Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18301)
Vierailija kirjoitti:
Tanssin itsekseni kotona ja huomasin lintujen töllöttävän puusta sisään. Niillä ei ollut Jorma Uotisen kymppilätkää.
Taisivat kommentoida keskenään että "tuvassa näyttää tänään olevan törinää pytyssä"
Mulla on suussa Pienois-Hesa, kruunu, silta ja implantti.
Taas tuli todettua, että vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia. Sain 70-luvun oranssin kierrettävän sosemyllyn, ja sen avulla tuli kelvollista tomaattisosetta ilman kuoria toisin kuin sauvasekoittimella.
Tänään ollut pitkäveteinen päivä. Illalla menen ilta-aleen lähikauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ollut pitkäveteinen päivä. Illalla menen ilta-aleen lähikauppaan.
Olispa se kauppa lähempänä, niin siellä voisi joskus pistäytyä vaikka iltalenkillä. Nyt ovat keskittäneet kaikki yhteen paikkaan, ja matka piteni entisestään.
Haikea tunne mökkiä laittaessa talvisäilöön. Vuosikymmenet tehtiin tätä puuhaa edesmenneen ukkokullan kanssa, ja nyt olen muutaman syksyn tehnyt hommat yksin. Kesä mennyt mukavasti, mutta tässä vaiheessa iskee niin lujasti haikeus ja ikävä. Tuntuu kuin järjestelisi hautajaisia. Sitten helpottaa kun saa ovet säppiin ja alkaa tylsä kerrostalokausi.
Meillä saattaa olla nyt viimeinen yhteinen syksy. Mökki vielä laittamatta talvikuntoon miehen sairastamisen vuoksi. Onneksi on ollut lämmintä vielä.
No on tylsä kuuluminen. Sopii tänne.
Kyllä se mökiltä lähtö on aina haikeaa, kuin sanoisi hyvästit sekä mökille että kesälle. Viikko sitten lähdin sieltä huokaillen ja suru silmissä. Mutta jäihän sinne kuitenkin joitain hommia kesken, ja on palattava hoitamaan ne loppuun vielä ennen kylmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mökiltä lähtö on aina haikeaa, kuin sanoisi hyvästit sekä mökille että kesälle. Viikko sitten lähdin sieltä huokaillen ja suru silmissä. Mutta jäihän sinne kuitenkin joitain hommia kesken, ja on palattava hoitamaan ne loppuun vielä ennen kylmiä.
Ihmettelin tänään aamupalapöydässä, miksi puoliso on kyynelsilmin. Puuro pahaa? Huono yö? Kertoi ikävöivänsä niin kovasti mökille. Ollaan oltu kaksi yötä vasta kotona, mökillä oltiin viisi kuukautta.
Neljä vuodenaikaa on oikea oravanpyörä.
Mulle riittäisi yksi. Aina on jotain vekslailua vuodenaikojen takia. Just vaihdettiin kesärenkaat ja nyt on jo vaihdettava takaisin talvirenkaisiin. On haravoitava, suojattava istutuksia, kohta luotava lunta ja rapsuteltava tuulilasia. Ja kohta alkaa kaikki alusta. Ei mulla olis aikaa tällaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Neljä vuodenaikaa on oikea oravanpyörä.
Mulle riittäisi yksi. Aina on jotain vekslailua vuodenaikojen takia. Just vaihdettiin kesärenkaat ja nyt on jo vaihdettava takaisin talvirenkaisiin. On haravoitava, suojattava istutuksia, kohta luotava lunta ja rapsuteltava tuulilasia. Ja kohta alkaa kaikki alusta. Ei mulla olis aikaa tällaiselle.
Ja vielä kellojen väännöt! Hohhoijjaaaa.
Onneksi on talviasuttava mökki niin ei tule katkosta mökkeilyyn.
Eilen kaupassa ajauduin kausiosastolle katselemaan alennuksia, kunnes muistin, että alennukset oli 9kk sitten ja nämä ovat siis nyt uuden kauden valosarjoja ja lyhtyjä.
Laskin että talvipäivän seisaukseen on 78 päivää ja tein itselleni aamukamman.
Tämä pimentyminen on itselleni se rankka paikka ja lasken päiviä siihen että alkaa taas valjeta, edes sen kukonaskeleen.
Viime syksynä tajusin miksi jotkut aloittavat sen jouluhöynyämisen niin ajoissa. Aloitin sen itsekin lapsenlapsen kanssa ajoissa ja huomasin että pimein aika meni mukavammin kun keskittyi sen joulutunnelman luomiseen. Tänä syksynä aloitan vieläkin aikaisemmin ainakin koristelujen suunnittelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nenän limakalvot on alkaneet kuivua. Edes sellaiset kostuttavat nenäsuihkeet ei auta. Niin ja avasin juuri astianpesukoneen luukun, tyhjennän sen sitten aamulla samalla kun kahvinkeitin porisee.
Astianpesukoneestahan saa höyryhengitystä vähäksi aikaa ja kahvinkeitinkin pussauttelee höyryjä, ainakin meillä.
Ei auta höyryt.. ei suihkeetkaan. Inha tunne kun nenää kirvelee, kutittaa ja koko ajan aivastuttaa. No tämmöstä se kait on kun ikää tarpeeksi kertyy.
Meiltä loppuu vajaan puolentoista tunnin päästä aika.
Jostain vanhasta aapisesta y:n kohdalta tuli tämä mieleen. Eli: Ilta on tyyni, yö lähestyy.