenties 7 vuoden jälkeen tää kettuilu.
Juuei ala, jos kyseessä on kahden aikuisen ihmisen terve parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasi näköjään taas teljetty kellariin Harlekiinien kanssa.
Tajuatko eron viihderomaanin ja elämän välillä, et?
Kohta alkaa Hallmarkit. Lapsuuden vihamiehen kanssa loppupusu.
Hallmarkit on mun makuun liian tylsiä. Viime jouluna katoin Netflicistä sellaisen, jossa oli yrmeä skottilainen linnanomistaja. 😂 Peruskamaa.
Sitten voi olla sellainen asetelma, että ovat ikään kuin konfliktin eri puolilla, siitä riidat.
Lopussa kova ja kylmä grynderimies muuttuu ja haluaakin suojella liito-oravien metsän. Suudellaan kiihkeästi ja liito-oravat kurkkivat taustalla. The end.
Ei todellakaan enää, joskus nuorena tuota piti valitettavasti normaalina ja kuvitteli kuinka rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Tuollaisesta seuraa / tulee tosi inhottava parisuhde jossa on epävarma ja muutenkin hankala olla. Ainakaan sellainen ei minulle sovi. Ei sopinut nuorena ja vielä vähemmän nyt aikuisena.
Hirveän katkeria naisia monet tässä ketjussa.
Kuulostaa suhteen lopulta, eikä alulta.
Mitä hyötyä tuosta on kummallekaan? Siitä tulee vain erittäin huono tapa.
On todella rasittavaa kuunnella pariskuntia joiden kommunikointi on pelkkää ivaamista ja härnäämistä. Vaikka olisikin leikkimielistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nuorta porukkaa täällä on, kun ei tiedetä mitä eroa on vttuilulla (negatiivinen asia) ja kiusoittelulla (positiivinen asia)? Kiusoittelu ei siis ole ollenkaan sama asia kuin kiusaaminen, jos niin luulette.
No mä oon 47 ja nuorempi mies flirttailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun 17 vuotta nuorempi työkaverimies tekee tuota. Kiusoittelee jatkuvasti. Sitten katsoo pitkään silmiin ja hymyilee mitä aurinkoisimmin. Mitä lie mielessä hänellä?
Miksi kysyt, kun itsekin tiedät vastauksen?
En tiedä vastausta. Aikaisemmin flirttailijat ovat olleet omanikäisiä tai pari-kolme vuotta nuorempia. Tämä on nyt ihan uusi tilanne..Älä jaksa. Ei iällä ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tiedät sen itsekin. Menepäs nyt panemaan sitä kuumaa nuorta kollia. Sitähän sinä aidosti haluat.
:D
joos ei ole ja kun ei ole mistä nyhjästä, ei kannata väkisin nyhjästä.
väliin tulee sellaisia että taukki ihan roikkuu perässä.
se on väliin melkein komiikkaa. mutta ei taukin mielestä.
mö ehkä laittaisin odotusvaihteen päälle vuosiksi ja..
olisikohan tuo high alert (että silleen)?
sama kun ravaa perässä rääkymässä ja yrittää ulkoistaa korvien välisen tyhjyyden?