Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18301)
Vierailija kirjoitti:
Kello on 21.33.
Palasit näköjään vapaaltasi takaisin.
En ole tänään tehnyt mitään järkevää tai merkityksellistä. Suurin saavutus oli varmaan syöminen.
Katselin mieheni kanssa tänään ohjelmasarjaa, jossa norjalaiset kunnostivat vanhoja taloja. Tuli ihan hiki katsoessa. Mutta hienojahan niistä tuli.
Tänä iltana on mahdollista nähdä revontulia ainakin jossain päin Suomea Etelä-Suomea myöten.
Nuhaisuus ei meinaa lähteä millään, vaikka on kestänyt jo kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on mahdollista nähdä revontulia ainakin jossain päin Suomea Etelä-Suomea myöten.
Ei ainakaan meillä, kun on ollut taivas niin tummana pilvessä koko päivän.
Minua kutsuttiin tänään lämminhenkiseksi. En ole kylläkään koskaan tavannut ihmistä, jonka hengitys olisi tuntunut kylmältä.
Vierailija kirjoitti:
Kurkussani on outoja tuntemuksia.
Kurlaa Suomi-viinalla, niin johan loppuu kaiken maailman tuntemukset.
Haluaisin käydä reissussa siskoni luona, hän asuu reilun 300 km päässä. Mutta ei innosta ajaa pimeässä.
Mietin joutessani että jos sattuu olemaan erityisen vilkas sisäinen elämä, niin onko edes mahdollista käydä esimerkiksi meditaatiossa tai muussa hiljentymistä vaativassa harrastuksessa.
En aina ymmärrä tätä nykyaikaa. Mutta olen ymmärtänyt ettei aina tarvitsekaan ymmärtää. Tämä oivallus on lisännyt ymmärrystäni elämästä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
En aina ymmärrä tätä nykyaikaa. Mutta olen ymmärtänyt ettei aina tarvitsekaan ymmärtää. Tämä oivallus on lisännyt ymmärrystäni elämästä ylipäätään.
Ymmärrän.
On aika silmät ummistaa ja painaa pää pielukselle.
Öitä ja unia.