Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (18301)
Söin eilen jälkiruoaksi puolukkajuustokakkua, joka oli niin hyvää, että se loppui jo eilen.
En aio välittää siitä, että olen köyhä. Elän varojeni mukaan ja olen tyytyväinen. Minulla on kaikkea mitä tarvitsen.
Pesin pyykkikoneessa lakanapyykkiä ja muistin ripustaa ne myös kuivumaan. Muuten en olisi muistanut, mutta laitoin herätyskellon soimaan samoihin aikoihin pesuohjelman päättymisen kanssa. On pitänyt keksiä keinot, kun muisti prakaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin käydä reissussa siskoni luona, hän asuu reilun 300 km päässä. Mutta ei innosta ajaa pimeässä.
Lähde vasta aamulla.
Olen laiskotellut. Tiskasin tänään viikon tiskit. Huomenna imurointi ja lattioiden moppaus. Ehkä. Keittiön ikkunakin kaipaisi huomiotani.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on tässä ja nyt, sanotaan. Mutta on kai se huomennakin.
Ei ole takeita.
Vierailija kirjoitti:
Mietin joutessani että jos sattuu olemaan erityisen vilkas sisäinen elämä, niin onko edes mahdollista käydä esimerkiksi meditaatiossa tai muussa hiljentymistä vaativassa harrastuksessa.
Vähän vaikeaa on. Ajatus lähtee harhailemaan. Olen kokeillut.
Kuuntelin tänään vironkielistä saarnaa, mikä tulkattiin suomeksi. Pappi sanoi: "Kristus suri meie eest". Ihmettelin vähän. Suomennos: "Kristus kuoli puolestamme".
Onkohan suomen kielen sana "surma" samaa juurta, "saada surmansa"?
Jos minut kutsuttaisiin Tanssii Tähtien kanssa -ohjelmaan, ohjelman nimi pitäisi muuttaa muotoon Hyppii Höppänän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin joutessani että jos sattuu olemaan erityisen vilkas sisäinen elämä, niin onko edes mahdollista käydä esimerkiksi meditaatiossa tai muussa hiljentymistä vaativassa harrastuksessa.
Vähän vaikeaa on. Ajatus lähtee harhailemaan. Olen kokeillut.
Niin arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana on mahdollista nähdä revontulia ainakin jossain päin Suomea Etelä-Suomea myöten.
Ei ainakaan meillä, kun on ollut taivas niin tummana pilvessä koko päivän.
Meillä näkyy tähdet, mutta ei revontulia.
Vierailija kirjoitti:
Jos minut kutsuttaisiin Tanssii Tähtien kanssa -ohjelmaan, ohjelman nimi pitäisi muuttaa muotoon Hyppii Höppänän kanssa.
Siitä kutsumisesta tuskin on pelkoa. Sinne kutsutaan vain turhia julkkiksia.
Tuleekohan ensi viikolla kova tuuli? Tippuisi loputkin lehdet puista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kutsumisesta tuskin on pelkoa. Sinne kutsutaan vain turhia julkkiksia.
Mutta luulen että tulisi paljon mukavampi ohjelma höppänöiden kanssa. Minä saattaisin jopa katsoa. Nykyisin en katso.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan ensi viikolla kova tuuli? Tippuisi loputkin lehdet puista.
Olisi kyllä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Onko koskaan ollut runonlausuntakisoja? Voisi olla opettajat ja taviksia lausumassa.
Asun nyt asunnossa, jossa tahtoisin joskus myös kuolla.