Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (17979)

Vierailija
17961/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pääsee nukkumaan. 

Vierailija
17962/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäis ehtiä vaikka mitä tekemään, ei riitä sormetkaan.  Paras mennä jo latautumaan. 

Öitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17963/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pääsee nukkumaan. 

Öitä

Mun kello on 21.08

Vierailija
17964/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vielä iltapuhteena siivota tuo vessa hienoon kuntoon.  Muuten pitäis laittaa vekkari soimaan kello 6.  Huoltomies tulee sinne jo aamusta korjaamaan veden tuloa ja huomaisi sitten, että täällä asuu siistiä ja säntillistä väkee. 

Anoppi siivosi aina koko huushollin, jos lähti jonnekin pienellekin matkalle. Perustelut olivat seuraavat: "Jos sattuu kuolemaan, ettei luulla sikaseksi."

Todella hyvät perustelut. 

Minua ei kyllä itseäni siinä vaiheessa kun oon kuollut enää kiinnosta yhtään, mitä joku minusta ajattelee tai on ajattelematta. 

Joku pukee aina siistit alusvaatteet ulos lähtiessään: Jos sattuu joutumaan sairaalaan.

Vierailija
17965/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt että miten ihmeessä hyvän jakamista muille ei pidetä nyky-yhteiskunnassa ollenkaan mediaseksikkäänä? Tärkeintä tuntuu olevan pelkkä minä minä minä. 

Niinhän se on. Hyväntahtoisuutta ja myönteisyyttä ei juurikaan arvosteta. Asenteetkin on kovin mustavalkoisia, jopa tuomitsevia.

Vierailija
17966/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt että miten ihmeessä hyvän jakamista muille ei pidetä nyky-yhteiskunnassa ollenkaan mediaseksikkäänä? Tärkeintä tuntuu olevan pelkkä minä minä minä. 

Pahojen maailmassa hyvyys tulkitaan tyhmyydeksi.

Vierailija
17967/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän vielä iltapuhteena siivota tuo vessa hienoon kuntoon.  Muuten pitäis laittaa vekkari soimaan kello 6.  Huoltomies tulee sinne jo aamusta korjaamaan veden tuloa ja huomaisi sitten, että täällä asuu siistiä ja säntillistä väkee. 

Anoppi siivosi aina koko huushollin, jos lähti jonnekin pienellekin matkalle. Perustelut olivat seuraavat: "Jos sattuu kuolemaan, ettei luulla sikaseksi."

Minua ei kyllä itseäni siinä vaiheessa kun oon kuollut enää kiinnosta yhtään, mitä joku minusta ajattelee tai on ajattelematta. 

Joku pukee aina siistit alusvaatteet ulos lähtiessään: Jos sattuu joutumaan sairaalaan.

On viisasta kuolla siisteissä vaatteissa. Usein ihminen muistetaan merkityksettömästä yksityiskohdasta.

Muistatko Virtasen Mirjan äidin? Sillä oli kuulemma  risat rääsyt päällä kun kuoli.

Vierailija
17968/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein laskelman syyskuun ruokaostoksistani. En ole tulokseen tyytyväinen. 

Vierailija
17969/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, huoltomiestä ei kiinnosta paskaakaan, miten siisti tai sotkuinen sun vessa on. Ne on nähny jo ihan kaiken. Ne haluaa vain tehdä hommansa mahdollisimman pian kuntoon ja häippästä paikalta. 

Varma ei voi kuitenkaan olla. Ehkä hän kerää materiaalia ja suunnittelee julkaisevansa kirjan Vessasi kertoo sinusta kaiken - huoltomiehen järkyttävät paljastukset. Kiva se on tietty kirjaan päästä, mutta ei ehkä tähän.

Vierailija
17970/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy. Salasuhde vireillä.

Vierailija
17971/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
17972/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana kuutamo näkyy usvaverhon takaa. 

Vierailija
17973/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy. Salasuhde vireillä.

Joskus oli lehtijuttu yhdestä patologi naisesta, joka laittoi aina ehjät, siistit ja laadukkaat alusvaatteet päälle, koska tiesi todennäköisesti joutuvansa kuoleman jälkeen kollegojensa syyniin. Tuossa tapauksessa ymmärrän asian oikein hyvin. 

Vierailija
17974/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun räkä kirnuu nielussa jatkuvasti. Haittaa uneen pääsyä. 

Vierailija
17975/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieläkin mainoslappunen puhelinnumeroineen jääkaapin ovessa; Aviomiespalveluja edullisesti. En ole rohjennut koskaan soittaa, on niin vanha lappu, arvelen ettei palvelua enää olemassakaan. Mutta olkoon muistona nuoruuden haaveista...siis remontti

Elokuva Miehen työ taisi kertoa jostain samansuuntaisesta.

Vaikea sanoa, mutta ajan patinoimassa mainoslappusessaan tämä moniosaaja kehuskelee, että kaikki kodin pikkuhommat hoituisivat näppärästi ja nopeasti. Voin vain miettiä mistä olen jänishousuna jäänyt paitsi, ainakin keittiön kunnollisesta remontista.

Vierailija
17976/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hänen naapurinsa isännän nimi Sikanen vai mistä toi pelko kumpusi? 

Ei, kaikilla naapureilla oli sama sukunimi kuin anopillakin. Ihmisiä kutsuttiin talon nimillä. Luulin pitkään niitä sukunimiksi, kun en ollut sieltä seudulta kotoisin.

Vierailija
17977/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vieläkin mainoslappunen puhelinnumeroineen jääkaapin ovessa; Aviomiespalveluja edullisesti. En ole rohjennut koskaan soittaa, on niin vanha lappu, arvelen ettei palvelua enää olemassakaan. Mutta olkoon muistona nuoruuden haaveista...siis remontti

Vaikea sanoa, mutta ajan patinoimassa mainoslappusessaan tämä moniosaaja kehuskelee, että kaikki kodin pikkuhommat hoituisivat näppärästi ja nopeasti. Voin vain miettiä mistä olen jänishousuna jäänyt paitsi, ainakin keittiön kunnollisesta remontista.

Elokuvassa mies meni tekemään jotain remonttia yksinäisen naisen luo. Paljastui, ettei mitään remonttia ollutkaan, vaan joutui alasti kampaamaan naisen tukkaa.

Ps. Kukaan ei epäile remonttisi aitoutta.

Vierailija
17978/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsissä tunnelmissa shoppailen netissä, monimutkaisia ja näyttäviä ruokareseptejä - hiukan mielialaa kohottavaa hommaa, vaikka tiedän hyvin, etten koskaan ryhdy moiseen taiteiluun.

Minäkin ihastelin tänään pellillä tehtyä tiikerikakkua. Olen tavallisen tiikerikakun leiponut viimeksi n.40v sitten äitini punaisen keittokirjan ohjeella, mikä alkaa: Voi pestään ja vaahdotetaan sokerin kanssa. Ja päättyy: Paistetaan kohtalaisessa uunin lämmössä. Että näin tarkka ohje hyppysellisine, ripauksine ja nokareineen...

Minulla on mummultani peritty keittokirja. Siinä kanareseptit alkavat näillä sanoilla: "Kyni kana".

Vierailija
17979/17978 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvassa mies meni tekemään jotain remonttia yksinäisen naisen luo. Paljastui, ettei mitään remonttia ollutkaan, vaan joutui alasti kampaamaan naisen tukkaa.

Ps. Kukaan ei epäile remonttisi aitoutta.

Vanhassa huushollissa riittäisi kyllä jo vähän repsottavia ja kohenettanvia kohteita, emäntää myöten.