Pitääkö suhde mielestänne alkaa sillä, että vittuillaan ja härnätään toisiaan?
Ja sitten se siitä vähitellen rauhoittuu suhteen vakiintuessa, jos rauhoittuu?
Kommentit (94)
Jatkuva vittuilu ja härnääminen on valtataistelua. Halutaan osoittaa dominanssi ja olla se joka määrää kaapin paikan. Tarpeeksi kun toiselle toistaa miten huono jne tämä on niin kyllä siinä itsetunto murenee. Tuollaiseen suhteeseen ei kannata jäädä.
No ei. Tuo on idi oottien kakaroiden tapa kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rakkausromskuissa tehdään niin, sanaillaan ja nakellaan niskoja
Ne on mielikuvituspaskaa.
No naiset taitaa ottaa mallia niistä jos sitä tosielämässä kerran tapahtuu. Joku kevyen sanailun ihanne jolla mies saadaan hullaantumaan ja kaappaamaan huohotraen syliin.
Höpö höpö.
Ei niillä ole tosielämän kanssa mitään tekemistä. Niitä luetaan, koska se Pena siinä vietessä sohvalla on niin tylsä, eikä elämässä tarpeeksi romantiikkaa eikä jännitystä.
Mun 17 vuotta nuorempi työkaverimies tekee tuota. Kiusoittelee jatkuvasti. Sitten katsoo pitkään silmiin ja hymyilee mitä aurinkoisimmin. Mitä lie mielessä hänellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasi näköjään taas teljetty kellariin Harlekiinien kanssa.
Tajuatko eron viihderomaanin ja elämän välillä, et?
Kohta alkaa Hallmarkit. Lapsuuden vihamiehen kanssa loppupusu.
Niin, 1,5 h viihdettä on väkisinkin erilaista kuin tosielämä.
Kuka helvetissä kattois sun tai mun elämää 1,5 h?
Näkis miten me maataan sohvalla tuijottamassa vauva.fi.
Vierailija kirjoitti:
Mun 17 vuotta nuorempi työkaverimies tekee tuota. Kiusoittelee jatkuvasti. Sitten katsoo pitkään silmiin ja hymyilee mitä aurinkoisimmin. Mitä lie mielessä hänellä?
Kiusoittelu on ihan eri asia kuin vttuilu.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva vittuilu ja härnääminen on valtataistelua. Halutaan osoittaa dominanssi ja olla se joka määrää kaapin paikan. Tarpeeksi kun toiselle toistaa miten huono jne tämä on niin kyllä siinä itsetunto murenee. Tuollaiseen suhteeseen ei kannata jäädä.
Totta, mutta tämä on ihan eri asia kuin kinastelu suhteen alussa naisille suunnatussa romanttisessa viihteessä. Ei tuossa ole mitään romanttista.
Tässä nyt kaksi ihan eri asiaa meni sekaisin.
Halpa Veerä, Marköta, Tstjsna, Nsdja
Vierailija kirjoitti:
Kysy, haluaako se panon vai loppuelämän suhteen. Voit ihan julkisesti kysyä. Voit myös sanoa että pano käy mutta suhteeseen et ala pellen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sehän on flirttailua. Vittuilu on aggressiivista tai piiloaggressiivista.
Kaikki aloittaa just niin ku haluavat eikä se muille kuulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy, haluaako se panon vai loppuelämän suhteen. Voit ihan julkisesti kysyä. Voit myös sanoa että pano käy mutta suhteeseen et ala pellen kanssa.
Lisäksi hän tietää, että olen parisuhteessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama asia ja epämiellyttävää. Luu kurkkuun pellelle: "nyt lähetään paneen kun sitä vailla olet."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sama asia ja epämiellyttävää. Luu kurkkuun pellelle: "nyt lähetään paneen kun sitä vailla olet."
Ei ollenkaan sama asia. Kiusoittelu on flirttailua ja mukavaa. Vttuilu on lapsellista ja typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä miehes paikalle kun kysyt, miksi tyyppi tyrkyttää sulle munaansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt, kun itsekin tiedät vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Miksi mainostat täällä tuollaista? Kerjäätkö jotain "sä oot niin kuuma, että kaikki haluaa sut" tyyppistä kommenttia?
Kohta alkaa Hallmarkit. Lapsuuden vihamiehen kanssa loppupusu.