Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (17979)
Tylsissä tunnelmissa shoppailen netissä, monimutkaisia ja näyttäviä ruokareseptejä - hiukan mielialaa kohottavaa hommaa, vaikka tiedän hyvin, etten koskaan ryhdy moiseen taiteiluun.
Meiltä loppuu 2 h 41 min päästä aika.
Pitäisköhän vielä iltapuhteena siivota tuo vessa hienoon kuntoon. Muuten pitäis laittaa vekkari soimaan kello 6. Huoltomies tulee sinne jo aamusta korjaamaan veden tuloa ja huomaisi sitten, että täällä asuu siistiä ja säntillistä väkee.
Oon miettinyt että miten ihmeessä hyvän jakamista muille ei pidetä nyky-yhteiskunnassa ollenkaan mediaseksikkäänä? Tärkeintä tuntuu olevan pelkkä minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsissä tunnelmissa shoppailen netissä, monimutkaisia ja näyttäviä ruokareseptejä - hiukan mielialaa kohottavaa hommaa, vaikka tiedän hyvin, etten koskaan ryhdy moiseen taiteiluun.
Minäkin ihastelin tänään pellillä tehtyä tiikerikakkua. Olen tavallisen tiikerikakun leiponut viimeksi n.40v sitten äitini punaisen keittokirjan ohjeella, mikä alkaa: Voi pestään ja vaahdotetaan sokerin kanssa. Ja päättyy: Paistetaan kohtalaisessa uunin lämmössä. Että näin tarkka ohje hyppysellisine, ripauksine ja nokareineen...
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän vielä iltapuhteena siivota tuo vessa hienoon kuntoon. Muuten pitäis laittaa vekkari soimaan kello 6. Huoltomies tulee sinne jo aamusta korjaamaan veden tuloa ja huomaisi sitten, että täällä asuu siistiä ja säntillistä väkee.
Anoppi siivosi aina koko huushollin, jos lähti jonnekin pienellekin matkalle. Perustelut olivat seuraavat: "Jos sattuu kuolemaan, ettei luulla sikaseksi."
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, huoltomiestä ei kiinnosta paskaakaan, miten siisti tai sotkuinen sun vessa on. Ne on nähny jo ihan kaiken. Ne haluaa vain tehdä hommansa mahdollisimman pian kuntoon ja häippästä paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi siivosi aina koko huushollin, jos lähti jonnekin pienellekin matkalle. Perustelut olivat seuraavat: "Jos sattuu kuolemaan, ettei luulla sikaseksi."
Todella hyvät perustelut.
Minua ei kyllä itseäni siinä vaiheessa kun oon kuollut enää kiinnosta yhtään, mitä joku minusta ajattelee tai on ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hänen naapurinsa isännän nimi Sikanen vai mistä toi pelko kumpusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ihastelin tänään pellillä tehtyä tiikerikakkua. Olen tavallisen tiikerikakun leiponut viimeksi n.40v sitten äitini punaisen keittokirjan ohjeella, mikä alkaa: Voi pestään ja vaahdotetaan sokerin kanssa. Ja päättyy: Paistetaan kohtalaisessa uunin lämmössä. Että näin tarkka ohje hyppysellisine, ripauksine ja nokareineen...
Ennen vanhaan ymmärrettiin että leipominen on taidetta.
Varasin itselleni laboratorio ajan 22.10.2026.
Aamulla olis melko aikainen herätys, joten taidan kömpiä nukkumaan.
Otin unilääkkeen. Toivottavasti nukun.
Huomenna tapaan lapsenlapseni.
Vierailija kirjoitti:
Varasin itselleni laboratorio ajan 22.10.2026.
Minä en.
Saan ensi kuussa vähän veronpalautusta. Se on helpotus työkyvyttömyys eläkeläiselle.
Mä sain lapseltani Snapchat viestin. Siinä oli kuva sisäkatosta eikä mitään tekstiä. Mietin mitäköhän hän yrittää sillä viestiä. Mutta ei kuulemma mitään. Pitää vain kuulemma laittaa viesti "että streaksit säilyy". Okei. Ei ihan taideta olla samalla aaltopituudella.
Minulla on sellainen silityskone, joka on kuin mankeli, mutta se tela on kuuma eikä lakana kierry telan ympäri, vaan menee läpi ja laskostuu telan toiselle puolelle. Höyryäkin saa, jos laittaa säiliöön vettä. On kätevä laite. Lapsetkin tykkäävät silittää sillä. Silitysrautaa käytän esim. paitojen silityksessä.