Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö suhde mielestänne alkaa sillä, että vittuillaan ja härnätään toisiaan?

Vierailija
15.10.2025 |

Ja sitten se siitä vähitellen rauhoittuu suhteen vakiintuessa, jos rauhoittuu?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasi näköjään taas teljetty kellariin Harlekiinien kanssa.

Tajuatko eron viihderomaanin ja elämän välillä, et?

Kohta alkaa Hallmarkit.  Lapsuuden vihamiehen kanssa loppupusu.

Hallmarkit on mun makuun liian tylsiä. Viime jouluna katoin Netflicistä sellaisen, jossa oli yrmeä skottilainen linnanomistaja. 😂 Peruskamaa. 

Vierailija
42/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi perkele oo hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 17 vuotta nuorempi työkaverimies tekee tuota. Kiusoittelee jatkuvasti. Sitten katsoo pitkään silmiin ja hymyilee mitä aurinkoisimmin. Mitä lie mielessä hänellä?

Miksi kysyt, kun itsekin tiedät vastauksen? 

En tiedä vastausta. Aikaisemmin flirttailijat ovat olleet omanikäisiä tai pari-kolme vuotta nuorempia. Tämä on nyt ihan uusi tilanne..

Vierailija
44/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 17 vuotta nuorempi työkaverimies tekee tuota. Kiusoittelee jatkuvasti. Sitten katsoo pitkään silmiin ja hymyilee mitä aurinkoisimmin. Mitä lie mielessä hänellä?

Kiusoittelu on ihan eri asia kuin vttuilu. 

Se on ihan sama asia ja epämiellyttävää. Luu kurkkuun pellelle: "nyt lähetään paneen kun sitä vailla olet."

Ei ollenkaan sama asia. Kiusoittelu on flirttailua ja mukavaa. Vttuilu on lapsellista ja typerää. 

Sen päättää kohde, et sinä, i d i o o t t i. Se voi myös olla ahdistelua.

Ei päätä. Suomen kielessä kiusoittelu ja vttuilu ovat kaksi eri asiaa eikä tämä ole mikään yksilöllinen mielipidekysymys. 

Vierailija
45/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pasi näköjään taas teljetty kellariin Harlekiinien kanssa.

Tajuatko eron viihderomaanin ja elämän välillä, et?

Kohta alkaa Hallmarkit.  Lapsuuden vihamiehen kanssa loppupusu.

Hallmarkit on mun makuun liian tylsiä. Viime jouluna katoin Netflicistä sellaisen, jossa oli yrmeä skottilainen linnanomistaja. 😂 Peruskamaa. 

Ne on niin schaibaa että niitä on jo Rakutenissa about sata. Ilmaiseksi. Mä oon iltaisin katsonut sieltä  Terrence Hill ja Bud Spencer-leffoja. Jotenkin rentouttavaa kun äijät vetää toisiaan turpaan. Läps läps.

Vierailija
46/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy, haluaako se panon vai loppuelämän suhteen. Voit ihan julkisesti kysyä. Voit myös sanoa että pano käy mutta suhteeseen et ala pellen kanssa.

Lisäksi hän tietää, että olen parisuhteessa..

Niin? Miksi mainostat täällä tuollaista? Kerjäätkö jotain "sä oot niin kuuma, että kaikki haluaa sut" tyyppistä kommenttia? 

Täh? Miksi sitä ei saisi mainita? Oletko kade vai mistä kiikastaa?

Vierailija
47/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vastausta. Aikaisemmin flirttailijat ovat olleet omanikäisiä tai pari-kolme vuotta nuorempia. Tämä on nyt ihan uusi tilanne..

Älä jaksa. Ei iällä ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tiedät sen itsekin. Menepäs nyt panemaan sitä kuumaa nuorta kollia. Sitähän sinä aidosti haluat. 

Vierailija
48/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama asia ja epämiellyttävää. Luu kurkkuun pellelle: "nyt lähetään paneen kun sitä vailla olet."

Ei ollenkaan sama asia. Kiusoittelu on flirttailua ja mukavaa. Vttuilu on lapsellista ja typerää. 

Ei päätä. Suomen kielessä kiusoittelu ja vttuilu ovat kaksi eri asiaa eikä tämä o

Hieno puolustus oikeudessa kun sua syytetään ahdistelusta.

Vierailija
49/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy, haluaako se panon vai loppuelämän suhteen. Voit ihan julkisesti kysyä. Voit myös sanoa että pano käy mutta suhteeseen et ala pellen kanssa.

Niin? Miksi mainostat täällä tuollaista? Kerjäätkö jotain "sä oot niin kuuma, että kaikki haluaa sut" tyyppistä kommenttia? 

Ei liity mitenkään ketjun aiheeseen. Pelkkää lapsellista kehujen kerjäämistä. 

Vierailija
50/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Ei iällä ole mitään tekemistä tuon kanssa. Tiedät sen itsekin. Menepäs nyt panemaan sitä kuumaa nuorta kollia. Sitähän sinä aidosti haluat. 

En jaksais pettää, tuen sitä miestä vaan muuten..

Vierailija
51/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi on ainut joka paskaromaaneja lukee.

Ne mummusi Valittujen palojen Kirjavaliot olis kyllä laadukkaampia, vaikkei niitä kehtaa esim junassa lukea kun niissä on kuvia.

Ei kehtaa Harlekiinejakaan ellei laita itse kansipaperia.

Vierailija
52/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päätä. Suomen kielessä kiusoittelu ja vttuilu ovat kaksi eri asiaa eikä tämä o

Määrittele ero. Odotan.

Vierailija
53/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syytetä, koska kommunikoin vain täysijärkisten kanssa. Täysijärkinen ymmärtää eron kiusoittelun, vttuilun ja ahdistelun välillä. Siinä on kolme täysin eri asiaa. Etkä sinä mitään syytettä saa nostettua vain sillä, ettet ymmärrä noiden kolmen eroa. Sori siitä, pikkuinen. 

Vierailija
54/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin touhuja tuollainen vittuilu ja nälviminen

Vierailija
55/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse et taida liittyä ketjun aiheeseen 😊. Mutta jotkut tosiaan kiusoittelevat. Joidenkin kiusoittelu sitten taas on kömpelöä.

Vierailija
56/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on vaan flirtti tyyppi. Kieltämättä oli erikoista ekoja kertoja, kun itseä nuoremmat miehet alkoi flirttailla, mutta jotkut tekee sitä. Ihan mukavaa musta, ei se mitään tarkoita. 

Vierailija
57/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ero. Odotan.

Määrittelin jo. Opettele lukemaan. 

Vierailija
58/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa viisivuotiaiden touhuilta. 

Yksi nykyinen kansanedustaja yritti mua tuolla tavalla kymmenen vuotta sitten. En lämmennyt. 

Vierailija
59/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei syytetä, koska kommunikoin vain täysijärkisten kanssa. Täysijärkinen ymmärtää eron kiusoittelun, vttuilun ja ahdistelun välillä. Siinä on kolme täysin eri asiaa. Etkä sinä mitään syytettä saa nostettua vain sillä, ettet ymmärrä noiden kolmen eroa. Sori siitä, pikkuinen. 

Juuri näin, hyvin eroteltu. 

Vierailija
60/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuorta porukkaa täällä on, kun ei tiedetä mitä eroa on vttuilulla (negatiivinen asia) ja kiusoittelulla (positiivinen asia)? Kiusoittelu ei siis ole ollenkaan sama asia kuin kiusaaminen, jos niin luulette. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän