Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (18124)

Vierailija
17981/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vielä iltapuhteena siivota tuo vessa hienoon kuntoon.  Muuten pitäis laittaa vekkari soimaan kello 6.  Huoltomies tulee sinne jo aamusta korjaamaan veden tuloa ja huomaisi sitten, että täällä asuu siistiä ja säntillistä väkee. 

Anoppi siivosi aina koko huushollin, jos lähti jonnekin pienellekin matkalle. Perustelut olivat seuraavat: "Jos sattuu kuolemaan, ettei luulla sikaseksi."

Todella hyvät perustelut. 

Minua ei kyllä itseäni siinä vaiheessa kun oon kuollut enää kiinnosta yhtään, mitä joku minusta ajattelee tai on ajattelematta. 

Joku pukee aina siistit alusvaatteet ulos lähtiessään: Jos sattuu joutumaan sairaalaan.

Minä en kesällä pitänyt ollenkaan alusvaatteita ulos lähtiessä, toivoin, että jotakin sattuisi minullekin joskus.

Vierailija
17982/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lokakuu ja minusta näkee sen. Oltava tarkkana, kun aamusumussa vein roskapussia kokoharmaassa oloasussani, etten jää pihasta lähtevien autojen alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17983/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siskonmakkarapyttipannua. Se oli tosi suolaista. Keitto on parempaa, kun suola liukenee siinä maustamaan keittoa. Suosittelen tekemään siskonmakkaroista mieluummin keittoa kuin pyttistä.

Vierailija
17984/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vielä iltapuhteena siivota tuo vessa hienoon kuntoon.  Muuten pitäis laittaa vekkari soimaan kello 6.  Huoltomies tulee sinne jo aamusta korjaamaan veden tuloa ja huomaisi sitten, että täällä asuu siistiä ja säntillistä väkee. 

Anoppi siivosi aina koko huushollin, jos lähti jonnekin pienellekin matkalle. Perustelut olivat seuraavat: "Jos sattuu kuolemaan, ettei luulla sikaseksi."

Todella hyvät perustelut. 

Minua ei kyllä itseäni siinä vaiheessa kun oon kuollut enää kiinnosta yhtään, mitä joku minusta ajattelee tai on ajattelematta. 

Joku pukee aina siistit alusvaatteet ulos lähtiessään: Jos sattuu joutumaan sairaalaan.

Tätiä puri kyy, kun se oli marjassa. Oli sukupolvea, jolle lääkäri oli iso herra. Kävi vaihtamassa rähjäisten marjatusvaatteiden sijaan siistimmät kotona, ettei lääkäri näe niitä. Sinä aikana myrkky ehti levitä, ja toipuminen kesti paljon pidempään kuin olisi muuten kestänyt.

Vierailija
17985/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin 238 km, melkein koko matka sumussa.

Vierailija
17986/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva päästä joskus myyjän hommiin johonkin kauppaan ihan vaan yhden vuoron ajaksi, koska luulen että ei se hyllyttäminen ole mitään rakettitiedettä. 

Vierailija
17987/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky hajosi, kun lapsenlapset hyppivät siinä. No, muistin joskus ostamani hienon pinkin työkalusarjani. Ja oikeilla välineillä korjasin sen nohevasti.  Tunnustan, se on nuken puinen pieni häkkisänky, mutta mummo korjasi sen ja lapset katselivat ihmeissään.

Vierailija
17988/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin 238 km, melkein koko matka sumussa.

Onnea perille pääsystä.  Onkohan autoissa vielä ns. sumuvalot, joskus vois olla sumutorvikin tarpeen, kuten laivoissa.

Vierailija
17989/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra ja lääkärikäynti laskut maksettu, enpä oikein muuta tekemistä viitti tehdä tänään. Hyvää vkl kaikille.

Vierailija
17990/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain ulostenäytepurkin labrasta. Kansakoulussa vietiin tulitikkuaskissa näytteet terveydenhoitajalle.  Matoja etsittiin. Lapsilla oli lapamatoja, jotka estivät ravinnon imeytymisen lapsen kasvuun. Mä olen kyllä ihan kasvanut ei sillä.

Vierailija
17991/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva päästä joskus myyjän hommiin johonkin kauppaan ihan vaan yhden vuoron ajaksi, koska luulen että ei se hyllyttäminen ole mitään rakettitiedettä. 

Joissain paikoissa hyllytyksen hoitaa hyllytysfirma.

Vierailija
17992/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kauppaleikit olivat aivan erilaisia kuin mitä nykyinen kaupassa käynti on.

Vierailija
17993/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko ehkä palautuu vanhan kauppaleikin tyyliseksi, kun varastelun vuoksi hyllyissä on vain pullojen kuvia, ja itse tuote pitää pyytää myyjältä.

Ei kyllä lapsena osattu kauppaleikissä pyytää myyjältä konjakkia.

Vierailija
17994/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullero kukkii kasvimaan reunassa. Mitähän sen päässä liikkuu, sentään on lokakuu. 

Vierailija
17995/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva päästä kauppaan joskus niin, ettei siellä olisi se hyllyjen täyttörumba menossa. Ymmärrän, että se homma täytyy tehdä, että kauppa toimii, mutta miksi minä osun markettiin aina tuona aikana, ja olen jatkuvasti rullakkojen tiellä. 

Vierailija
17996/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällinen oli lihamureketta, wokkivihanneksia ja hapankaalia. Laitoin valkosipuli-confitin liedelle valmistumaan ja otin päikkärit halityynyn kanssa.

Vierailija
17997/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä menin kauppaan ja en voinut edes ohraleipää ostaa, toiset oli jo ottaneet ne.

Vierailija
17998/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerpointin tallennus tilttasi, piti kiireessä tehdä rautalankaesitys Wordissä kääntämällä sivu sivuttain diaksi. Oli onneksi vain muutama dia. 

Vierailija
17999/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sivulla 900. 

Vierailija
18000/18124 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 19.53.