Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (17979)

Vierailija
17941/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkeilyn pyykit pesty, ja nyt vino pino odottamassa silitystä.  Siinäpä yksitoikkoista ja hiljaista puuhaa loppuillaksi. 

Moni inhoaa silitystä, mutta minä tykkään siitä. Minulla on silityskone, kuumamankeli, millä silitän kaikki lakanat, pyyhkeet, t-paidat ym. Ensin innostuin silittämään alushousut ja sukatkin. Nyt olen jo vähän rauhoittunut.

Nyt iski kateus! Tykkään myös silittämisestä, mutta minulla ei ole kuin silitysrauta, huono vieläpä. Mitä ovat silityskone ja kuumamankeli? Olen jäänyt varustelussa näemmä ihan jälkeen.

Minulla on sellainen silityskone, joka on kuin mankeli, mutta se tela on kuuma eikä lakana kierry telan ympäri, vaan menee läpi ja laskostuu telan toiselle puolelle. Höyryäkin saa, jos laittaa säiliöön vettä. On kätevä laite. Lapsetkin tykkäävät silittää sillä. Silitysrautaa käytän esim. paitojen silityksessä.

Vierailija
17942/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsissä tunnelmissa shoppailen netissä, monimutkaisia ja näyttäviä ruokareseptejä - hiukan mielialaa kohottavaa hommaa, vaikka tiedän hyvin, etten koskaan ryhdy moiseen taiteiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17943/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on 20.19. 

Vierailija
17944/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä loppuu 2 h 41 min päästä aika. 

Vierailija
17945/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän vielä iltapuhteena siivota tuo vessa hienoon kuntoon.  Muuten pitäis laittaa vekkari soimaan kello 6.  Huoltomies tulee sinne jo aamusta korjaamaan veden tuloa ja huomaisi sitten, että täällä asuu siistiä ja säntillistä väkee. 

Vierailija
17946/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt että miten ihmeessä hyvän jakamista muille ei pidetä nyky-yhteiskunnassa ollenkaan mediaseksikkäänä? Tärkeintä tuntuu olevan pelkkä minä minä minä. 

Vierailija
17947/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsissä tunnelmissa shoppailen netissä, monimutkaisia ja näyttäviä ruokareseptejä - hiukan mielialaa kohottavaa hommaa, vaikka tiedän hyvin, etten koskaan ryhdy moiseen taiteiluun.

Minäkin ihastelin tänään pellillä tehtyä tiikerikakkua. Olen tavallisen tiikerikakun leiponut viimeksi n.40v sitten äitini punaisen keittokirjan ohjeella, mikä alkaa: Voi pestään ja vaahdotetaan sokerin kanssa. Ja päättyy: Paistetaan kohtalaisessa uunin lämmössä. Että näin tarkka ohje hyppysellisine, ripauksine ja nokareineen...

Vierailija
17948/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vielä iltapuhteena siivota tuo vessa hienoon kuntoon.  Muuten pitäis laittaa vekkari soimaan kello 6.  Huoltomies tulee sinne jo aamusta korjaamaan veden tuloa ja huomaisi sitten, että täällä asuu siistiä ja säntillistä väkee. 

Anoppi siivosi aina koko huushollin, jos lähti jonnekin pienellekin matkalle. Perustelut olivat seuraavat: "Jos sattuu kuolemaan, ettei luulla sikaseksi."

Vierailija
17949/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, huoltomiestä ei kiinnosta paskaakaan, miten siisti tai sotkuinen sun vessa on. Ne on nähny jo ihan kaiken. Ne haluaa vain tehdä hommansa mahdollisimman pian kuntoon ja häippästä paikalta. 

Vierailija
17950/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi siivosi aina koko huushollin, jos lähti jonnekin pienellekin matkalle. Perustelut olivat seuraavat: "Jos sattuu kuolemaan, ettei luulla sikaseksi."

Todella hyvät perustelut. 

Minua ei kyllä itseäni siinä vaiheessa kun oon kuollut enää kiinnosta yhtään, mitä joku minusta ajattelee tai on ajattelematta. 

Vierailija
17951/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hänen naapurinsa isännän nimi Sikanen vai mistä toi pelko kumpusi? 

Vierailija
17952/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihastelin tänään pellillä tehtyä tiikerikakkua. Olen tavallisen tiikerikakun leiponut viimeksi n.40v sitten äitini punaisen keittokirjan ohjeella, mikä alkaa: Voi pestään ja vaahdotetaan sokerin kanssa. Ja päättyy: Paistetaan kohtalaisessa uunin lämmössä. Että näin tarkka ohje hyppysellisine, ripauksine ja nokareineen...

Ennen vanhaan ymmärrettiin että leipominen on taidetta. 

Vierailija
17953/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin itselleni laboratorio ajan 22.10.2026. 

Vierailija
17954/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla olis melko aikainen herätys, joten taidan kömpiä nukkumaan. 

Vierailija
17955/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin unilääkkeen. Toivottavasti nukun. 

Vierailija
17956/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tapaan lapsenlapseni. 

Vierailija
17957/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasin itselleni laboratorio ajan 22.10.2026. 

Minä en. 

Vierailija
17958/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ensi kuussa vähän veronpalautusta. Se on helpotus työkyvyttömyys eläkeläiselle. 

Vierailija
17959/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni poika sai tytön. 

Vierailija
17960/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lapseltani Snapchat viestin. Siinä oli kuva sisäkatosta eikä mitään tekstiä. Mietin mitäköhän hän yrittää sillä viestiä. Mutta ei kuulemma mitään. Pitää vain kuulemma laittaa viesti "että streaksit säilyy". Okei. Ei ihan taideta olla samalla aaltopituudella.